Gość Maciek C Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam Wszystkich! Dzisiaj rano spotkała mnie niemiła niespodzianka... Mianowicie po odpaleniu auta było słychać nierówną pracę silnika na wolnych obrotach, kiedy wyjechałem na drogę i przygazowałem w celu przyśpieszenia moim oczom w lusterku ukazała się chmura białego dymu z rury wydechowej... Co to może być? Pierwsze skojarzenia to paliwo, ale tankowałem do pełna, przejechałem na nim pół baku i wszystko było ok, teraz nagle takie objawy. Po przejechaniu około 30km objawy ustąpiły, wszystko jest ok, nie kopci, silnik pracuje ok... Otworzyłem maske, poziom oleju ok, płynu w chłodnicy też, nic nie ubyło, żadnych wycieków. Zastanawiają mnie jednak bąbelki w rurce doprowadzającej paliwo do silnika. Jak wiadomo jest ona przeźroczysta, widać bąbelki, ale nie wiem czy to powietrze czy woda? Spotkał się ktoś z czymś takim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam Wszystkich! Dzisiaj rano spotkała mnie niemiła niespodzianka... Mianowicie po odpaleniu auta było słychać nierówną pracę silnika na wolnych obrotach, kiedy wyjechałem na drogę i przygazowałem w celu przyśpieszenia moim oczom w lusterku ukazała się chmura białego dymu z rury wydechowej... Co to może być? Pierwsze skojarzenia to paliwo, ale tankowałem do pełna, przejechałem na nim pół baku i wszystko było ok, teraz nagle takie objawy. Po przejechaniu około 30km objawy ustąpiły, wszystko jest ok, nie kopci, silnik pracuje ok... Otworzyłem maske, poziom oleju ok, płynu w chłodnicy też, nic nie ubyło, żadnych wycieków. Zastanawiają mnie jednak bąbelki w rurce doprowadzającej paliwo do silnika. Jak wiadomo jest ona przeźroczysta, widać bąbelki, ale nie wiem czy to powietrze czy woda? Spotkał się ktoś z czymś takim? Mam ten sam problem,znalazłeś przyczynę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 oznaki mrozu ... jak był dawno nie wymieniany to wymiana filtra i denaturat do zbiornika bo woda w paliwie przymarza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam,ja co prawda mam P11 ale paliwo takie same Otóż zaczęła mi się wytrącać parafina w filtrze paliwa i w tej chwili jestem na etapie grzania filtra ( żarówka - promiennik ciepła 100W skierowana na filtr paliwa oraz druga 250W pod zbiornikiem paliwa) I tak się zastanawiam czy dolanie teraz tego specyfiku przeciwko wytrącaniu się parafiny pomoże? Czy wymiana filtra jest już koniecznością? Silnik jeszcze chodzi ale już zaczyna przerywać i zapala się check. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 hary7 w "kodach błędów" opisałem swoją przygode z odpalaniem po postoju na mrozie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Dykta albo DEPRESATOR przynajmniej 10ml/10 L paliwa Dykta to cała bez względu na ilość paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.