zipero02 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Siema Zaobserowalem w mojej k11 dziwny problem, samochód podczas toczenia na luzie dostaje wyzszych obrotów, czyli np. stoje na zjezdzie do garazu, obroty sa prawidlowe wlaczam sprzeglo i zjezdzam w doł. Podczas toczenia na luzie i ze sprzeglem obroty wzrastaja mysle o jakies 500, 600 ( nie mam obrotomierza). I kolejna sprawa byc moze zwiazana z toczneim sie samochodu w momencie tocznie sie na biegu bez dodawania gazu czy to na jedynce (samochod rozgrzany, ssanie nie dziala) czy na dwojce micra nie chce zejsc na niskie obroty i mam wrazenie ze jedzie za szybko. Na postoju obroty spadaja prwidlowo. Jakie sa Wasze propozycje w tej kwestii moze macie podobne doswiadczenia. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 zipero02 Ze względu na opory kinetyczne stawiane przez olej skrzyni biegów ,istnieje pewna zależność pomiędzy obrotami silnika na luzie (wałek sprzęgłowy obracający się w oleju przekładniowym stawia pewne opory),a między obrotami na wciśniętym sprzęgle,a całkiem inna sytuacja jest podczas toczenia,kiedy to część mechanizmów w skrzyni obraca się w tą samą stronę co wałek sprzęgłowy i poprzez styczność (przy pomocy oleju)wspomaga obracanie się jego w tym samym kierunku.Chociaż różnice w obrotach nie powinny być aż tak drastyczne. I kolejna sprawa byc moze zwiazana z toczneim sie samochodu w momencie tocznie sie na biegu bez dodawania gazu czy to na jedynce (samochod rozgrzany, ssanie nie dziala) czy na dwojce micra nie chce zejsc na niskie obroty i mam wrazenie ze jedzie za szybko. Czyli mówią krótko brak hamowania silnikiem.Należałoby sprawdzić szczelność kolektora ssącego i przewodów podciśnieniowych,oraz ewentualnie pomierzyć ciśnienia na cylindrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 mam to samo, i jakoś mi to nie przeszkadza :one: . A tak naprawde to nie mam pojęcia czym to jest związane i jak się tego pozbyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 normalny objaw nissany maja dodatkowe sterowanie obrotami silnika prosty sposób aby sie o tym przekonac odpal samochód wcisnij sprzeglo , wrzoc bieg dowolny i daj troche gazu obroty nie powinny opasc dopuki nie zrzucisz biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipero02 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 ja odnioslem wrazenie ze takie cos dzieje sie od niedawna, a moze wczesnie nie zwracalem na to uwagi bo rzadziej nim jezdzilem p.s mikrus hamuje silnikiem tylko nie moze spasc na najnizszy zakres obrotow jakby jechal na ssaniu, a juz dawno nie jedzie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.