Gość slawek1979 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 kupilem primere p12 2.2 2002r z padnietym silnikiem, wymienilem juz na nowy i wszystko powinno niby dzialac... kontrolki sie swieca, ale gdy chce zapalic jedynie sie kreci i nie odpala, zrobilem sztuczke z plakiem do filtra paliwa i niby zaskoczyl, co teraz? wymiana pompy paliwowej? czy o co chodzi? moze cos poradzicie? bylbym wdzieczny za wskazowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Według mnie to jest jeszcze zapowietrzony układ paliwowy sprawdz czy do wtryskiwaczy dochodzi paliwo (poluzuj przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach i pokręć troche powinno pokazać się paliwo). Sprawdz czy nie świeci się kontrolka immobilajzera. Sprubój jeszcze zrobić tak bańka z paliwem i przez wężyki do pompy tak żeby nie zasysał ze zbiornika bańka musi być powyżej silnika przewody muszą byc podpięte z powrotu i z zasilania wtedy ma to sens i przed uruchomieniem napełnij wężyki paliwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav020 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Moim zdaniem najpierw zobacz czy pompa dziala...czy po zaplonie podaje paliwo. A ze nie pali z nowym silnikiem moze byc roznie///Przejrzyj uklad zaplonowy...obstawiam ze cos nie halo z elektryka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek1979 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 DZIEKUJE ZA PODPOWIEDZI... JAK ZDIAGNOZUJE CO TO, TO OPISZE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vinicimus Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Ja jeszcze bym sprawdzil poprawnosc polączenia między immo a ECU mialem to samo nie odpalala i zdiagnozowano pompe po wymianie pompy problem pozostal dopiero w za drugim podejsciem serwis wykryl przyczyne wlasnie to połączenie (a przy okazji jak juz udało sie ją uruchomic okazalo sie ze EGR jest walniety) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek1979 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 a wiecie gdzie znajduje sie pompa paliwowa elektryczna? czy znajduje sie w zbiorniku czy przy silniku? z gory dziekuje za odpowiedzi [ Dodano: Czw 16 Kwi, 2009 09:35 ] czy po wlaczeniu zapłonu powinno być słychać pompe jak pracuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Pompa znajduje się z tyłu silnika od strony rozrządu i nie słychać jej po zapłonie ponieważ silnik 2.2 to disel i pompa wtryskowa sama zasysa paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur h Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Audi A4 2.5 TDi z 2000r ma już pompę paliwa w zbiorniku (jest droga) .Możliwe więc jest że tu także zastosowali takie rozwiązanie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.