bomkallo Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam. Szarpie sie z kolem pasowym i czy ktos moglby mi doradzic w jaki garazowy/spawalniczy sposob najwygodniej zablokowac kolo pasowe? A i jeszcze nie mam pewnosci, czy tam jest lewy gwint? auto nie ma klimy, silnik 1.4... Bylbym wdzieczny za jakies solucje, bo niestety pieniek i rozne metody blokowania nie daja rezultatu. Dopuszczalne sa proby przy uzyciu rozrusznika? Z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Odkrecasz w normalna strone najprawdopodobniej. Jak masz klucz i przedluzke to zakladaj to na klucz. Bierz mlotek i pukasz w klucz. Nie ma co sie bawic z blokowaniami i normalnym odkrecaniem bo potrzeba duzej sily, metoda mlotka jest najlepsza dlatego ze dziala udarowo i nie trzeba bardzo blokowac kolka, byc moze troche bedzie trezba, ale to sobie poradzisz napewno. Zawsze mozesz dospawac kawalek rurki w odpwiednim miejscu do kolka tak by sie rurka opierala o podloze. Pozniej sobie obetniesz i zeszlifujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomkallo Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Prawie mi pomogles! Tylko teraz brakuje najwazniejszej informacji, krecimy w lewo czy w prawo? Bo najprawdopodobniej w moim uznaniu byloby w prawo, ale nissan to nie VW, wiec jezeli macie panowie pewniaka w ktora strone mam krecic to wiele pomozecie:P Z tym ze jezeli wyjdzie na to, ze trzeba dawac w lewo, no to bedzie znaczyc, ze dokrecilismy to kolko jeszcze mocniej:P PS: ekhem i jeszcze, czy ten klucz udarowy do kol ma szanse tu cos pomoc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Ja u siebie w primerce jak odkrecalem to odkrecalem przeciwnie do wskazowek zegara - nie wiem czy w alemerce jest tak sam, ale podejzewam ze raczej tak. Klucz udarowy do kol - taki pnematyczny - super sprawa napewno sie bardzo przyda jak masz. Tylko musi byc w miare mocny, bo ja np mam taki klucz ale jest slabiutki i czasami recznie idzie a tym kluczem moim nie. Ale jak masz dobry to powinienes odkrecic. No a jak nie pojdzie to trzeba zrobic klucz udarowy "reczny" z mlotkiem w dloni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Śruba na kole pasowym jest normalna czyli odkręcasz w lewo a dokręcasz w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.