Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Moja N14...reanimacja :)


mimier
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1,6 parę modów i lekkie wybebeszenie

czas pokaże...w UK na wyciągnięcie ręki można dostać zdrowe GA16 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...

No co jak co ale felgi to kolega ma ładne :D. Pamiętasz może parametry tych felg?

Jak dobrze pamiętam to są TSW Black Ice 4, 6x15", ET 35 ;)

Od czerwca widzę to auto tylko na zdjęciach i tak do lutego :angry:

 

EDIT:

 

no i w lutym auto wyglądało tak: 42751442.jpg

...a jak udało się je odsypać po prawie półrocznym przestoju i jak zagadało (bez problemu oczywiście) to w dwa tygodnie zrobiło jakieś 2700km z czego +/- 1700km na trasie ze Skarżyska do Londynu. Trasa przebiegła bez problemu jedyne ofiary to obdrapania lakieru od kamieni i przepalona dziura w wydechu

Jak odpaliłem auto po długim przestoju i upewniłem się, że wszystko działa od razu zabrałem się za wymianę kolektora ssącego na wersję niezdławioną na nowej uszczelce Erlinga, olej silnikowy+filtr, olej do wspomagania, termostat + wymiana płynu chłodniczego oraz jedną osłonę przegubu i udałem się na hamownię ale się tylko zdołowałem ponieważ:

Było: 86,1 KM - 5631 obr/min i 122,5 Nm - 3536 obr/min (z mikserem, standardowym filtrem powietrza i bez nawiewu w upał)

Jest: 89,9 KM - 5940 obr/min i 114,3 Nm - 3150 obr/min (z blosem, zmienionym kolektorem ssącym, stożkiem i nadmuchem powietrza)

wykres1.jpg

 

Auto zyskało na elastyczności przy wyższych prędkościach obrotowych i to mi bardzo pomogło przy wyprzedzaniu w trasie. No i fajniej słychać teraz dzwięk powietrza zasysanego przez stożek :)

Następnie autko znów dowiozło nas bezproblemowo z Londynu do Polski i z powrotem. W dwa tygodnie wyszło jakieś ponad 4000km. Przez ten czas udało mi się wymienić w słonku progi, zrobić nieliczne zaprawki i wymienić praktycznie cały wydech oprócz końcowego do tego jeszcze w Anglii wymieniłem tarczę sprzęgła na nową, także znów mogę cieszyć się jazdą gdy jest wszystko w aucie zrobione. Jedyne co stanowi problem to zawieszenie...jest za niskie. Wracając do Londynu pierwszy raz zauważyłem jak w nocy na lekko wyboistej polskiej drodze idą iskry spod auta a w Londynie na progach zwalniających muszę hamować praktycznie do zera w miejscach gdzie jakieś Audi R8 czy Skyliny nawet nie zwalniają i nie drą podwoziem

 

tak auto wygląda na dzień dzisiejszy:

dsc01791v.jpg

Edytowane przez mimier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...