Gość HARRYBOY Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam Szanownych Użytkowników N15, Paski klinowe w mojej 12 letniej Almerce wygladaja od wewnątrz nie za ciekawie tzn. po dokładnym obejrzeniu pod ostrym światłem diodowym widać na nich masę głębokich peknięć w gumie, nie sa tez obszarpane i wygladaja na całkiem dobre-wiem że to oryginały czyli 12 letnie... W związku z tym pytanie: Czy wymieniac mimo wszystko dmuchając na zimne czy czekać na jakies niepokojące objawy ? Fura ma przejechane 160 tys i jest bardzo szanowana. Będe wdzięczny za jakieś uwagi odnośnie trwałości tych elementów Dzięki i Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość devil-80 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Ja też właśnie wymieniam paski klinowe bo są już nadpęknietę-koszt nieduży ,wieć wg mnie nie warto ryzykowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Pewnie że wymieniać, koszt paska kilkadziesiąt złotówek a remont osprzętu silnika kilkaset, jak pasek strzeli i swą siłą coś uszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Dokładnie tak jak mówią koledzy ja też wymieniałem paski moja ma 13 lat i 173kkm szukaj pasków Contitech rzekomo są to paski które nie powinny skrzypieć, mam je u siebie ale nie dawno (4mc) wymienione więc jeszcze sie nie wypowiadam ale póki co bomba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 WYmieniaj i się nie zastanawiaj. Ja zakładałem Bosha i wymiana wszystkich razem z robocizną kosztowałe nie całe 100PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukal Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Wymień, koszt niewielki, a pewnego dnia stracisz nagle np.wspomaganie i się trochę zdziwisz albo prądu zabraknie żeby dojechac do domu Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Wymień, koszt niewielki, a pewnego dnia stracisz nagle np.wspomaganie i się trochę zdziwisz albo prądu zabraknie żeby dojechac do domu Pzdr To akurat małe zmartwienia pasek napędza też pompę od wody i wtedy przegrzejesz silnik ale nie panikuj jedz nim i wymieniaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojak85 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Ja też zamierzam wymienić. Paski już zakupiłem bo któryś mi strasznie skrzeczał zimą. Teraz już przestał, ale skoro paski kupione to trzeba wymienić. Ja zapłaciłem ok. 60 zł. Pozostała mi przyjemność wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HARRYBOY Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Ok, dzięki. W takim razie jadę jutro na wymianę - wybrałem paski Contitecha bo niby Gates sie ostatnio pogorszył - fabryki i technologia jakaś chitajska czy cuś. Pozdrawiam Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość devil-80 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Ja kupiłem paski firmy Quinton Hazell mam nadzieję,że będą dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapeciontko Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 chyba nawet nie wiecie ile taki pasej jeszcze potrafi wytrzymac na tych paskach dwoch jeszcze byscie powiesili cala almere i by nie pekly!!! problem zaczyna sie pojawiac jak zaczynaja sie slizgać... ale wymiana na pewno nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolega Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 witam ostatnio udałem się do sklepu z częściami do aut japońskich z prośbą dopasowania pasków, odpowiedziano mi że to trzeba zdjąć i po nr. dopasować. czy ktoś z wymieniających mógłby przedyktować nr. tych pasków bo także chciałbym je wymienić .(n15 1.6 16v 99 r )z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Redas Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 witam sam wymienialem te paski i niebylo problemu zeby trzeba bylo je sciognoc bo niewiadoma jaka wielkosc wiem jedno 2paski som tej samej wielkosci a 3 jest mniejszy albo wiekszy jak koles niemoze ci podac nr katalowego to masz tu numer do sklepu w bydgoszcy gdzie ja kupowalem i sie zapytaj cena ok 75zl za 3 paski japonskie JC AUTO BYDGOSZCZ tel.052 340 41 07 pozdrawiam NISSAN THE BEST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Redas, sam wymieniales paski? duzo roboty i trudu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość devil-80 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 witam ostatnio udałem się do sklepu z częściami do aut japońskich z prośbą dopasowania pasków, odpowiedziano mi że to trzeba zdjąć i po nr. dopasować. czy ktoś z wymieniających mógłby przedyktować nr. tych pasków bo także chciałbym je wymienić .(n15 1.6 16v 99 r )z góry dziękuje wszystko zależy od tego czy masz klime, wspomaganie. http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp?SI...9019&ROOT=1 tu znajdziesz to co ci trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Redas Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 devil-80 witam wymiana paskow nie jest ciezka tylko trzeba miec kanal ja pojechalem do kolegi i to mu zajelo okolo 30 minut z zamotowaniem ja bym niedal rady bez kanalu lepsze jest dojscie od dolu niz z gory u gory tylko regulacja napiecia paska a kolega ma lepszom wprawe bo jest mechanikiem jak niemasz kanalu to niewarto sie meczyc wymiana to koszt ok.50zl mowil mi kolega ..pozdrawiam NISSAN THE BEST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomkallo Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 w moim przypadku nie ma klimy, a paski to napinacze i posunac alternator... auto mialem akurat na lewarku w celu wyjecia kola pasowego wiec wlasciwie kanal byl calkowicie zbedny a paski pozlazily dosc szybko, pewnie dlatego, ze nie byly obiektem zainteresowania:P taka zlosliwosc rzeczy martwych:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Wymień, koszt niewielki, a pewnego dnia stracisz nagle np.wspomaganie i się trochę zdziwisz albo prądu zabraknie żeby dojechac do domu Pzdr jaki czas moze chodzic silnik bez paska alternatora i pompy wody? chcialem dla sprawdzenia zrodla halasu odlaczac je aby sluchac, czy halas zniknal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekholland Opublikowano 9 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Mam do Was pytanie...mam Almere z 1998 roku silnik 1.4 benzyna N15 i strzelil mi pasek od alternatora. Juz kupilem nowy. Czy zeby go wymienic musze sciagnac tez inne paski czy mozna to jakos ominac? Dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.