ammaimon Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 nie z przeplywka u mnie wszystko wporzadku.. podobny problem mial Kuba w swoim DET i te swieczki pomogly dlatego poluje na takie same, chce zmniejszyc przerwy i moze sie uda Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 no i u mnie problem się rozwiązał .jakiś węglik w aparacie zapłonowym.teraz auto ciągnie równo.życzę powowdzenia w projekcie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Bodek też miał problemy - u niego się poluzował palec w aparacie zapłonowym, tak więc warto zajrzeć pod kopułkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 heh, no u mnie problemy były ciutkę inne. Ze streeta dojechałem do domu na jednym garze... Palec się odkręcił i zap... na wałku jak chciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 eee nie ten wariant odpada, bo w miedzyczasie wymienialem kopulke i palec dokrecalem itp, itd szukam swiec dalej.. i jeszcze od poniedzialku auto zaczelo mi cos przerywac i ma jakies dziwne "gorki i dolki" przy naciskaniu gazu, jakby wtrysk jakis sie zapchal czy cos.. same problemy normalnie! za to w sobote idzie maska do malowania - jestem wstepnie ustawiony Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 a TPSa wymieniłeś? Moje auto od zawsze miewało lekkie dziury w przyspieszeniu. Czasami zdarza się, że nie idzie tak jak mu każę pedałem. Dzieje się tak tylko przy częściowych (powiedzmy 0,3-0,7 uchylenia) uchyleniach przepustnicy. Zastanawiałem się właśnie nad TPSem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 TPS mam jeszcze stary, ale rozumiem, ze jesli jest wadliwy to takie rzeczy dzieja sie regularnie, a w przypadku mojego to poprostu dzieje sie raz na jakis czas i potem ustaje.. dzis jechalem to mi auto zgaslo na obwodnicy a potem nie chcialo jechac, potem zrobilem z 10km jeszcze i dzialalo normalnie bez klopotu znow.. Coobcio twierdzi, ze to klopoty z wiazka, ale dokladnie nie udzielil mi odp na ten temat aha! mozliwe, ze bedzie konieczna u mnie wymiana amortyzatorow ( ze springami lub samych ).. Co polecacie, na czym jezdzicie i co sie oplaca? Nie musi byc komfortowo - ma sie dobrze prowadzic Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Ja polowałem na KYB Ultra SR (złote) u nas dostępne tylko na zamówienie, ceny ~350-400zl/szt./przód; ~450zł/szt/tył albo ebayowe KYB AGX z reg. twardości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Ja polecam dokładnie to samo Jest nawet ziom co na torze lata w połaczeniu Ultra SR + seryjna sprężyna i naprawdę daje radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 uff.. troche czasu minelo i dawno nic nie pisalem od wrzesnia udalo mi sie zrobic przy aucie pare rzeczy m.in: stoczyc nierowna walke z rdza w tylnych nadkolach i progach. Wiele fragmentow wymagalo wyciecia i ponownego wspawania, a potem konserwowania od nowa, ale wydaje mi sie, ze ten etap po miesiacu walki mam juz za soba. Poza tym sypnelo mi sie seryjne sprzeglo - scielo ni z tego ni z owego nity na tarczy sprzegla, a tlumiki drgan wysypaly sie do srodka robiac jatke, wiec mam nowe sprzeglo LUK i licze, ze to nie zrobi takiej glupiej niespodzianki :/ co ciekawe, tamto sprzeglo sypnelo sie podczas normalnej jazdy, ktora zdecydowanie przewazala w tym sezonie Oprocz tego wymienilem amortyzatory z tylu, bo przod na Sachs Advantage jest jeszcze ok ( 84% ) a tyl byl 60% i 86%.. Nowe amorki to KYB Excel-G, ktore niekoniecznie sa super wyczynowe ( bo nie sa ), ale mialem opcje pojezdzic na nich tydzien i ew oddac. Pojezdzilem i stwierdzam, ze ze sprezynami obnizajacymi, tyl bardzo milo i dosc konkretnie sie utwardzil, a auto zdecydowanie pewniej sie prowadzi i nie plywa w zakretach, tak wiec przy nich zostalem mam nadzieje, ze w przyszlym sezonie, przy jakims upalaniu mnie nie zawioda tez Obecnie auto stoi juz razem z zaprzyjaznionym 200sx`em w cieplej hali, pod przescieradlami i czeka na ciepla wiosne w planie mam jeszcze w zimie: zrobic pare poprawek lakierniczych i konserwacyjnych, bo nie wszystko zdazylem niestety, a obecnie pogoda nie pozwala juz na prace na wolnym powietrzu. Oprocz tego wreszcie oddam do lakiernika nieszczesna maske, ktora wciaz jest we wszytkich odcieniach bialego, szarego i czarnego i jak kasa pozwoli to na przyszly sezon bede myslal o ITB w zasadzie zostaje kwestia zakupu kompa w dobrej cenie, reszta jest do ogarniecia z mniejsza iloscia kasy juz Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 ITB spokojnie Ci ogarnę na ECU Masjtrze - już mam za sobą doświadczenia w 3 BMW i jednej renówce, wysztko lata w Rally Crossie Ps. marzy mi się spot naszych czarnych Sunnych na wynajętym tylko dla nas torze np. Radom, Lublin 3 x czarny sunny SR20VE - wsyztkie tu opisane, pewno z jeden jeszcze dojdzie do ciepłych dni a tak to jeszcze mam ziomali od 2 czarnych lekko grzebany SR20DE To takie moje OT A jeszcze jedno... Czekam jak Kali zapoda jakiś wykres sunnego GTi do ktorego strugał koeltkory: Ciekawe co taki kolektor ssący w połączeniu z przepustnicą fi 80mm zmieni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 To ja bym byl trzecim ze zdlubanym DE a kto oprocz Ciebie ma jeszcze czarne VE? Sunny z KMS caly prezentuje sie wypas i tez jestem ciekawy co daly te mody tzn. zwlaszcza kolektor 4-1 i ten magiczny dolot, wiec na wykres czekamy obaj kto wie, moze jak rezultat bedzie interesujacy, to uderze do Kaliego co do ITB to wierze, ze na EcuM to ogarniesz, ale jak mowisz auta sa do rallycrossu, a ja chce ogarnac swojego na SA zebym mogl nim jezdzic nie tylko na tor, ale tez smigac po ulicy i troche na codzien. Wiem, ze taka opcja jest mozliwa(!), ale komp musi byc wtedy, a nie swinia chociazby sam algorytm alfa-N wymaga dobrego SA.. Pozdr P.S. Do Radomia mam niedaleko, wiec w przyszlym sezonie hmm.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 No a jak będzie ITB pucha zbiorcza i przepływka to auto stroi się jak seria Co do VE to dawne po Yarko i dawne po Rossim i na początku stycznia u Kuby za legionowa będziem VE-ować jego czarnucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 A wakuometr posiadasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 No a jak będzie ITB pucha zbiorcza i przepływka to auto stroi się jak seria yhym, no ale wtedy cala idea ITB tzn. krotkiego dolotu i bezposredniego dostepu trabek/malych stozkow do powietrza bierze w leb a jak to robisz? dajesz duza puche zbiorcza na przepustnice i dolot z przeplywka o duzej srednicy? A wakuometr posiadasz? A po coz? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 w jeden z lejków można wsadzić druciki od przepływki no albo puszka zbiorcza i od niej rura fi 100m w nadkole i do tej rury przyłorzona przepływka... Choć jak ma być bez przepływki to też da się to ogarnąć w ulicznym wozie bez problemu ale zabawy dużo i trzeba dołorzyć czujnik temperatury oraz czujnik ciśnienia atmosferycznego by były jakieś korekty... czyli w skrócie alfa-N. Jak wóz do wyścigów to czujniki od korekt nie wymagane tylko szerokopasmówka z zegarem w środku i robię jakby nastawną mapę - kręci się pokrętłem i w całym zakresie albo zdejmujsz paliwa albo dodajesz - taka ręczna korekta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 (edytowane) Wiem w razie czego do kogo moge sie zglosic po pomoc, ale sadze, ze wersja z SA w mysl zasady "co drogie, to tanie" moze okazac sie skuteczniejsza. Narazie kasy brak, wiec zbieram Poza tym odkrylem, ze czasem jak odpalam auto to chodzi mi na 3 garach - wykrylem pewnego ranka, ze niedopala na ten cylinder gdzie wychodzi ciemniejsza swieca zawsze ( czyli 2 ) i mozliwe, ze stad tez bierze sie cale dlawienie. Nie wiem co moge jeszcze zrobic, oprocz nowych swiec i kabli, ktore nie pomogly w niczym poki co Pozdr Czytałem na zagranicznych forach SR, ze czasem potrzeba dobrej cewki zaplonowej (mocniejszej) i nalezy zwiekszyc przerwy na swiecach i ponoc tez to pomaga. Ogolnie te silniki maja ponoc tendencje do gubienia zaplonow po zmodyfikowaniu Edytowane 19 Listopada 2009 przez ammaimon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 W swojej Primerce P10 Turbo od ok. 300KM zaczynały się problemy z wypadającym zapłonem, wrzuciłem cewkę MSD i pomogło... Jak myślisz że ci się ona przyda to mogę ci ją tanio odsprzedać. Jeszcze na twoim miejscu oczyścił bym kopułkę oraz palec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 kopulka i palec sa nowe, wiec mysle, ze to nie tu tkwi problem.. Jesli mozesz to potrzymaj ta cewke jeszcze chwile, bo bardzo mozliwe, ze ja od Ciebie wezme jak sie objawialy u Ciebie te problemy? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 U mnie objawiało się to szarpaniem... gaz do dechy i najczęściej na obr powyżej 5000 przerywanie, szarpanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 (edytowane) yhym, to u mnie to objawia sie szarpaniem w przedziale 2k -3,5k rpm Pozdr Znalazlem filmik jak jezdzil moj woz po remoncie w zeszlym roku, wiec zalaczam zeby troszke ozywic temat Start z ok. 3k rpm, nie krecony do odcinki Od tamtego czasu troche sie zmienilo i mysle, ze auto jezdzi duzo lepiej, ale filmiku nie posiadam niestety Pozdr A jeszcze mi sie cos przypomnialo: z czego najlepiej i najlatwiej zrobic swap na wieksze hamulce w Sunnym? Pozdr Edytowane 4 Grudnia 2009 przez ammaimon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 A odcinkę masz przy jakich obrotach? Mocny wóz to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Co do Heblowego swapa to do głowy przychodzą mi dwa wozy Ibiza GTi 280mm lub Calibra Turbo 288mm - w zależności które tarcze zdobędę to zajmę się do nich adapterami no i przystosowaniem samych tarcz... Ps. Jak wóz był jeszcze w posiadaniu Samiego to ja mu odcinkę na 8100 przestawiłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Jak wóz był jeszcze w posiadaniu Samiego to ja mu odcinkę na 8100 przestawiłem... Tak jest dalej Przymierzam sie wlasnie do jakiegos swapu powolutku, wiec jak cos opracujesz to daj znac koniecznie Szkoda, ze w tym sezonie nie udalo mi sie nagrac zadnego filmiku niestety.. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Co do Heblowego swapa to do głowy przychodzą mi dwa wozy Ibiza GTi 280mm lub Calibra Turbo 288mm - w zależności które tarcze zdobędę to zajmę się do nich adapterami no i przystosowaniem samych tarcz... potrzebujesz nówki czy mogą być styrane, bo może bym załatwił 280 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.