cytrynkowy Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 witam, ostatnio almerka nie chciała mi zapalic (1.5 benzyna 2001r.) po diagnostyce wyszło: kod kłopotu 001: P0340CMP CZUJNIK/OBW kod kłopotu nr 002: P0300MULTI CYLINDRA WYPADANIE ZAPLONU PO335 CKP-CZUJNIK/OBW wypadanie zaplonu juz wczesniej miałem i bylem z tym u mechanika mam rozrzad do regulacji a teraz te 2 pozostale bledy prawdopodobnie od czujnika na wale korbowym i czujnik wałka rożrządu. Wystarczy kupic te 2 czujniki wymienić i juz powinno być ok ?? Ogolnie nie miałem iskry na świecach a tak to wszystko gra. z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Przed kupnem czujników wystarczy je sprawdzić aby się upewnić, że jeden z nich jest uszkodzony. Sprawdza się banalnie łatwo, to już mechanik będzie wiedział jak. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrynkowy Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 dokładnie to jest tak: czujnik Halla / MRE na wale korbowym czujnik Halla / MRE na wale rozrzadczym ktoś sie orientuje gdzie w wwa moge kupić te cześci ?? ewentualnie jakiś tani mechanik ?? autko stoi obecnie w centrum warszawy i nie pali :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Nie chcę Cię martwić, ale jak ja miałem taki zestaw błędów tzn. P0300 i P0335 to miałem rozrząd do wymiany...Zastanawiam się też czy da się regulować rozrząd :zdziw: , przecież tam jest napinacz który wprowadza niejako autoregulację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrynkowy Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 tez cos podobnego uslyszalem od Pana Mechanika powiedz mi ile Cie to kosztowało ?? i po naprawie/wymianie rozrzadu wszystko juz było ok?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Co do części (i w ogóle na temat rozrządu) to sporo jest w tym temacie:http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=41515&postdays=0&postorder=asc&highlight=tsubaki&start=35 Co do kosztów to za części i robociznę zapłaciłem ok. 1200 zł. Od tamtej pory wszystko jest ok ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrynkowy Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 co myslicie o tym rozrządzie tej firmy : http://moto.allegro.pl/item611579846_rozrz...5de_qg18de.html [ Dodano: Wto 21 Kwi, 2009 18:59 ] ktos sie zna ? [ Dodano: Pią 05 Cze, 2009 14:20 ] wymienilem oba czujniki rozrzad wyregulowany i od tamtej pory samochod jak nie ten nic nie szarpie obroty chodza rowno, mniej pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomciu Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 100 procent łańcuch możesz wym sam ponieważ nissan w yych silnikach użył wadliwych łańcuchów jeszcze mikra k12 benzynowa cierpi na ten sam problem łańcuchy się rozciągają pozdrawiam. łańcuch jest tak wyciągnięty że dół z górą się nie zgrywa czyli wałkorbowy z wałkiem rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.