honnki Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Korzystając z tego iż pracujesz przy montażu tego cudownego jeździdełka chciałem zadać Ci kilka pytań. Wiem iż jeśli zajmujesz się montażem kokpitu to nie będziesz znał odpowiedzi na wszystkie ale może poprzez innych pracowników zechciałbyś coś wnieść do tematów poruszanych na tym forum. 1. odszyfrowanie numeru VIN (zawarta jest tam informacja o zakładzie produkcyjnym, data produkcji itp) 2. jak QQ jest zabezpieczony przed korozją (pojawił się tu wątek o korozji a wcześniej pisałem o chropowatości lakieru co serwis tłumaczył nierozkonserwowaniem lakieru i nadal na plastikch znajduję kropki koloru nadwozia - wyglądało to tak jakby moje auto stało obok identycznego QQ który był lakierowany) 3. czy jeśli chciałbym zamontować halogeny to wymaga to bardzo dużej ingerencji w kokpit (montaż kabli, włącznika itp- po prostu nie chcę żeby sewis coś tam wykręcał bo potem to na pewno nie wróci do pierwotnego stanu) 4. jakie parametry mają fabryczne głośniki na podszybiu bo wiem już dzieki tobie iż kable są podciągnięte więc warto je tam zamontować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bombeland Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 1. Odszyfrowanie VIN hmm.. nie wiem jak ale zakład produkcyjny na 100% NISSAN w miejscowości Sunderland w Wielkiej Brytani 2. Na to pytanie narazie nie znam odpowiedzi. 3. Musisz mieć takie przełączniki zespolone jak na zdjęciu. Przypuszczam że masz bez możliwości włączenia świateł przeciwmgłowych przednich. Sprawdziłem że okablowanie jest identyczne do każdej wersji wyłączników (wtyczki i kabelki we wtyczkach są identyczne) Pozostaje kwestia czy w karoseri są pociągnięte kable do zderzaka? 4. To są głośniki montowane w aucie. Widok z góry, dołu i boku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Jeśli masz możliwośc to popytaj wśród kolegów odnośnie pkt 2 .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Na temat numeru VIN znalazłem coś takiego Ochrona antykorozyjna jest stosowana tylko do podwozia natomiast lakier na plastiku według mnie świadczy o tym że samochód był malowany bo raczej z fabryki taki nie wyszedł lub przyszedł do dilera porysowany i poprawiali. Jeśli chodzi o halogeny „fabryczne” to niema żadnej ingerencji w wiązkę ani w kokpit – halogeny mają już wiązki wyprowadzone natomiast wymienia się tylko przełącznik przy kierownicy ten od kierunków a to wymaga zdjęcia tylko osłony kolumny kierowniczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honnki Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 dzieki za odpowiedzi na moje pytania. Od razu widać jak potrzebne i przydatne są takie fora. Co do drugiego pytania to oczywiście sposób zabezpieczenia przed korozją mnie bardzo interesuje ale chodzi mi również o to w jaki sposób fabryka zabezpiecza lakier i auto do transportu. W moim przypadku diler twierdził iż auto kiedy dociera do tzw składów celnych jest tam rozkonserwowane wstępnie (u mnie podobno tego nie zrobili i stąd ta dziwna chropowatość lakieru). Po prostu jestem ciekawy czy to prawda czy jak to w Polsce bywa........ A przy najbliższej okazji sprawdzę lakier miernikiem. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bombeland Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 natomiast wymienia się tylko przełącznik przy kierownicy ten od kierunków a to wymaga zdjęcia tylko osłony kolumny kierowniczej. nie ma możliwości wymiany tylko przełcznika od kierunków, przełącznik zespolony jest nierozbieralny, należy wymienic cały element. Konieczne jest zdjęcie kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Ochrona antykorozyjna jest stosowana tylko do podwozia Blachy chyba też są ocynkowane ? Przynajmniej mam taka nadzieję .A podwozie to nie wiem jak u Was ale u mnie było w niektórych miejscach zabezpieczone coś ala bitexem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Możliwe że teraz robia przełączniki zespolone pod kierownicą ale ja wymieniałem sam przełącznik fotki poniżej To są fotki wymontowanego przełącznika z samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 ile kosztuje taki przełącznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszN Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 I gdzie idzie kupic ten przełącznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Ile nie pamiętam a kupiony w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Jeszcze jedno pytanko, czy wystarczy kupić halogeny takie jak na allegro, czy jeszcze potrzebna jakaś ramka aby je zamontować w zderzaku. [ Dodano: Pon 20 Kwi, 2009 14:27 ] http://photos04.allegroimg.pl/photos/orygi...29/13/590291394 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 potrzebna jest ramka którą mocujesz do zderzaka a dopiero halogen do ramki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 i jak rozumiem w zderzakach bez halogenów tych ramek nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Niestety w zderzaku niem mocowań do halogenów. Kupując halogeny w aso dostajesz przełącznik przy kierownicy, halogeny, ramki do mocowania halogenów oraz spinki do mocowania ramek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 koszt lamp przeciwmgielnych to 1333zł. koszt włącznika to: (wersja z automatycz. światłami ) 462zł (wersja bez autom. świateł ) 541zł ODYSSEY SP. Z O.O. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszN Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 koszt lamp przeciwmgielnych to 1333zł.koszt włącznika to: (wersja z automatycz. światłami ) 462zł (wersja bez autom. świateł ) 541zł ODYSSEY SP. Z O.O. No to ceny niezle ponad 1800 za halogeny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jog-el Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam. Cena 1333 zł za halogeny to jest tragedia, a może farsa rodem z serwisów. Polecam jednak giełdę, za komplet około 300-400 zł wraz z uchwytami do mocowania w zderzaku, a wyłącznik też pewnie się znajdzie, tylko trzeba wiedzieć jaki. Co do giełdy, to zdecydowanie w Poznaniu, tam jest chyba wszystko. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 [...]Polecam jednak giełdę, za komplet około 300-400 zł wraz z uchwytami do mocowania w zderzaku Zarwana noc: 200 zł, miejscówka na giełdzie 50 zł; opłata dla policji 100 zł; Zobaczyć minę kupującego swoje własne halogeny skradzione tydzień wcześniej: bezcenne! Co do giełdy, to zdecydowanie w Poznaniu, tam jest chyba wszystko. Ciekawe czy moje kołpaki już tam są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Na allegro są halogeny nowe po 65zł ramki po 55 a przełączniki za 250 używka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Na allegro są halogeny nowe po 65zł ramki po 55 a przełączniki za 250 używka. za 65 to chyba nie oryginalne tylko zamienniki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Pewnie i tak ale są i valeo za ok 100 za sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kristo Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ciekawe czy warto dopłacić, za 100 masz oryginały z żarówkami, za 65 masz noname bez żarówek, czyli noname jest za pół ceny praktycznie; Może ktoś miał w ręku obie "wersje" - chętnie sie dowiem jaka jest róznica doliczając koszty przesyłki całość wyjdzie około 600 - 700 zł bez montażu drążek 250 ramki 2x55 lampy 2x120 koszty przesyłki ok 50 zł niestety ramki i przełączniki to na razie rzadkość a ci co mają teraz na alledrogo nie wysyłają ps Czy ktoś przerabiał już montaż? Są doprowadzone kable? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.