Gość maacieq Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 dziś zajrzałem pod auto, a tam taka niespodzianka kapie sobie na dolny wahacz płyn ze wspomagania... przy okazji zobaczyłem że mam spoconą skrzynię biegów... od spodu :zdziw: co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Regeneracja maglownicy może pomóc, bo pewnie się simmering rozcharatał już. Nie wiem tylko czy nie bardziej ci się opłaci kupić używkę za 200 złotych zamiast dłubać w tej. Regnerowane to koszt około 1 k złotych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Wjedz na kanal gdzieś , i zovbacz czy napewno , z maglownicy ,moze po prostu jakis wezyk metalowy co od niej odchodzi sie przetarl, z tego co wiem regeneruja maglownice w Ciechanowie ale dokladnijeszych namiarow nie mam niestety,a uzywka ;/ hmm nie wiadomo ile polata, moze z niej nie kapac ale moze ci samochod plywac ,moga sie kola rozjezdzac ;/, ja bym regenerowal,zawsze tam Ci daja jakas gwarancje na to,pardones , nie widzialem fotki wyzej ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oloz Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Witam,kolega Fago napisał że przez zużycie maglownicy auto może pływać , własnie moja primera pływa , niby żadnych luzów , ustawiona zbiezność a pływa. Czy można regulować maglownice , dociągnąć śrubę żeby nie pływała ? Czy tylko wymiana albo regeneracja ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FoQs Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 a wiec tak na wstepie powiem ze regeneracja maglownicy to koszt ok 500zl a nie 1tys tak jak kolega wspomnial wyzej a uzywki chodza od 200 do 300zl ale szukaj na allegro... bo w sklepach bedzie drozej niestety tez bylem zmuszony do wymiany maglownicy i dorwalem za 175zl i juz ponad rok czasu na niej jezdze, a co do pocenia sie skrzyni biegow napisz cos wiecej w ktorym miejscu jest wyciek czy u dolu czy u gory... bo u mnie na gorze tez sie cos poci ale nic sie nie dzieje a jak Ci z dolu zaczyna kapac albo mocniej sie pocic to nie strzelaj ze sprzegla bo to jest czesta przyczyna pocenia sie skrzyni co skutkowac moze jej w przyszlosci zniszczeniu.... mechanikiem nie jestem, mowie to co sam kiedys slyszalem i co mialem ze swoim samochodem, moge sie mylic co do Ciebie no ale lepiej zebys znal rozne zdania na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gitpfumfel Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Witam, jeśli chodzi o wyciek z maglownicy to też to przerabiałem w swojej starej P10. U mnie wyglądało to tak że płyn wspomagania sączył się spod simeringu uszczelniającego wałek kierowniczy wchodzący w maglownice. Rozważałem wymiane całego zespołu albo regeneracje jak koledzy tu już podpowiadali, ale w moim przypadku wystarczyło użyć starego sposobu z użyciem młotka. Wyglądało to tak że przez długi kawałek kija delikatnie młoteczkiem dobiłem simering do jego gniazda i wyciek praktycznie ustąpił, pozostało tylko delikatne pocenie ale to kwestia jakiś 50ml na 2-3 miesiące wiec tak bardzo to nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.