Gość lukaszenko Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 witam mam problem mianowicie wczoraj po zalaniu 5l paliwa i jeszcze troche w baku byl ocos zaczelo cos sie dziac z samochodem micra1.2 92r strasznie nie rowno pracuje i jak mu sie przegazuje to to czasem zgasnie a czasem nie co to moze byc/prosze o w miare szybkie odpowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Może po prostu natrafiłeś na "chrzczone" paliwko, miałem podobne objawy po zalaniu werwy z orlenu, falowanie obrotów, spadek mocy i przygasanie. Zalej autko na innej stacji i objawy powinny ustać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Zalej autko na innej stacji i objawy powinny ustać. ...ale najpierw zlej stare paliwo poprzez korek spustowy w zbiorniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Spróbuj poluzować korek wlewu,możesz mieć coś z odpowietrzaniem zbiornika. Zdaża się to czasami,a wtedy wariuje,raz dostaje za mało,a jak postoi na ciepłym to się potrafi zalać. :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 witam potrzebujeszybko jesli jest to mozliwe schemat podlaczen kabli wn na aparacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 lukaszenko, trzymaj [ Dodano: Sob 11 Kwi, 2009 17:57 ] licz od strony rozrządu :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 panowie co to moz ebyc jest tak pali normalnie ssanie jest a jak sie wylaczy to samochod gasnie prosze pomozcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 lukaszenko, Przeczyść gaźnik,najprawdopodobniej jest zapchana któraś z dysz.Lub podkręć wolne obroty. Lub nieczynny elektrodysza wolnych,jest po stronie pasażera od strony podszybia,dochodzi do niej jeden przewód z kostki po tej samej stronie .Jeśli włączysz zapłon i będziesz odłączał tą kostkę powinno być słychać cykanie,jeśli nie słychać to nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 to jest zrobione i nic nie tma wolnych obrotow jakby bo jak to trzymam na obrotach to jest ok a jak puszcze gaz to gasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 to jest zrobione i nic nie tma wolnych obrotow jakby bo jak to trzymam na obrotach to jest ok a jak puszcze gaz to gasnie a masz moze lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 nie mam lpg to jest nowy silnik to znaczy drugi po zmianie i bylo wszystko wporzondku do momentu przejechania sie kawalek jak jezdzilem po podworku to bylo ok a teraz nie ma wolnych obrotow dysza od jalowych jest oka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Sprawdź czy któryś z wężyków podciśnienia nie spadł lub czy nie ma nieszczelności.Nie wiem czy przekładałeś kolektor ssący ,a jeśli tak to czy nie złapał fałszywego powietrza na uszczelce,albo czy nie przeciągneło uszczelki pod gaźnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 co znaczy przeciagnelo uszczxelki pod gaznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 W momencie jazdy i puszczenia pedału gazu,gdy silnik schodzi z obrotów ,jest dławiony przez przepustnicę,a w kolektorze dolotowym wytwarza się największe podciśnienie.Istnieje wtedy możliwość wessania fragmentu uszczelki jeśli nie jest dobrze skręcona pomiędzy powierzchniami.To samo dotyczy uszczelki pod kolektorem.Dlatego też powinno się dokręcać wszystkie śruby wegług tabeli dokręcania,optymalnie,czyli tak żeby docisk był dobry a gwinty nie nadwyrężone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 patrzylem to jest dobrze na bank sprawdzalem teraz a co jeszcze to moglo by byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 u mnie nie bylo wolnych obrotow jak miaem odlaczony kabelek ktory wchodzil do bimetalu czy jakos tak. To jest na samym tyle gaznika pod obudowa filtra widoczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 jak mam ustawic plywak bo patrze ze jest za wysoki poziom paliwka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 panowie a jaka ma byc przerwa na przerywaczu w aparacie moze to cos zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Od 0,45 do 0,55mm,jeśli masz na przerywaczy,a zapłon 5 stopni po GMP z odłączonym podciśnieniem.To wychodzi około 10-12 stopni przed GMP z podłączonym podciśnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 a co tam wiecej moglo by byc bo jak narazie to to wszystko popatrzone i nic sie nie poprawiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 a oze zdejmij caly gaznik i zaloz jeszcze raz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszenko Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 panowie a moz ektos ma taki gaznik do sprzedania to niech da znac jakby co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.