komora Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 interesuje mnie taka operacja bowiem osiągi pojazdu ze skrzynia CVT sa dla mnie dosyć słabe. samochód miał generalny remont silnika i co ciekawe liczyłem na poprawe osiągów. no i co ciekawe: samochód faktycznie mniej pali, ciszej pracuje aaale przyspiesznie i vmax chyba pozostały bez zmiany. skrzynia w pozycji D = 180km/h, po przełaczeniu na tiptornik ledwo wykrzesałem 200km/h. dodam ze 6 bieg jest tak jakby strasznie słaby, samochód na nim zwalnia zamiast przyspieszac dlatego też, interesuje mnie przekładka skrzyni biegów. ciekaw jestem jak to wyglada ze stony technicznej. czy musiałbym coś zmieniać w elektornice, czy musiałbym zmieniać półosie... pytań jest bez końca. może pomożecie mi rozwinąć ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komora Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 zaczyna to brzmieć całkiem ciekawie teraz pozostaje kwestia rozplanowania tego wszyskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Może by tak zafundować sobie zastrzyk mocy coby i na tej skrzyni szybciej się poruszał ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 A ta skrzynia wytrzyma jak mocniej będzie? komora: btw.: ja u siebie na pozycji D otrzymuje licznikowe 197-199 km/h na LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Ona nawet serii nie wytrzymuje przy palowaniu wiec raczej nie W nich głównie problem z silinczkiem krokowym w środku który pada. Na zagranicznych forach większość problemów z nim jest związanych. Ja przelatałem 43 kkm przez 1,5 roku i praktycznie codziennie dostaje wysokich obrotów. CVT były montowane też z SR20VE, ale czy były to identyczne to nie wiem. Jeśli tak to jest jakiś tam zapas mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam. No wlasnie jak to jest z wytrzymaloscia tej skrzyni na mody? Nabylem ostatnio kolejna primera 2.0 CVT i rzeczywiscie troche muli na automacie, myslalem nad jakims dlubaniem ale boje soe o skrzynie, a manuala szkoda narazie wrzucac bo autko ma przebieg 35tys.mil czyli prawie nowka sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 No wlasnie jak to jest z wytrzymaloscia tej skrzyni na mody? Jak wyzej Tudziez jak z wytrzymaloscia papieru toaletowego na rozciaganie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 W nich głównie problem z silinczkiem krokowym Nie silnikiem krokowym tylko z lancuchem ktory peka przy palowaniu tej skrzyni Bombel... nie wprowadzaj w błąd. Łancuch jest w przypadku CVT - 'pchany' - nie rozciągany więc temat jego pękniecia nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Łańcuch pchany ? Wow, pan profesor z PKM by sie w grobie przewrócił. Łańcuch, podobnie jak sznurek czy papier toaletowy, może przenosić tylko naprężenia rozciągające. Wystarczy się zastanowić co się dzieje, gdybyśmy próbowali łańcuch ściskać. Miętoli się i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 W takim razie co poza skrzynia i pedalami jest do wymiany przy swapie na manual w sr20? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Czy wie ktos cos na temat skrzyn CVT w SR20VE, czym sie rozni w porownaniu do CVT z SR20DE? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 kupowałem silnik z takiej primery a ktoś własnie łykał skrzynie bo mu ten łańcuszek strzelił podobno koszt samego łańcuszka nie duży 1100 zł faktem jest że automat zawsze zjada moc z silnika silnik spasował sie ładnie ze manualną skrzynią ,,,,,,, Podłącze sie pod wątek ,,,, czy skrzynia z anglika jest taka sama chodzi o manuala ,,,tz czy biegi wchodzą tak samo ,,?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komora Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 dzieki silniczek juz wymienialem, olej tez, filtr, uszczelke... no i za mała to roznica zeby zaspokoic moje potrzeby chyba lepiej by bylo sprzedac skrzynie poki jest w dobrym stanie a wziac sie za zmiane... a co do mocy to pewnie ze warto podniesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.