Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Problem podczas rozruchu 1,5 dci


Gość yeti3

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem właścicielem Almery N16 1,5dci ostatnio miałem problem z alternatorem - klasyka uszkodzone koło pasowe ale nie to stanowi meritum auto stało około tygodnia z odłączonym akumulatorem - teraz podczas uruchamiania samochodu obroty silnika wchodzą na 500 obrotów na minutę a dopiero po około 8 sekundach na nominalne biegu jałowego.

Co może być przyczyną i czy taki stan nie poskutkuje jakimś uszkodzeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lewandoree

Pierwsze pytanie co to jest almera n17 ? Jest takowa na rosyjski rynek ale nie ma w jej ofercie silnika diesla ?

Pierwsze co przychodzi mi na mysl komputer silnika sie rozkalibrowal podobno ma on tam swoje wlasne ustawienia dostosowane do tego jak jezdzimy itd .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartez1984

podjedź do warsztatu który ma jakąś wiedzę na temat układów zasilania DELPHI albo w ogóle CR i niech zdiagnozują samochód. Delphi ma swoje choroby. zacznij od filtra paliwa.

 

Nie wiem gdzie ty znalazłeś ta alme N17 ale oka :)

 

pozdrówka bartez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Problem rozwiązany przyczyną takiego stanu rzeczy okazał się " chiński " regulator napięcia wstawiony przez niekompetentnych " naprawiaczy" w trakcie regeneracji alternatora - po zastosowanie dedykowanego do tego modelu alternatora regulatora napięcia problem znikł.

Niestety w moim mieście są "naprawiacze - partacze" - którym obca jest tematyka charakterystyki prądowej a jedynym wyznacznikiem "dobroci" regulatora jest napiecie ładowania.

 

 

p.s

 

jeżeli ktokolwiek chciałby w Elblągu naprawiać alternatory to służę informacją gdzie kategorycznie nie należy tego robić!!

 

Problem rozwiązany przyczyną takiego stanu rzeczy okazał się " chiński " regulator napięcia wstawiony przez niekompetentnych " naprawiaczy" w trakcie regeneracji alternatora - po zastosowanie dedykowanego do tego modelu alternatora regulatora napięcia problem znikł.

Niestety w moim mieście są "naprawiacze - partacze" - którym obca jest tematyka charakterystyki prądowej a jedynym wyznacznikiem "dobroci" regulatora jest napiecie ładowania.

 

 

p.s

 

jeżeli ktokolwiek chciałby w Elblągu naprawiać alternatory to służę informacją gdzie kategorycznie nie należy tego robić!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...