Gość ArturRadomski Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witam Ostatnio ma małem problemy z moja almerka nie chodziła mi na jednym garze zrobili mi to ale wystapił kolejny problem odnosnie filtru powietrza znalazł się tam olej nie dużo ale filtr jest cały bruny. Czy to może być ODMA i czy miało by to znaczenie że samochód jest zamulony po wciśnięciu gazu do dechy żadnej reakcji tylko głośno buczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Tak odma.Wymien filtr na nowy i zobacz bo jak jest opryskany olejem to napewno za malo powietrza silnik dostaje i bedzie mul i moze palic od cholery.Co do odmy slyszalem ze w fordach tak sprawdzano silnik czy jest dobry czy nie i jak puszal olej odma to kiszka a jak w nissanie to nie wiem [ Dodano: Sob 11 Kwi, 2009 14:35 ] Aha powinienes miec filterek odmy w obudowie dolotu(mozna samemu zrobic bo to kawalek filcu czy czegos podobnego).Moze u ciebie go nie ma lub jest juz taki zalepiony i olej z odmy dochodzi do filtra powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ArturRadomski Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 aha tak naprawde to nie wiem ja to wogole wyglad i w tym jest problem ale mozna odme wymienic czy myslisz ze bedzie podobnie jak w fordach ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Jak to odme wymienic? [ Dodano: Sob 11 Kwi, 2009 16:20 ] Chyba filtr odmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ArturRadomski Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 No właśnie nie wiem co mam robić a nie zabardzo moge się zdać na mechanika bo jestem za granicą a tutaj jak zaczną wymieniać to porażka To za co mam się zabrać jakieś sugestie jak to robić i mniej wiecej gdzie się to znajduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Wezyk od odmy wchodzi w obudowe ukladu dolotowego wiec go rozbierz i w tamtym miejscu powinien byc filterek z filcu-sam go dotniesz i wymienisz.Wymien oczywiscie tez filtr powietrza i sprawdz jak bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Masz nieszczelne pierścienie tłokowe i dlatego odmą wali Ci olej do dolotu. Przedmuchy wytwarzają dużo ciśnienia w komorze olejowej i dlatego: - Olej jest na filtrze - słaby, bo nie ma kompresji - wyautowany cylinder z powodu zarzucania świecy olejem. Jakie jest zużycie oleju? Jeśli duże - to jest niestety tak jak piszę (wersja pesymistyczna). Jaka była przyczyna niedziałania tego jednego cylindra? Jeśli jeździłeś na 3 cylindrach mogłeś wypalić zawór lub zapiec pierścienie na fel;ernym garze. Odkręć świece i zobacz, czy wszystkie wyglądają tak samo - jeśli któraś jest bardziej czarna - tam jest przeciek. Przyczyną może być zastawka na odmie (nie wiem czy w tym silniku występuje), ale wtedy by palił na wszystkie gary , tylko zużywał olej. [ Dodano: Nie 12 Kwi, 2009 20:05 ] W niektórych silnikach nieszczelny bagnet powodował zmianą ciśnień i przerzucanie oleju do dolotu - uszczelnij bagnet. Obowiązkowo - próba szczelności i pomiar kompresji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ArturRadomski Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 oleju nie bierze od jakiegoś dłuszego czasu sprawdzam i jest w normie nie mam pojęcia skąd się bierze ten olej tam a świece wyglądaja wszystkie jednakowo nie widać jakiś zmian na której kolwiek a może to być też przyczyną przepywomierz zalany wodą albo coś z przepustnicą a może czujnik wału dodam że ostatnio myłem spód samochodu i od tamtego czasu zaczeło mi się to dziać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 olej jak nie ubywa - OK. Może przepuszczać trochę odmą -nie wiem, ale tam pewnie jest zaworek, można by go sprawdzić. Czujnik położenia wału - dawałby zapalnony check engine. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur_NH Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Jestem zielony w tym co piszecie ale wiem jedno. Po dzwonie swoim autem miałem uszkodzony czujnik polożenia wału, i kontrolka check engine nie zapalała sie . pozdro.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Tak z ciekawości napisz jaki masz filtr,czy filtr jest czy otłuszczony cały czy tylko w jednym miejscu i czy nie jest przypadkiem z napisami NISSAN?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Jestem zielony w tym co piszecie ale wiem jedno. Po dzwonie swoim autem miałem uszkodzony czujnik polożenia wału, i kontrolka check engine nie zapalała sie . pozdro.. To skąd ECU ustawiał zapłon? na podstawie czujnika położenia wałka? A silnik pracował? To tak jakby zdjąć aparat zapłonowy i obracać go niezależnie od położenia wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ArturRadomski Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 no jest z napisami nissana orginalny wymienilem go i teraz troche jezdze i narazie jest suchy moze gdzies w blotnik dostala sie woda i zasalo torche brudnej wody i przeplywomierz zalalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 POtwerdzam, czesciowo uszkodzony cujnik polozenia walu nie musi sygnalizowac kontrolka CHECK ENGINE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 no jest z napisami nissana orginalny wymienilem go i teraz troche jezdze i narazie jest suchy moze gdzies w blotnik dostala sie woda i zasalo torche brudnej wody i przeplywomierz zalalo Oryginalny Nissanowski z papieru wiskotycznego jest nasączony olejem.Mam taki u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.