Coobcio Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 zasadniczo auto jak do mnie przyjechalo to mialo mozliwosc sterowania zaplonem z smt6, a od tamtego czasu nikt nic nie ruszal Ja w tym wozie podłączałem SMT6 dawno temu i to zgodnie ze sztuką... Powiem tak zupełnie innaczej się zachowuje zapłon sterowany przez SMT6 a innaczej przez ECU M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Coobcio to rozumiem, ze jesli poki co mam smt6 i nie planuje zmiany na ecu m to jest sens poruszac aparatem zaplonowym i ew skorgowac to na smt? :> Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Coobcio to rozumiem, ze jesli poki co mam smt6 i nie planuje zmiany na ecu m to jest sens poruszac aparatem zaplonowym i ew skorgowac to na smt? :> Nie... czemu jeszcze nie śpisz ?? Ps. połącz kable zapłonowe tak jak są w serii i tylko z SMT6 dopnij się do nich żółtym kable coby tylko odczytywał obroty ale nie ingerował w zapłon. A zapłon precyzyjnie ustawisz sobie na hamce by odnaleść maks wartości dla mocy i Nm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 lukas, no u mnie to skonczylo sie remontem silnika po poprzednim wlascicielu.. w jakim celu mam konkretnie zajrzec do aparatu? bo wiem co mam do wymiany.. aparat jest ustawiony w jednej pozycji, a zaplony sa ustawione juz na smt6.. zmagaliśmy się ze stukowym strasznie długo za nim kolega KIVI z coobciem mnie wpadli na pomysł,co by zainstalować aparat zapłonowy z innego modelu autka[w moim przypadku to chyba z jakiejś młodszej almery]--zmienialiśmy i palec i kopułkę i przewody świeczki --dopiero nowy aparat zapłonowy spowodował że spalanie stukowe znikneło,a i zapłon można było mocno przyspieszyć[oczywiście pb 98 lub 100 musiało już być]--więc moja propozycja-znajdz kogoś kto ma podobny silnik i poprostu podmień aparaty i zobacz co ze stukiem-samo kręcenie jeśli aparat zapsuty nie ma większego sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Coobcio, tak juz mam, ze siedze po nocach wszystko wydaje sie rozsadne, ale zeby jechac na hamownie to nie dosc, ze trzeba miec $$$ to jeszcze w kr terminy sa odlegle niesamowicie.. A tutaj maly bonusik co dzis wyciagnalem zamiast swiec :/ Bylem nieco zaskoczony, ze wogole moj samochod jezdzil skoro na jednej swiecy brak elektrody wsadzilem zimniejsze o stopien i auto odzylo, w sensie lepiej sie troche zbiera i ogolnie wszystko fajnie, ale dlawi sie nadal.. to az niebywale! a spalania stukowego nie zarejestrowalem, ale wieczorem zimno, wiec ciezko bylo go dobrze nagrzac Co Wy na to? :> Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 po świeczkach widać że kłopot ze składem mieszanki jest-tym bardziej że nie ma elkektrody[ciekawe gdzie dostała się do silnika...?] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 afr jest ustawiony! nie dalej jak tydzien temu jezdzilem z sonda i wszystko bylo ok, wczesniej tez nie narzekalem :/ mysle ze go wydmuchalo, bo w silniku niebardzo ma gdzie zostac, a jakby narobil jakichs strasznych szkod to juz bym to odczul.. chyba :/ Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 jaki skład panie jakieś ciało stałe było w garze albo świece były firmy DENSO... Ps. świeca nr. 2 wskazuje na jakieś nieszczlności np. pierścienie tłokowe albo uszczelniacze. Ps. czy przy remoncie motorowni był usuwany nagar z tłoków ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Coobcio, swiece byly ngk platynowe z 200sx takze chyba nie takie zle.. O co chodzi z cialem stalym, bo nie rozumiem w sumie od remontu auto przejechalo raptem 5k km i juz by byly jakies nieszczelnosci? pierscienie, uszczelniacze - wszystko bylo new. tak przy remoncie caly silnik byl dokladnie wymyty, nagar z tlokow tez byl usuniety.. wczoraj bylem sie przejechac z g-techem i z pasazerem na pokladzie zrobilem 5.9s do 100km/h i 14.39s na 1/4 mili, ale auto jakos tak dziwnie slabnie na wyzszych biegach - na 4 zbiera sie do ok 7500rpm, a jak wrzucam wtedy 5 to przestaje jechac i ciezko przekroczyc 210km/h :/ Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asmo666 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 myslimy tutaj nad aerodynamika... ten wlot na masce moze dzialac jak np podpieta do haka przyczepa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 nooo dzisiaj wyciagnalem swiece po nagrzaniu silnika i dosc krotkim dystansie i wszystkie byly czarne, tylko ta najblizej aparatu byla troszke jasniejsza na koncu.. mimo palowania z gtechem nie roztopily sie a myslalem tez tak, ze jak by byla zla kompresja to by chyba dymil na niebiesko? :> Pozdr [ Dodano: Sro 22 Kwi, 2009 23:12 ] wykrecilem dzis swiece w celu zmniejszenia przerw.. szczelina na tych 2-elektrodowych okazala sie malutka ( ok. 0.6 mm) i niekoniecznie taka sama fabrycznie.. ustawilem na wszystkich swiecach z ciekawosci 0.7mm.. auto pracuje rowniej i bardziej gladko, ale dlawienie nie ustalo.. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 jednoelektrodowe wsadzaj np. BKR7E - najtańsze i doklep je do 0,7mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 heh swiece narazie mam te i mam wieksze zmartwienie, bo wymienilem juz kopulke, palec rozdzielacza, kable i cewke i wciaz bez zmian. poza tym po spokojnej jezdzie swieca na drugim cylindrze jest czarna ( po palowaniu jest biala jak wszystkie ) - myslalem, ze moze wtrysk leje, ale podmiana nic nie dala tak wiec obstawiam wadliwe uszczelniacze :/ mam watpliwosci czy swieczki z mniejsza przerwa pomoga skoro caly ukl zaplonowy wymieniony Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Nie wiem ile musiał by pić oleju, żeby tak świece okopcić. Mój też popija i świeczki mam lux. Widziałem świeczki z auta które piło litr na 1000km i świeczki miało bezowe. Tak czy siak jestem ciekawy rozwiązania problemu stuku i tej sadzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 no mnie zszedl prawie litr na 3k km, ale jesli to idzie tylko na 2 cylindrze to kto wie - moze swieca ma prawo byc okopcona.. tak czy inaczej oddalem dzis auto do wymiany uszczelniaczy i zobaczymy co bedzie. nie mam juz pomyslow co moznaby jeszcze wymienic, bo podmiana wtryskow to byl moj ostatni pomysl, a ukl zaplonowy caly nowy, ech.. :/ co do stukania to tu raczej nic sie nie zmieni - istnieje granica kiedy zawory zaczynaja juz podzwaniac, a auto wcale lepiej sie nie zbiera.. ostatnio nawet zamiast z smt6, regulowalismy zaplon z aparatu i korygowalismy na smt, ale to tez nic nie daje takze narazie ten temat odchodzi na dalszy plan Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Fajny mały streetowy kiler :one: No ale jakoś musisz ogarnąć temat tego zapłonu, bo świece wyglądały strasznie :029: A próbowałeś tak jak pisał coobcio odłączyć smt6 od zapłonu wogóle? A poza tym to czy masz jakiś czujnik afr, czy stroisz na czuja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 O rany wracam po dlugiej przerwie, bo od ostatniego czasu troche sie wydarzylo. Idac chronologicznie - wymienilem czujniki temperatury i auto zaczelo mi straaaasznie duzo palic. na szczescie po kolejnym strojeniu i ustawieniu afr ( caly czas z sonda ) wszytko wrocilo do normy, a nawet duzo lepiej, bo 12l/100km w miescie i 10l/100km w trasie to wypas jak dla mnie oprocz tego otrzymalem kolejne gadzety: Poliuretany wreszcie przybyly z USA Roznica jest powalajaca, a jezdzenie po zakretach teraz to sama przyjemnosc.. Oprocz tego w nagrode za dlugi czas oczekiwania dostalem za free magnetyczny korek spustu oleju niestety do zrobienia mam jeszcze tylny stabilizator, bo obecny jest troszke zmordowany i we wrzesniu chce go usztywnic na tulejach o odpowiednim wymiarze.. Przyszla tez replika maski z GTI-R`a od Jacka Lesiaka. Tez troche czekalem, ale warto bylo Mimo, ze maska ladnie wyglada na fotkach to wlozylem mase pracy zeby doprowadzic ja do stanu w miare normalnego, bo otwory przedniego wlotu byly powycinane bardzo nierowno i chaotycznie, a wyloty powietrza po bokach choc wykonane bardzo dokladnie byly zaslepkami i sam musialem spedzic mnostwo czasu, zeby powycinac rowne otwory, i zeby maska mogla spelniac swoja role nalezycie Tak czy owak panu Jackowi bardzo dziekuje, bo zrobil kawal dobrej roboty, a poprawki i tak przewidywalem, ze beda konieczne Prawie jak driftowoz Pierwsza przymiarka A tak wygladaly wyloty powietrza, mniej wiecej w polowie pracy. Po ciezkich bojach udalo mi sie w miare spasowac calosc, zalozyc zapinki, wkleic wyloty i sprawdzic, czy nie odpada przy wyzszych predkosciach Efekt koncowy bez malowania niestety na lakiernika troche poczekam, bo obdzwonilem 3 i kazdy chetny, ale na polowe lub koniec sierpnia ze wzg na urlopy.. Oprocz tego dzis, z duza pomoca asmo666, wymienilismy pompe paliwa na OEM z 200sx i zaraz przed zmrokiem przerzucilismy akumulator do bagaznika (fotki niebawem) Dzieki Coobciowi dostalem pare czesci do mojego Sunniacza - silniczek krokowy, ktory juz siedzi zamontowany i wreszcie nie ma klopotu z odpalaniem auta, seryjne wtryski z Sunniacza i czujnik polozenia przepustnicy, ktore czekaja na montaz. Najprawdopodobniej w tym tyg uda mi sie przelozyc wtryski, zwiekszyc cisnienie paliwa na listwie i zestroic calosc tak zeby wreszcie Nissan przestal sie dlawic w zakresie niskich obrotow. O efektach dam znac, a fotek postaram sie wrzucic wiecej z postepu prac, jesli ktos bedzie zainteresowany Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Powiem że strasznie cieszą te Suniacze - ja powoli zaczynam kończyć jakiś tam etap nad 200SX ale myślami już jestem z moim czarnym słoneczkiem - w tą niedziele Tor Lublin i mam dylemat bo nie wiem którym wozem się wybrać Ps. Jeszcze od Lesiaka ogarnij tylną Lotkę na klapę. A i jak zmienisz TPS-a to woltomierzem ustaw go na 0,45V przy puszczonym gazie na wolnych obr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Kolejny update wymieilem wtryski na seryjne, cisnienie paliwa ustawione na 3,5bar, afr idealnie ustawiony, ale niestety auto dlawi sie wciaz takze to nie koniec problemow.. zastanawiam sie nad dobrymi swiecami jednoelektrodowymi z driftshopu i zmniejszyc na nich przerwy Ale sa tez dobre wiadomosci - taki oto pakuneczek dostalem od mojej rodziny na urodzinki ( wiedza co dobre ) A tak wygladaja juz na samochodzie: Trzeba przyznac, ze firma Unorthodox Racing zna sie na rzeczy - kolka waza o 80% mniej niz seryjne (650g vs. 2,8kg !!! ), sa idealnie wykonane, wywazone i robia mile wrazenie No i czas pochwalic sie osiagami ( wiem, wiem g-tech to nie fotokomorka, ale to nie w tym rzecz ) Najlepszy czas w 2 osoby na pokladzie, na przyczepnym asfalcie i rozgrzanych oponach to 13,91s na 1/4 mili ( v = 177km/h ), a 0-100km/h w 5,66s :D mysle, ze mozna jeszcze odrobinke go popawic, aczkolwiek odpycha sie sakramencko i robi dobry przeciag. w stosunku do poprzedniego najlepszego czasu wg g-tech ( ta sama droga, pasazerowie, urzadzenie, itp ) czas na cwiartke poprawil sie o prawie 0,5s !! I to jest najfajniesze Postaram sie niedlugo wrzucic jakis ladny filmik Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Przyszla tez replika maski z GTI-R`a od Jacka Lesiaka. Tez troche czekalem, ale warto bylo heh Jarek miał ją kupić do swojego słonka w zeszłym roku ale ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 No no no sam miałem takie dla Siebie ale Kivi mi przejął Ps. osiągi twoje prezentują się zacnie - jak 300Konny 200SX S14a np. Michała albo Adamusa Te sunny to jedną ciągną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Coobcio, no walke moznaby nawiazac, ale czy az tak podaje to sam nie wiem Jutro musze zregenerowac przednie zaciski, bo cos sie chyba tloczki zapiekly i mocniej hamuje jedna strona Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Mój ponad 300Konny S14 na G-techu robi setkę w okolicach 5,5 a ćwairtkę nieco poniżej 13,8 sek tak więc osiągi mamy zbliżone jeśli chodzi o to G-techowanie Ps. maksa w kolor idzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 no to racja, gtechowo jest podobnie tak maska w kolor, ale termin u lakiernika dopiero na poczatku wrzesnia.. i poszukuje pilnie swiec ngk bcpr7ey i nigdzie nie ma Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 kurcze z tym przydławieniem też walczę ale nie mogę tego rozgryźć.może przepływka daje błędne sygnały?ja pożyczyłem od kolegi z p11gt ale nie dało to efektów.podobno przy wymianie potrzebny jest reset kompa ale nie wiem jak to u Ciebie by było z smt-6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.