bujany Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 jak w temacie, za wszelaką pomoc będę bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witaj! Sprawdź tu: http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Nissan/WD21/ Jest tam książka napraw pokaźnych rozmiarów bo ma łącznie ponad 1300 stron, są w niej też różne schematy elektryczne może właśnie dla Ciebie. Pokombinuj z tym adresem, a znajdziesz do Terrano I i II jak i do innych terenowych masę różnych materiałów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Napisz konkretnie do czego schematy a coś się znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Napisz konkretnie do czego schematy a coś się znajdzie szukam dla kumpla, a oto co mi napisał: "przekładałem wiązkę elektryczną przy silniku, i wyskoczyły mi jakies sztukowane kabelki nie wiadomo skąd (nie zauważyłem tego momentu:). kabelki chyba masują przekaźniki, bo auto nie daje w ogóle znaku życia...." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Może da się ustalić do czego idą te kable to bym wysłał coś konkretnego a narazie mam to: Nie jestem tak do końca pewien czy to terrano 1 więc daj znać bo kabelki mogą się niezgadzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 ok. co do instrukcji w PDF jest ona do benzyny a te schematy prawdopodobnie do terrano II. W każdym bądź razie sprawa załatwiona. a oto i rozwiązanie problemu: "do alternatora jest przykrecane pięć kabelków luzem i nie pamiętałem które były pod masę, a które pod + te co sie wysupłały, były spod klemy +, ale jak próbowałem je podłączyć do klemy, to się za***iste zwarcie robiło i zgłupiałem. na drugi dzień rozsupłałem te 3 kabelki i zobaczyłem że tylko jeden zwarcie robi i stwierdziłem, że tylko alternator nie był podłączany przez wtyczkę...." w każdym bądź razie dzięki za zainteresowanie, pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.