ammaimon Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Silnik pracuje ok, metalicznych ani innych podejrzanych stukow nie zauwazylem, choc uwazam, ze klawiatura troche glosnawo pracuje. Tak czy owak moze miec to zwiazek z wypadajacymi zaplonami? w sensie wytarte krzywki czy igreki?? Myslalem, zeby na probe podmienic kompa na innego z sunnego gti i zobaczyc co sie stanie, bo moze ten moj jest jakis lewy?? Nie masz moze takiego kompa, zeby mi podeslac na podmianke na chwile? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Mam takiego kompa spoko mogę ci podesłać Ps. we własnym zakresie zciagnij pokrywę zaworów i sprawdz stan wałków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 o rany rany, dawno mnie tu nie bylo, wiec czas zaktualizowac temat przez zime zrobilem niewiele, probowalem wyeliminowac kolejne czynniki mogace wplywac na je%$#$ dlawienie sie silnika. Coobcio nawet przyslal mi ECU z primerek na podmianke ( za co serdecznie mu dziekuje! ) ale nic nie pomoglo.. Udalo mi sie za to pomalowac maske i zamocowac ja po wyjechaniu z garazu Prezentuje sie calkiem zacnie Auto wyjechalo 21 marca i pojezdzilo tydzien. Przed swietami oddalem je do DoubleB, gdzie Wojtek obiecal zajac sie autem, sprawdzic je po swojemu i zaradzic cos na to przerywanie. Najprawdopodobniej bedzie konieczne rozbieranie glowicy, a tego juz na parkingu sam nie zrobie. Poki co pomierzyli kompresje na zimnym i cieplym silniku, przy czym na zimnym jest ponoc 13at a na cieplym 14at o ile dobrze pamietam. Dzieki temu zostaje wyeliminowana (przynajmniej chwilowo) koniecznosc rozbierania dolu silnika.. Z drugiej strony raz jak mierzyli na 1 cylindrze wyszlo chwilowo 8at, wiec przypuszczenie jest, ze moze sie wieszac hydraulika. Auto czeka teraz na sciagniecie pokrywy i beda mnie informowac co udalo im sie zrobic. Oprocz tego poinformowali mnie, ze mam zle ustawione walki, a co za tym idzie jest szansa, ze moze poprawi sie tez troche performance biorac pod uwage, ze auto juz teraz jezdzi zadowalajaco, taka niespodzianka bylaby mila Mam tez plany na ten sezon, ale wszystko zalezy od ilosci kasy, jaka pochlonie naprawa: 1. Zalozyc zegary, ktore dostalem w prezencie - EGT, cisnienie i temp oleju Swoosh SM68 2. Kubelek dla pasazera (taki sam jak kierowcy) plus oddanie foteli do wszycia dodatkowych gabek u tapicera 3. Pospawac nowe, porzadne mocowania obydwu foteli. 4. Rollbar 5. Odswiezyc lakier i pozbyc sie sladow wszelkich poprawek lakierniczych No i mam nadzieje, ze w tym sezonie uda mi sie cos wiecej poupalac szrota Pozdro Nie bylem jeszcze osobiscie, ale mam info telefoniczne, ze popychacze sa ok, igreki tez, a walki sa w stanie ok, ale tez nie rewelacyjnym.. Nastepny etap to rozbieranie calego dolotu i sprawdzenie, czy gdzies do 2 cylindra nie dostaje sie lewe powietrze :/ Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 NA silikon przykleić kolektor do głowy i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Czas na kolejne aktualizacje, bo troszke sie pozmienialo... Od ostatniego posta, w DoubleB moj woz przeszedl kompleksowe badania i w koncu zostal naprawiony!! Jak sie okazalo, hydraulika, igreki i cala reszta byla ok. Po sprawdzeniu wszelkich mozliwosci, jak nieszczelny kolektor ssacy, kable i podstawowa elektryka, auto pojechalo na hamownie, gdzie wyplulo 172,7KM i 185,8Nm. Nastepnie zostaly ponownie ustawione walki ( wydechowy zostal przestawiony o 12st ), zaplon zostal przyspieszony i zostalem zaproszony na przejazdzke. Po tym zabiegu gora ulegla nieznacznej zmianie, ale dol poprawil sie niesamowicie, niestety przerywanie na niskich obrotach wciaz pozostalo. Zapadla tez decyzja o wywaleniu SMT6 i zalozeniu EcuMastera DET III. Wczoraj Colin zainstalowal sprzet, a potem smigalismy, zeby zestroic wlasciwie woz. Co ciekawe na EcuM ustalo wkurzajace dlawienie i jak dotychczas nie pojawilo sie spowortem, wiec jestem dobrej mysli dzis przed poludniem auto znow pojechalo na hamownie i po niewielkich poprawkach zaplonu wyplulo zacne 189,8KM i 213,4Nm :D Trzeba przyznac, ze teraz naprawde grubo sie odpycha i jest nie do poznania! Chyle tez czola ekipie 2B za konkretne ogariecie tematu. Fotki wykresow beda jutro Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asmo666 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 lepiej niz VE bo jedzie z dolu az do odciecia, nie trzeba go krecic i czekac na zalaczenie zmiennej fazy auto zapina sakramencko, Colin chce jeszcze dorzucic pare koni przez dostrojenie precyzyjnie paliwa no i wreszcie maly killerek wyjedzie na ulice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Oto obiecane wykresy Przed Po No, rezultaty zacne. Prawie jak VE na goło ! Chyba też będę musiał wywalić SMT6, bo ...... i przepustnicę !!! Wg tego opisu danych technicznych to gole VE wypada troszke blado z momentem, moc w sumie podobna :P SR20VE - wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 315cc/min, zmienne fazy rozrządu na obu wałkach, odcięcie na 7500obr.min, rurowy kolektor wydechowy 4-2, stopień sprężania 10,3:1 lub wersja mocniejsza 11:1, mocniejsza pompa olejowa, chłodnica oleju Dołączona grafika Silniki występujące w japońskiej odmianie Nissana Priemra P11.144 187KM@7000 196Nm@6000 Silniki występujące w japońskiej odmianie Nissana Priemra P11.144 wyposażonych w skryznię biegów CVT (podniesiony stopień sprężania do 11:1), mocniejsza pompa olejowa, chłodnica oleju 204KM@7200 206Nm@5200 Poza tym, jak nadmienil asmo666, tu nie ma zmiennej fazy, wiec charakterystyka silnika jest zupelnie inna.. Ale i tak gora idzie najlepiej I to nie jest moje ostatnie slowo w kwestii DE, ale narazie musze sie zajac innymi rzeczami Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) No w końcu! Gratulacje, wynik naprawdę zacny. Mam nadzieję że pokażesz się kiedyś w godzinach wieczornych i złoisz kilka fur Wiesz może ile waży twoje słoneczko? Edytowane 23 Kwietnia 2010 przez tomiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) ( Wyjasnione i zalatwione ) A na nocne pewnie kiedys wpadne, choc nie lubie takich ustawek - wole kogos spotkac przypadkiem na swiatlach Pozdr Jutro wymiana oleju i bedzie mozna juz upalac Sunniacza spokojnie Poza tym oprocz dostrajania wozu, wraz z Colinem, bedziemy eksperymentowac z dlugoscia dolotu i moze uda sie jeszcze ugrac to i owo Pozdr tomiw nie mam pojecia szczerze powiedziawszy.. Moze w tym sezonie wybiore sie na wazenie. Ciezko mi tez stwierdzic ile mozna zyskac poprzez wywalenie calego tylu.. Fotel jest jeszcze leciutki, no i maska wazy tylko 6kg Tak poza tym wnetrze, jest pelne, a nagrzewnica jest na miejscu Zalalem dzis nowego Valvoline`a VR1 10W60 i silniczek mruczy sobie cichutko Oprocz tego zamontowalem maly upominek od jano86 z Nissantech`u Pozdr Edytowane 23 Kwietnia 2010 przez ammaimon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demiss Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 trzeba przyznać że jak na silnik bez zmiennych faz wynik konkret! auto już pewnie robi dobry wiatr na ulicy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 demiss hehe, nie moge sie nim nacieszyc poki co i jezdze caly czas wczoraj wracajac do domu mialem spotkanie z jakims WRX STI i 1:0 dla mnie, ale wyscig byl z rolki Najnowsze fotki swiezo umytego wozu Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 (edytowane) Jak Cie spotkam na mieście to nie odpuszczę Ci przewiezienia mnie Bo o kresce czy rolce nie ma co mówić. edit: Widzę że w lewym nadkolu masz grzybek (HKS?) Nie brudzi Ci się za bardzo i czy nie boisz się wody? Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez tomiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jest naprawdę grubo !! Fajnie że udało się tyle poprawić, apropo dolotu to jeszcze możecie zrobić tak jak ja zrobiłem czyli rozwiercić przepustnicę gazu do 66mm - dało mi to dodatkowe 5KM i 6Nm Piękne SR20DE wam wyszło chyba 3cie co do mocy w PL 1. Kivi - 211KM i 218Nm 2. Coobcio- Bandit 193KM i 208Nm (więcej Nm macie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 tomiw hehe nie ma sprawy, tylko jak cos to trab i migaj, zebym wiedzial, ze to Ty to nie grzybek HKS`a tylko rura od piecyka, ktora doprowadza zimne powietrze do stozka (Apexi ) pod maska, takze bez obaw Coobcio wielkie dzieki! tez jestem niesamowicie zadowolony z wyniku, a o rozwierceniu, pomysle, bo moze to byc tani sposob na kilka KM. Obecnie zajmuje 3 miejsce, ale Twoj Bandit to byla hybryda chyba? :P w przyszlym tyg bedziemy jeszcze cos kombinowac i dostarajac, takze bede informowal na biezaco Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red_shogun Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Nie no nie wierzę, nareszcie udokumentowane przekroczenie magicznych 180 kucy, baaa o włos a byłoby 190, wielkie graty Jacuś za tak grube słoneczko na naszym krakowskim podwórku. Przecierasz lokalne szlaki w temacie dłubanko w 20DE N/A, co mnie niezmiernie raduje i daje pewną nadzieję na przyszłość Musimy się spiknąć na jakimś wiosennym spocie żeby pogadać o tej ekipie z DoubleB Maseczka od GTI-R'a wygląda o niebo lepiej niż poprzedni wlocik. PS. ciekawe czy WRX STI wiedziało że dostało w ciry od 2-litrowego wolnossaka i to od takiego bez zmiennych faz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 (edytowane) Kolejny update. Dzis po 7h ciezkiej pracy i walki, udalo sie nam zamontowac wszystkie zegary. Efekt jest super, jestem bardzo zadowolony! Zalaczam kilka fotek z prac: Przygotowana podkladka: Moj brat walczy z okablowaniem Profesjonalna wiazka Pierwsza przymiarka Filip robi kable do czujnikow Ja w tym czasie zamontowalem podkladke I efekt koncowy: Mam jedno pytanie, bo po montazu pojawil sie tez problem - na wysokich obrotach (powyzej 6krpm) wskaznik cisnienia oleju zaczyna wskazywac 0. Dopiero jak obroty spadna i kilka sekund jade spokojnie, cisnienie wraca do normy. Olej w misce jest, caly uklad jest szczelny.. Ma ktos moze pomysl z czego to wynika? Jestem troszke zaniepokojony:P red_shogun dzieki wielkie za slowa uznania! Jak bedzie cos organizowane to daj znac, chetnie przyjade - pogadamy, poogladamy i poupalamy Pozdro Edytowane 1 Maja 2010 przez ammaimon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 No coś pięknego, zegareczki świecą jak marzenie. Trzeba jeszcze z przepustnicą powalczyć. Tak dla własnej przyjemności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Temat zegarow ogarniety! Kabel od czujnika cisnienia oleju byl zle zaizolowany i stykal sie z masa.. Teraz wszystko juz dziala i nic sie nie resetuje xtomek nad przepustnica juz myslalem i gra jest warta swieczki, tylko z czego pasuje listek do przepustnicy rozwierconej na 66mm? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 (edytowane) Sam czekam na propozycję przepustnicy i portingu od Coobcia. W razie co, można precyzyjnie dorobić. Już parę nietypowych bajerów u mnie w pracy udało się wykonać. Dam znać. Pozdro Edytowane 3 Maja 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Ostatnio nie mam wogole czasu na nic, wiec temat ucichl.. Wrzucam maly onboard jak smiga auto po ostatnich modyfikacjach. Poki co, moc ta sama, a jakas aktualizacja niebawem Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 No odpycha się całkiem zacnie na moje oko powinien 14,1-14,2 na ćwiartkę machnąć jak nic Kiedy się wreszcie nasze wozy na kresce porównamy albo na torze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Uff.. czas cos zaktualizowac po kolejnej, pelnej pracy przerwie. Ostatnio zmiany mechaniczne stoja na tym samym etapie, a kolejne plany zwiekszenia mocy odkladaja sie troszke w czasie. Mam nadzieje, ze zdaze cos jeszcze pomodzic przed koncem sezonu. Poki co zadbalem o porzadna rozporke przednich kielichow i kubelki (dla kierowcy i pasazera). Swojego obecnego pozbywam sie gdyz dla mnie jest jedak troche za twardy, a w ciagu sezonu autem jezdze dosc czesto Rozporka, juz zamontowana. Kubelki (Mirco S1 i S3) Auto po prawie permanentnym wypatroszeniu Swiezo po powrocie od Lukasza Siekierki. Jest krzyz, jest impreza Zastrzaly do przednich slupkow. Mocowanie przy tylnych kielichach. Zabezpieczenie antykorozyjne Po nalozeniu 7 warstw lakieru.. (Pomocnik obok wozu ) Pasowanie nowego fotela i wnetrza. Jakas fotka od przodu Ogolnie wnetrze, wlacznie z wykladzina, wrocilo do samochodu, obydwa fotele sa juz zamontowane (choc w fotelu kierowcy bede jeszcze poprawial mocowania). Pasy sa zaplecione do rollbara. Teraz poki co pozostaje tylko jezdzic i cieszyc sie samochodem W planie mialem grubsze stabilizatory z Suspension Techniques albo Ultra Racing, ale cena z wysylka ok 600$ troszke ostudzila moj zapal niestety.. Mysle, ze moze cos nowego zacznie sie dziac we wrzesniu.. Kuba, mysle ze jakies okolice 14.0 sa osiagalne, bo auto naprawde idzie jak zle Pozdr Jeszcze pare aktualnych fotek po ukonczeniu prac. Moze kiedys Sunny doczeka sie jakiejs porzadnej sesji Pozdr Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 no to teraz śmiało na jakiś tor można uderzać szkoda, ze nie ma ori zderzaka pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Hehe.. kurde tyle nim jezdze i nie zwrocilem uwagi na to, ze zderzak nie jest ori, ale jaja Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.