Spootie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 (edytowane) Czołem... Tak więc po wyjechaniu z mojej komory SR20DET, który był używany wcześniej, wpadliśmy na pomysł umieszczenia w niej silnika od Sunny GTiR. Też SR20DET, niby taki sam, ale zupełnie inny... Po bazylionie godzin spędzonych przez Czarka i chłopaków z AutoR + kolejne niemało przez Coobcia... autko zabrzmiało... i to całkiem rasowo, bo na straight pipe chodzi baaaaaaardzo głośno... Celujemy w okolice 300KM, ale jak będzie, okaże się w praniu. Tutaj wierzę w moce jedi samego Coobcia, który pomógł nam już niemało, za co jestem mu cholernie wdzięczny!! Trochę fotek: Mam nadzieję, że komuś ten projekt przypadnie do gustu. W razie czego służę pomocą na ewentualne pytania. Piotrek. Edytowane 10 Lutego 2011 przez Spootie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Czołem Bombel, generalnie wszystko przy silniku to seria. W tym motorze fabrycznie montowane było GT28RS, więc nie potrzeba nic więcej Na obecną chwilę niedokończona została elektronika, więc nie możemy go wystroić, co powoduje, że turbo pompuje jedyne 0,5 bara. To tak, jak byś tego w ogóle nie czuł, bo turbo ma dużą objętość. Nawet blowoff nie strzela przy 3,5 tys obrotów, a w sumie wtedy powinno być przeładowane... Spalanie na obecną chwilę więc także nieznane. Dokończymy projekt, będzie wiadomo. Będę wrzucał wszystkie updaty tego topicu jak tylko się takowe pojawią. Piotrek. [ Dodano: Nie 12 Kwi, 2009 08:30 ] Acha, nie napisałem... na obecną chwilę stroimy EcuMasterem, ale w planach mam jakąś samodzielną jednostkę... AEM lub coś w tym rodzaju. Zobaczymy. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ferdek90 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 chyba masz zamiar pobic Coobcia primerke srebrna turbo:D ?? piekny projekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Nie mam zamiaru nikogo bić... To moje autko dużo przeszło i tym razem zanim zacznę je męczyć, najpierw je dopieszczę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 piekny samochod ...i projekt tez zapowiada sie ciekawie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Dłuuuuga droga przed nami... Ale jak skończymy, faktycznie... może być baaaardzo ciekawie. Dzięki za miłe słowa. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 super projekt tylko szkoda,ze naped nie jest przeniesiony ( chyba ze jest, a nie ma takiej wzmianki - to wtedy full wypas ) i polecam zmiane t1r - raczej nie sa to opony do takiego mocnego wozu jak Twoj ( takie moje odczucie ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Fajny projekcik i czuję że będzie GRRRRRRUBOOO!!!!!! Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Do jazdy na co dzień T1-R sprawują się bardzo przyjemnie, są ciche i miło się trzymają. Oceny na sieci też raczej widziałem dobre. Zła strona, to miękka mieszanka (jak na mój gust), która niestety dość szybko się ściera. Dokończę te oponki, to zastanowię się czy i na co ewentualnie zmienić. Dzięki tak czy siak za sugestię. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 ja jestem z nich srednio zadowolony - latwo zerwac przyczepnosc przy startach, w zakretach tez zachowuja sie wg mnie niepewnie, a na mokrym wbrew powszechnej opinii nie spisuja sie wogole.. Moze tylko ja mam takie zdanie aczkolwiek jak celujesz w ok. 300 KM to moze byc ciezko ogarnac zwlaszcza starty kiedy bedzie jakis onboardzik? :diabel2: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Onboardzik znajdziecie pod linkiem: Ale to filmik z przeprowadzania autka z Lublina do Warszawy, więc bez ekscytacji... Maksymalnie jechałem 150 w trasie... auto prowadziło się na maxa neutralnie, miałem jakieś 3,8tys obrotów na piątce, więc połowa zakresu... Na razie pompuje jedynie 0,5 bara, a i tak czuć było, że chce jechać. Obiecująco to wygląda. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Spootie, z zewnatrz bardzo zacnie sie prezentuje, no i motor nadaza za agresywna sylwetka auta, ciekaw jestem osiagow na 1/4. Gratuluje zapalu i wytrwania :one: Ogolnie dopracowane pod kazdym wzgledem sporo $erca wsadzone :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Spootie, z zewnatrz bardzo zacnie sie prezentuje, no i motor nadaza za agresywna sylwetka auta, ciekaw jestem osiagow na 1/4. Gratuluje zapalu i wytrwania :one: Ogolnie dopracowane pod kazdym wzgledem sporo $erca wsadzone :one: Roki, bardzo Ci dziękuję za miłe słowa... Fakt jest taki, że tego $erca jest już włożone od cholery, a zapowiada się go nadal niemało w najbliższej przyszłości... miejmy nadzieję, że się mylę i wszystko uda się do końca doprowadzić niewielkimi nakładami. Na obecną chwilę nie mogę się doczekać aż go uruchomię, dokończę mechanicznie i będę mógł się zabrać za wykończenie wizualne, bo tu także wiele pozostawia do życzenia. Auto stało pół roku głównie pod chmurką, więc jest wiele rzeczy do odświeżenia... Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 bardzo Ci dziękuję za miłe słowa.. poprostu Ci zazdroszcze i tyle :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 bardzo Ci dziękuję za miłe słowa.. poprostu Ci zazdroszcze i tyle :027: Tylko pytanie czy jest czego... dużo problemów przez to autko miałem... ale to długa i nudna historia Lepiej się cieszyć tym, co finalnie wyszło... Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 To z tym zazdroszczaniem poczekam az bedzie 100% finito :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 To z tym zazdroszczaniem poczekam az bedzie 100% finito :one: Roki, jak skończę projekt, zgadamy się i jeśli nadarzy się okazja, pojeździmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 ja jestem z nich srednio zadowolony - latwo zerwac przyczepnosc przy startach, w zakretach tez zachowuja sie wg mnie niepewnie Ja swoich T1R używam głownie do latania po torze i na 1/4 mili - zachwalam je sobie, poprzednio latałem na slikach kumcho i R888, różnice w trakcji naprawdę niewielki... Ps. pamiętajcie że Spootie ma na pokładzie szperę więc z trakcją nie powinien mieć problemów zwłaszcza przy tej turbinie która ciągnie "górą" nie napisałem... na obecną chwilę stroimy EcuMasterem, ale w planach mam jakąś samodzielną jednostkę... AEM lub coś w tym rodzaju. Zobaczymy Strojenie miałeś robione na "szybko" i to pod to podłaczenie ECU mastera jakie dostaliśmy z wozem od Ciebie a więc: masz nie podłaczony zapłon a całe obciążenie masz brane z jakiegoś dziwnego MAP sensora który zamyka się przy niespełna 0,5 bara, tak więc poprawimy to i dmuchniemy więcej - dopiero wtedy możesz się zastanawiać o planach na temat innej jednostce sterującej A co powiesz by do tego dołożyć procedurę startu i opcję Flat shift - cobyś nie musiał ujmować gazu przy zmianie biegów ?? Ps. z usprawnień fajna i tania opcja to pozbycie się zwęrzki z dolotu jaką jest seryjny MAF tzn fo 50mm... A tak to latać i oliwę zmieniać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 ja jestem z nich srednio zadowolony - latwo zerwac przyczepnosc przy startach, w zakretach tez zachowuja sie wg mnie niepewnie Ja swoich T1R używam głownie do latania po torze i na 1/4 mili - zachwalam je sobie, poprzednio latałem na slikach kumcho i R888, różnice w trakcji naprawdę niewielki... Ps. pamiętajcie że Spootie ma na pokładzie szperę więc z trakcją nie powinien mieć problemów zwłaszcza przy tej turbinie która ciągnie "górą" nie napisałem... na obecną chwilę stroimy EcuMasterem, ale w planach mam jakąś samodzielną jednostkę... AEM lub coś w tym rodzaju. Zobaczymy Strojenie miałeś robione na "szybko" i to pod to podłaczenie ECU mastera jakie dostaliśmy z wozem od Ciebie a więc: masz nie podłaczony zapłon a całe obciążenie masz brane z jakiegoś dziwnego MAP sensora który zamyka się przy niespełna 0,5 bara, tak więc poprawimy to i dmuchniemy więcej - dopiero wtedy możesz się zastanawiać o planach na temat innej jednostce sterującej A co powiesz by do tego dołożyć procedurę startu i opcję Flat shift - cobyś nie musiał ujmować gazu przy zmianie biegów ?? Ps. z usprawnień fajna i tania opcja to pozbycie się zwęrzki z dolotu jaką jest seryjny MAF tzn fo 50mm... A tak to latać i oliwę zmieniać Coobcio, czubem nie jestem... Nie miałem na myśli, że teraz stroimy, bo teraz to my tam możemy co najwyżej usmażyć sobie coś jak na grillu jak to dobrze rozgrzejemy... Najpierw trzeba ta instalację do porządku doprowadzić... Tak jak sam piszesz. W przyszłym tygodniu doprowadzam sprzęgło do porządku i możemy wrócić do tematu. Jeszcze raz dzięki za Twój duży wkład w ten projekt. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 chyba masz zamiar pobic Coobcia primerke srebrna turbo:D ?? piekny projekt żeby pobić projekt coobcia trza by mieć p10 turbo...a nie almerkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 chyba masz zamiar pobic Coobcia primerke srebrna turbo:D ?? piekny projekt żeby pobić projekt coobcia trza by mieć p10 turbo...a nie almerkę A ja myślę, że tu w ogóle nie chodzi o pobijanie czyjegokolwiek wyniku. Moje autko wyszło przypadkiem i nie było budowane z zamiarem udowadniania komukolwiek czegokolwiek. A tak na marginesie wolałbym, żebyśmy w tym temacie wrócili do jego pierwotnego tematu... Jeśli ktoś chce się wypowiedzieć w temacie autka, zapraszam. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Spootie, będzie szansa zobaczyć autko live kiedyś na C np? :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Spootie, będzie szansa zobaczyć autko live kiedyś na C np? :one: Autko wielokrotnie już odwiedzało Cargo, jeśli to masz na myśli. Byłoby już teraz, ale niestety wdarła się nam jeszcze jedna nieprzewidziana awaryjka... Naprawimy sprzęgło, wystroimy autko i na pewno będzie można je zobaczyć niejednokrotnie na żywo w wielu miejscach. Piotrek. [ Dodano: Wto 14 Kwi, 2009 12:37 ] Wtoczyłbym to chętnie na jakiś zlot Nissanów... Tylko powiedzcie mi kiedy i gdzie Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 19.04.2009 - Lotnisko Biała Podlaska 1/4mili i próby czasowe (taki wyścig szybki dość po zakretasach...): http://www.akbiala.pl/more.php?id=326 25.04.2009 - 1/4 mili na przyczepnym asfalcie Lotniska w Ułęrzu (WST Ułęż): http://wst.org.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 19.04.2009 - Lotnisko Biała Podlaska 1/4mili i próby czasowe (taki wyścig szybki dość po zakretasach...):http://www.akbiala.pl/more.php?id=326 25.04.2009 - 1/4 mili na przyczepnym asfalcie Lotniska w Ułęrzu (WST Ułęż): http://wst.org.pl/ Rozumiem, że mam się czuć zaproszony? W sumie fajnie byłoby zrobić testy tego auta... Tylko Coobcio... zróbmy je najpierw... bo kurde w tej chwili słabo to wygląda... rozgrzebane ostro... Jutro Artur wyjmie tą skrzynię, to będzie wiadomo co dokładnie z tym sprzęgłem wyszło... Jak już usprawnimy przeniesienie, rozumiem, że zabieramy się za kable? Piotrek. [ Dodano: Wto 14 Kwi, 2009 17:07 ] A tak na marginesie, słyszałem, że Cargo to już spalona miejscówa? Ponoć dużo monitoringu się kręci? Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.