Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Uzywane byłe coś przypasować, jakieś tuleje redukcyjne dorobić i zabrać się za adaptory... Obstawiam że na kołe 15" jakieś 0,3sek na ćwierć udzie urwać a za zaoszczędzenie na laczkach to będzie można w mody iść dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Najnowsze wiesci - dzis sprawdzalem kompresje ( po raz drugi ) i na wszystkich cylindrach wychodzi ok. 11,5 tylko na drugiem wychodzi ok.10,5. Zrobilismy tez probe olejowa na drugim garze i kompresja nic, a nic sie nie zmienila.. Teraz pytanie - co to moze byc i jak temu zaradzic? Podejrzewam tez, ze moze miec to zwiazek z dlawieniem sie auta, bo podczas nagrzewania silnika pracuje bez drugiego cylindra prawie caly czas i tylko na nim wychodzi ciemniejsza swieca. Jakies sugestie? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Obstawiam: - Wytartą krzywkę wałka - nieszczelne zawory/gniazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 A nie moze byc tak, ze z racji niedopalania na ten gar, jest on niedogrzany i stad ma nizsza kompresje? Bo jak mi sie silnik nagrzewa i wyciagne kabel na drugim garze, to nie ma roznicy w pracy silnika.. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 raczej temepratura by nie miała znaczenia. Zawsze możesz sprawdzić ciśnienie na zimnym i porownać... Ps. może CI wtryski leją ?? tzn. ten z drugiego gara ? Może oring na nim się podwiną przy wymianie... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 tak sobie wymyslilem, ze moze to byc kwestia temp. bo silnik po remoncie, wiec ciezko zeby sie cos sypnelo od razu chodzi o to, ze ktoras z tych gumek uszczelniajacych wtryski do kolektora, gdzies jest nieszczelna czy cos? tego nie sprawdzalem. Myslalem tez, ze moze wiazka jest jakas uszkodzona i co ktorys sygnal daje za slaby zeby iskra byla odpowiednia i stad niedopalanie, tylko nie wiem jak moznaby to sprawdzic. Podmienic kompa z innego GTI? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 podmień sąsiadujące wtryski np. 1 z tym nieszczęsnym 2... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 wtryski mam od Ciebie przeciez inne, a podmienilem wczesniejsze z 200sx miejscami i nie bylo roznicy.. Ale gumki uszczelniajace mam ciagle niepodmienione Pozdr a ten spadek kompresji moze miec na to jakis wplyw? nie wiem czy powinienem ruszac silnik czy nie.. podobno taki spadek ponizej 10% nie jest wart zachodu, ale niekoniecznie musi to byc prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 JAk na tych z 200SX było tak samo to jeszcze sprawdź napięcie na wsystkich wtryskch czy jest takie samo i miernikiem sprawdź rezystancje przewodów od wtrysków miedzy kostkami od nich a ECU... Ja ty się wszystko zgodzi to obstawiam wadę remontu slnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 bede musial to sprawdzic w takim razie i musze kupic miernik.. a jesli napiecie bedzie inne to wina kompa? Bo myslalem wogole zeby kompa na probe podmienic. nie wiem natomiast co jest zrobione w moim - ma napis Powered by Coobcio Wada remontu tzn. nieszczelne zawory/gniazda? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Nieszczlność gniazd/zaworów można nie wątpliwie zaliczyć do wany remontu albo masz nie wyregulowane zawory... Ps. Po sprawdzeniu napięć oraz oporów wyjdzie wada wiązki a nie ECU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 yhym, to zaczynam od zbadania napiecia i rezystnacji tak jak mowisz, ale to dopiero w styczniu bede sie z autkiem widzial moga to byc zle wyregulowane zawory, przy hydropopychaczach? ja troche licze, ze jesli zacznie palic odpowiednio to sie kompresja wyrowna, albo wczesniej zmierze na zimnym jak to wyglada. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Jak wyjdzie że silnik mechanicznie coś nie tak to z miłą chęcią się nim zajmę jak mi wyślesz go jako słupek Troszkę pojemność zwiększymy i troszkę doprężymy, a na końcu regulacja zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 hehe wierze ale zeby dac Ci silnik do zrobienia, musialbym przyjechac osobiscie, bo nie mam kompletnie warunkow, zeby go np zdemontowac i wyslac.. Przyznam szczerze, ze wolalbym zeby bylo wszystko ok, bo sam widzisz, ze mam niekonczace sie problemy z moim Sunnym tak czy owak, jak bede cos wiedzial, to bede pisal na biezaco i wtedy sie dogadamy jak cos Pozdr P.S. co to jest power guzik, o ktorym czytalem w temacie Samiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Jakie napięcie powinno być na wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ok 14V jak w całej instalacji, no te 0,5V może mieć mniej jak na aku przy włączonym silniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Power guzik to był pierwszy Coobciowy "chip". Rezystor w układzie czujnika temp cieczy czy temp powietrza Obecnie modne na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 (edytowane) Wpadnij do Coobcia, on jak ci zmierzy kompresje to po 13 na każdym wyjdzie . Podobno także wymiana wałka ssącego z De na DEH także obniża komprechę . Edytowane 15 Grudnia 2009 przez eszi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Power guzik to był pierwszy Coobciowy "chip". Rezystor w układzie czujnika temp cieczy czy temp powietrza Obecnie modne na allegro yhym, nie moglem znalezc nigdzie co to dokladnie jest i czy obecnie nie mam z tego powodu jakichs klopotow jak to dziala? eee tam walek z DEH CatCamsy daja rade nawet Pozdr JAk na tych z 200SX było tak samo to jeszcze sprawdź napięcie na wsystkich wtryskch czy jest takie samo i miernikiem sprawdź rezystancje przewodów od wtrysków miedzy kostkami od nich a ECU... jak dokladnie nalezy to zrobic? miernik juz mam, ale z zastosowaniem moge miec klopot.. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Napięcie chyba będziesz w stanie srpawdzić ?? Odłącz wszystkie kostki od wtrysków, po czym włacz zapłon i mierz napięcie na kablu zasilającym - biłay... Co do rezystancji przewodów sygnałowych to pinout będzie Ci potrzebny albo patrz po kolorach... Przy pomiarze musisz odkrecić głowną kostkę od ECU w jej lewym rogu bedziesz mieć wtrsyki - po kolorach patrz a znajdziesz Kable powinny mieć maksylanie 4 omy oporu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 (edytowane) Lekka foto-aktualizacja tematu fotki z listopada zimujacych w hali nissanow, wsrod motocykli Jeszcze stara maska.. Zaprzyjaznione s14 i wlasciciel Prace zaczynaja sie Fotka maski zaraz po malowaniu. Jestem zadowolony, ale idealna to ona nie jest.. Zblizenie na lakier, ktory "troszke" splynal jak sie przyjrzy.. Pierwsza przymiarka. Zamontowana finalnie moze bedzie w przyszlym tygodniu. Fotki sa slabe jakosciowo, ale robie je telefonem, bo narazie nie dzieja sie zadne wyjatkowo widowiskowe rzeczy, a auto jest troszke przykurzone Znalazlem takie cos w wiazce kabli niedaleko power trasistora - co to jest? A teraz jakies konkrety. Oprocz spasowania maski i prac blacharsko-lakierniczych zmierzylem dzis napiecie na wtryskach. Nie wiem jak zabrac sie do zmierzenia rezystancji, bo patrzylem na kable wychodzace z kompa i niewiele mi jednak mowi ktore sa sygnalowe i dokad zmierzaja, takze jesli ktos mi wytlumaczy lopatologicznie jak mam to zrobic krok po kroku to bede bardzo wdzieczny. Elektryka jest mi niestety kompletnie obca i nie mam zamiaru udawac, ze cos wiem. Tak czy owak napiecie na wszystkich wtryskach jest rowne i wynosi 8,5V, a nie przewidywane 14V. Nie mam pojecia z czego to moze wynikac 2 cylinder dalej pali jak chce tzn. na wolnych obrotach mozna odlaczyc 2 wtrysk czy kabel i nie ma zadnej roznicy. Dopiero jak sie doda gazu to slychac, ze jeden gar wypada i chodzi wtedy jak Subaryna.. Jakies sugestie, bo ja nie mam sil Pozdr Edytowane 8 Stycznia 2010 przez ammaimon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 (edytowane) Sprawdź rozrząd, może łańcuch do wymiany. Też tak miałem. A tak w ogóle, to mi w czerwonej falowały obroty, a teraz już nie. Samo się naprawiło??? Edytowane 9 Stycznia 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asmo666 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 po 1 - nie wyrazalem zgody na publikowanie mojej mordy po 2 - jak zmierzyc ta rezystancje kabla wtrysku? opor od pina na kompie do wtyczki wtryskowej? jesli tak to bedziemy walczyc... najprosciej bylo by jeszcze podmienic kompa z innego gti... bo to by byla tez jakas wskazowka. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 dobra mam jeszcze jedna opcje zmierzenia napiecia na wtryskach, ale obstawiam, ze tez wyjdzie ok i rowno.. co wtedy? Jedyne co zostalo do zrobienia to remont silnika chyba (tylko nie wiem po co). Zaczynam tracic juz cierpliwosc do tego g**** Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Jak napięcia okey to: nie równe wolne obroty masz przez te wałki one już tak mają... nie płynna praca i mniejsze ciśnienie na jednym garze to mogą być objawy wytartych wałków lub igreków... Ps. silnik pracuje cicho bez żadnych metalicznych stukotów ? BO jeszcze może być zapowierzona hydraulika no i nie wyregulowane pchełki... Ale to akurat nie wpływa na płynność pracy silnika czy tam wypadanie zapłonów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.