Gość yeti3 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Jestem właścicielem Almery N16 1,5dci ostatnio miałem problem z alternatorem - klasyka uszkodzone koło pasowe ale nie to stanowi meritum auto stało około tygodnia z odłączonym akumulatorem - teraz podczas uruchamiania samochodu obroty silnika wchodzą na 500 obrotów na minutę a dopiero po około 8 sekundach na nominalne biegu jałowego. Co może być przyczyną i czy taki stan nie poskutkuje jakimś uszkodzeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewandoree Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Pierwsze pytanie co to jest almera n17 ? Jest takowa na rosyjski rynek ale nie ma w jej ofercie silnika diesla ? Pierwsze co przychodzi mi na mysl komputer silnika sie rozkalibrowal podobno ma on tam swoje wlasne ustawienia dostosowane do tego jak jezdzimy itd . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeti3 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Jest gorzej problem pojawia się okresowo - czasem występuje a czasem nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartez1984 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 podjedź do warsztatu który ma jakąś wiedzę na temat układów zasilania DELPHI albo w ogóle CR i niech zdiagnozują samochód. Delphi ma swoje choroby. zacznij od filtra paliwa. Nie wiem gdzie ty znalazłeś ta alme N17 ale oka pozdrówka bartez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeti3 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Problem rozwiązany przyczyną takiego stanu rzeczy okazał się " chiński " regulator napięcia wstawiony przez niekompetentnych " naprawiaczy" w trakcie regeneracji alternatora - po zastosowanie dedykowanego do tego modelu alternatora regulatora napięcia problem znikł. Niestety w moim mieście są "naprawiacze - partacze" - którym obca jest tematyka charakterystyki prądowej a jedynym wyznacznikiem "dobroci" regulatora jest napiecie ładowania. p.s jeżeli ktokolwiek chciałby w Elblągu naprawiać alternatory to służę informacją gdzie kategorycznie nie należy tego robić!! Problem rozwiązany przyczyną takiego stanu rzeczy okazał się " chiński " regulator napięcia wstawiony przez niekompetentnych " naprawiaczy" w trakcie regeneracji alternatora - po zastosowanie dedykowanego do tego modelu alternatora regulatora napięcia problem znikł. Niestety w moim mieście są "naprawiacze - partacze" - którym obca jest tematyka charakterystyki prądowej a jedynym wyznacznikiem "dobroci" regulatora jest napiecie ładowania. p.s jeżeli ktokolwiek chciałby w Elblągu naprawiać alternatory to służę informacją gdzie kategorycznie nie należy tego robić!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.