Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] paliwo?


Gość lukaszenko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lukaszenko

witam mam problem mianowicie wczoraj po zalaniu 5l paliwa i jeszcze troche w baku byl ocos zaczelo cos sie dziac z samochodem micra1.2 92r strasznie nie rowno pracuje i jak mu sie przegazuje to to czasem zgasnie a czasem nie co to moze byc/prosze o w miare szybkie odpowiedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu natrafiłeś na "chrzczone" paliwko, miałem podobne objawy po zalaniu werwy z orlenu, falowanie obrotów, spadek mocy i przygasanie. Zalej autko na innej stacji i objawy powinny ustać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalej autko na innej stacji i objawy powinny ustać.

...ale najpierw zlej stare paliwo poprzez korek spustowy w zbiorniku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj poluzować korek wlewu,możesz mieć coś z odpowietrzaniem zbiornika.

Zdaża się to czasami,a wtedy wariuje,raz dostaje za mało,a jak postoi na ciepłym to się potrafi zalać. :029:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszenko, Przeczyść gaźnik,najprawdopodobniej jest zapchana któraś z dysz.Lub podkręć wolne obroty.

3a232940e07fc4a6m.jpg

Lub nieczynny elektrodysza wolnych,jest po stronie pasażera od strony podszybia,dochodzi do niej jeden przewód z kostki po tej samej stronie .Jeśli włączysz zapłon i będziesz odłączał tą kostkę powinno być słychać cykanie,jeśli nie słychać to nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest zrobione i nic nie tma wolnych obrotow jakby bo jak to trzymam na obrotach to jest ok a jak puszcze gaz to gasnie

 

a masz moze lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukaszenko

nie mam lpg to jest nowy silnik to znaczy drugi po zmianie i bylo wszystko wporzondku do momentu przejechania sie kawalek jak jezdzilem po podworku to bylo ok a teraz nie ma wolnych obrotow dysza od jalowych jest oka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy któryś z wężyków podciśnienia nie spadł lub czy nie ma nieszczelności.Nie wiem czy przekładałeś kolektor ssący ,a jeśli tak to czy nie złapał fałszywego powietrza na uszczelce,albo czy nie przeciągneło uszczelki pod gaźnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W momencie jazdy i puszczenia pedału gazu,gdy silnik schodzi z obrotów ,jest dławiony przez przepustnicę,a w kolektorze dolotowym wytwarza się największe podciśnienie.Istnieje wtedy możliwość wessania fragmentu uszczelki jeśli nie jest dobrze skręcona pomiędzy powierzchniami.To samo dotyczy uszczelki pod kolektorem.Dlatego też powinno się dokręcać wszystkie śruby wegług tabeli dokręcania,optymalnie,czyli tak żeby docisk był dobry a gwinty nie nadwyrężone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie bylo wolnych obrotow jak miaem odlaczony kabelek ktory wchodzil do bimetalu czy jakos tak. To jest na samym tyle gaznika pod obudowa filtra widoczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 0,45 do 0,55mm,jeśli masz na przerywaczy,a zapłon 5 stopni po GMP z odłączonym podciśnieniem.To wychodzi około 10-12 stopni przed GMP z podłączonym podciśnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...