kmink Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 :twisted: Witam mam nissana sunny 1.4 16v 1995 ma 75 konikow slyszalem ostatnio ze te silniczki powinny miec ok90koni a te 1.6 ok 110km ale w niemczech ze wzgledow ekonomicznych(wysokosc oplat zwiazana z moca silnika) obnizono moc w tych autach czy ktos moze mi powiedziec cos wiecej na ten temat?czy mozna wgrac inny prgram do kompa?piszcie wszystko co wiecie na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Hej :!: Ja mam takie samo autko, też ściągane z Niemiec. Już w paru topicach przerabialiśmy ten temat - pomocniczy będzie przycisk szukaj pod główną grafiką - w szukane pole wpisz: wersja niemiecka a na pewno coś znajdziesz... Sam Ci bym podał gotowe linki, ale mam lenia :wink: To co na samym wstępie mogę Ci powiedzieć to, że parę rzeczy szkopy namieszali w swoich wersjach i nie ma na to jednego lekarstwa. Do zmian jakie można zaliczyć, to: - dodatkowy kat pod kolektorem - inny soft - zawężka w dolocie powietrza To są pewne zmiany. Niektórzy nasuwali teorie o innych wałkach, ale nie jest to na 100% pewne. Jak będę miał z wieczorka troszkę czasu i więcej ochoty, to podam Ci linki do topiców, gdzie o tym była mowa i podam Ci wersję softu jaką musisz szukać 8) Ale nie licz, że ASO Ci zmieni softa, bo oni nic nie potrafią i dla nich wszystko to jeden WIELKI PROBLEM i ŁASKA... Tak więc musisz pójść z tym do kogoś zaprzyjaźnionego, co Ci wgra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 kurcze myslalem ze wystarczy tylko nowy soft i za pare groszy to zrobie nie wiedzialem ze sa jakies roznice w budowie(konstrukcji) bylbym wdzieczny za te linki POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Oto linki do tematów, gdzie poruszaliśmy chorobę 'niemieckiej wersji': http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...c&start=105 A wg moich poszukiwań powinieneś mieć komputer z takim oznaczeniem: 2371074c03 A w wersjach 87KM jest taki: 2371074c01 Aha :!: Było by za***iście, gdybyś mógł sprawdzić czy się nie mylę... Komputer jest na podłodze za śodkową konsolą - na wysokości pedału przyśpieszenia. Ważny jest ten nr który podałem - reszta mniej istotna. Wystarczy tylko odkręcić 1 śrubkę tej osłony koło pedału i wyciągnąć z 1 zatrzasku i siakoś powinieneś podglądnąć numery. Ja wziąłem tel. z aparatem cyfrowym i pstryknąłem fotkę i dało się odczytać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 :twisted: ok dzisisaj sprawdze i jutro postaram sie cos napisac,dzieki za linki acha a ten moj saniacz ma te erg czy nie rok1995?i oplaca sie zrobic ten tuninga za 20 groszy?POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 :twisted: ok dzisisaj sprawdze i jutro postaram sie cos napisac,dzieki za linki acha a ten moj saniacz ma te erg czy nie rok1995?i oplaca sie zrobic ten tuninga za 20 groszy?POZDRO Hmm... czy się opłaca :?: Efekty takie jak opisane w topicu o usuwaniu EGR. Zawsze to jakaś satysfakcja, że odbiegamy choć trochę od serii. Samo nie wystarcza ale w połączeniu z innymi modyfikacjami już wygląda lepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2005 kurcze myslalem ze wystarczy tylko nowy soft i za pare groszy to zrobie nie wiedzialem ze sa jakies roznice w budowie(konstrukcji)bylbym wdzieczny za te linki POZDRAWIAM Wywalenie kata i zwęrzki jest znacznei tansze jak wymiana softa, sam komputer w stosunku do powyższych czynności w najmniejszym stopniu ogranicza Powera EGR - won to się opłaca, sprawdzona modyfikacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 kurcze myslalem ze wystarczy tylko nowy soft i za pare groszy to zrobie nie wiedzialem ze sa jakies roznice w budowie(konstrukcji)bylbym wdzieczny za te linki POZDRAWIAM Wywalenie kata i zwęrzki jest znacznei tansze jak wymiana softa, sam komputer w stosunku do powyższych czynności w najmniejszym stopniu ogranicza Powera EGR - won to się opłaca, sprawdzona modyfikacja... Jednak cały czas brakuje pełni mocy - poczyniłem te modyfikacje, oprócz wymiany softu, i dostaję powyżej 120 km/h z innymi 90KM autami - nawet cięższymi! Z obliczeń mocy do masy jakie zrobiłem po wyścigach z innymi autkami 90KM oszacować można, że bez wymiany softu będzie ok. 82-83KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Generalnie moc jest istotna jak chce sie jechac szybciej, a do ruszania to najberdziej liczy się moment. Ps. na allegro widizałem jakieś komputery może by sie znalazlo coś co cie interesuje, ew. zastosowac wzbogacacz mieszanki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 sprawdilem kompa i oznaczenia z koncowka 03 poczytam jeszcze co pisaliscie o erg i pomysle ja b.czesto zmieniam auta chodzi mi o to zeby jak najtaniej dolozyc pare konikow ze klijent pial z zachwytu tylko zeby auto nie palilo jak smok moj nissanik ostatnio przjechal po miescie(nie wyciskalem z niego wszystki sokow ale noge mam ciezka)spalil15.5litra na 220km(+-10km)mysle ze jak na miasto to ok?ale meczy mnie jescze jedna rzecz o ktorej napisalem w temacie obroty!!!POZDRAWIAM :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 NO to mało ci pali, przed dzwonem jak wozilem koelgów tak na full sandał to 15 litrów w baku starczyło mi na jakies hmmm 60 może 65km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietkas Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 U mnie jest na kompie naklejka, a na niej jest: AT 23710 74c00 MEC-N006 D2 3117 Sunny n14 ga14de '93. Ostatnio przyspieszyłem zapłon o 4 stopnie i zaślepiłem przwewód podciśnienia idący do EGR. Jest to prostrza metoda niż zaślepianie przewodu przy kolektorze. Auto trochę lepiej się wkręca w obroty. Muszę jeszcze popracować nad mikserem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 U mnie jest na kompie naklejka, a na niej jest:AT 23710 74c00 MEC-N006 D2 3117 Sunny n14 ga14de '93 A to musisz mieć jeszcze inną wersję... np. skandynawską. Masz może wycieraczki na przednich reflektorach albo spryskiwacze, halogeny, albo ogrzewane siedzenia w aucie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Ps. na allegro widizałem jakieś komputery może by sie znalazlo coś co cie interesuje, ew. zastosowac wzbogacacz mieszanki... Nie dalej jak na szrocie 2km od mojej chaty są chyba ze 2 sterowniki do Sunny N14 1.4. Nie mam jednak pojęcia jak z "onumerowaniem" :wink: sterowników jest. Z tego co zaobserwowałem na forum, to w tych suniaczach występują przynajmniej 4 rodzaje kompów. Nie mam jednak pewności co do tych z końcówką c02 i c00, czy mają 87 czy 75KM. A co do wzbogacacza - czemu nie :!: Ale najlepiej będzie mieć wszystko co się da z tych niezbyt drogich modów. Chcę przyśpieszyć zapłon, ale nie wiem u kogo i o ile :arrow: powiedz Coobicio co Ty na to :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 wjechalem wczoraj na podworko postawilem auto przodem na dol(na podworko mam z gorki)zostawilem auto wlaczone otworzylem maske i zdjelem filtr powietrza zeby zobaczyc jak to w srodku wyglada i czy jest jakas zwerzka czy cóś auto zgaslo patrze zero paliwa(jeszcze bylo ale rezerw zaczela sie juz palic)pojechale na bayku kupilem 5 litrow wlalem i nic juz mialem jechac po drugie 5 zeby spalic auto ale wrzucilem wsteczny i na rozruszniku zawrucilem i odpalil wy tez tak macie?jak zgasnie bo nie ma co pic to co najmniej10 trzeba mu wlac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietkas Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Co do oznaczeń kompa i wersji softu, to najlepiej jakby wypowiedział się kktoś kto ma dobre układy w serwisie nissana, oni mają wszystkie dokumentacje. Niestety czasami ciężko cokolwiek od nich się dowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 w serwisie jak to w serwisie w walbrzychu kompletne dno jak kiedys lozysko do skrzyni do mikry chcialem kupic to nie potrafili a raczej nie chcieli mi powiedziec ktore to: kup to zobaczysz jak to nie to twoja strata we wroclawiu bylo inaczej milo mnie obsluzyli jak bede tam we wtorek to postaram sie czegos dowiedziec a apropos tego lozyska to zaplacilem 117 zl bo byla promocja a jak we walbrzychu podalem im nr. lozyska to o zadnej promocji nie powiedzieli i wolali199zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 we wroclawiu bylo inaczej milo mnie obsluzyli jak bede tam we wtorek to postaram sie czegos dowiedziec Heh :!: To zadaj takie pytanie :wink: : co oznaczają w numerach softu (tych co podałem wyżej) ostanie 3 pozycje :?: Czyli co oznacza odpowiednio: c00, c01, c02 i c03 w numerach softu Sunny N14 1.4 (czy oznaczają może strefę rynku przeznaczenia :?: ) i jakie ostatnie 3 pozycję występują N14 przeznaczonych na Polskę :?: . Jakbyś pomógł w jakikolwiek sposób będziemy mieli u Ciebie dług wdzięczności :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Postaram sie tam we wtorek zajzec i mam nadzieje ze sie czegos dowiem, ze jak bede mial tylko pyanie to obsluga bedzie taka mila? moze za free mi moja niske podkreca na 87 kMhihi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 moze za free mi moja niske podkreca na 87 kMhihi W Gdańsku chcieli za to w ASO jakieś 4000zł :!: Za niecałe 400zł możesz kupić kompa na allegro. Tylko nie mów im o tym, bo możesz nic od nich nie wyciągnąć... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Dogadajcie się z bortem i sprawdzcie jego numer komputera ew. zamienncie sie na czas sprawdzania. Coś mi sie wydaje ze najlepiej bylo by walnąć Tuning chipa i miec wiecej jak serja 90 konna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Dogadajcie się z bortem i sprawdzcie jego numer komputera ew. zamienncie sie na czas sprawdzania. Czemu nie... jest ktoś z Wawy co ma Suniacza :?: Coś mi sie wydaje ze najlepiej bylo by walnąć Tuning chipa i miec wiecej jak serja 90 konna Pewnie, że każdy by chciał ale np. u mnie na wygwizdowie nie ma hamowni, które by podjęły się chiptuningu auta N/A czy nie mówiąc o wysokoprężnych... Jedyna firma, która zechce nie ma hamowni i wgra oprogramowanie gotowe, a nie na miarę... :x :evil: :? a koszt to JEDYNE 1800zł :!: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 o to fatalnie... Trzeba poszukać gotowego softa za ok 150-200zł po co do tego hamowania, albo pogadać z kimś mondrym zeby zgdal softa z 90 i wgral do twojej 80 tki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 albo pogadać z kimś mondrym zeby zgdal softa z 90 i wgral do twojej 80 tki. I mam na to chętnego (przynajmniej nie stawiał oporów i był gotów mi pomóc ) - Jarkowy powiedział, że za 400zł spróbuje coś wskórać (jeśli w N14 jest EPROM), ale w tym samym czasie totalnie zj***ł mi się wydech i tą kasę musiałem wydać na tłumikarza :cry: W każdym razie jak będę miał 400zł to zacznę nad tym poważnie myśleć. Na razie krucho z kasą... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Wydech CI padła z tego co pamaiętam to masz kocnwy tlumik taki łądny a reszta to stalowa serja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi