wieshaq Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 No i trzeba będzie zacząć myśleć o swapie na GA16, Żeby nie było : A nie mówiłem :!: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Bardzo ładny wóz !! 1,6 parę modów i lekkie wybebeszenie i będzie miarzdzyć cyce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 1,6 parę modów i lekkie wybebeszenie czas pokaże...w UK na wyciągnięcie ręki można dostać zdrowe GA16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Mam pytanko do osób, które wymieniały progi w swoim N14 3D? Czy ciężko zaadaptować ten element z wersji 4D/5D? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 tego nie wiem ale mnie tez to chyba czeka ...bo moje nismo znow jezdzi ... a prob kierowcy troche zaczyna korodowac ...ale moze jeszcze go przed zima uratuje ...domowymi sposobami ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hansior Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 No co jak co ale felgi to kolega ma ładne . Pamiętasz może parametry tych felg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) No co jak co ale felgi to kolega ma ładne . Pamiętasz może parametry tych felg? Jak dobrze pamiętam to są TSW Black Ice 4, 6x15", ET 35 Od czerwca widzę to auto tylko na zdjęciach i tak do lutego EDIT: no i w lutym auto wyglądało tak: ...a jak udało się je odsypać po prawie półrocznym przestoju i jak zagadało (bez problemu oczywiście) to w dwa tygodnie zrobiło jakieś 2700km z czego +/- 1700km na trasie ze Skarżyska do Londynu. Trasa przebiegła bez problemu jedyne ofiary to obdrapania lakieru od kamieni i przepalona dziura w wydechu Jak odpaliłem auto po długim przestoju i upewniłem się, że wszystko działa od razu zabrałem się za wymianę kolektora ssącego na wersję niezdławioną na nowej uszczelce Erlinga, olej silnikowy+filtr, olej do wspomagania, termostat + wymiana płynu chłodniczego oraz jedną osłonę przegubu i udałem się na hamownię ale się tylko zdołowałem ponieważ: Było: 86,1 KM - 5631 obr/min i 122,5 Nm - 3536 obr/min (z mikserem, standardowym filtrem powietrza i bez nawiewu w upał) Jest: 89,9 KM - 5940 obr/min i 114,3 Nm - 3150 obr/min (z blosem, zmienionym kolektorem ssącym, stożkiem i nadmuchem powietrza) Auto zyskało na elastyczności przy wyższych prędkościach obrotowych i to mi bardzo pomogło przy wyprzedzaniu w trasie. No i fajniej słychać teraz dzwięk powietrza zasysanego przez stożek Następnie autko znów dowiozło nas bezproblemowo z Londynu do Polski i z powrotem. W dwa tygodnie wyszło jakieś ponad 4000km. Przez ten czas udało mi się wymienić w słonku progi, zrobić nieliczne zaprawki i wymienić praktycznie cały wydech oprócz końcowego do tego jeszcze w Anglii wymieniłem tarczę sprzęgła na nową, także znów mogę cieszyć się jazdą gdy jest wszystko w aucie zrobione. Jedyne co stanowi problem to zawieszenie...jest za niskie. Wracając do Londynu pierwszy raz zauważyłem jak w nocy na lekko wyboistej polskiej drodze idą iskry spod auta a w Londynie na progach zwalniających muszę hamować praktycznie do zera w miejscach gdzie jakieś Audi R8 czy Skyliny nawet nie zwalniają i nie drą podwoziem tak auto wygląda na dzień dzisiejszy: Edytowane 21 Września 2010 przez mimier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.