Gość Andrzej666 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 :?: Od kilku dni mam taki problem po uruchomieniu silnika obroty biegu jałowqego wchodża do wartości 1200 - 1300 i nie chcą wogóle zejść poniżej tej wartości nawet jak sielnik się rozgrzeje i nawet podczas jazdy.Mam silnik disla 2.0 TD Primera z roku 1996 byłem w arsztacie na komputerze i nic nie stwierdzili niby wszysto jest OK wszystkie czujniki działają poprawnie.Nie pali się nawet kontrolka silnika chech.Czy może już ktoś maił taki podobny problem jak ja? Czekam na pomoc i bedzę wdzięczny za podpowiedz jak to ewentualnie usunąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danolek Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 u mnie byla to linka gazu ktora sie zablokowala - przetarty pancerz przerwal druty i linka nie chowala sie do konca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej666 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Mam pompe wtryskową sterowana potencjometrem w pedale gazu czyli elektrycznie.Pompa nie jest sterowana linkąPompa wtryskowa nie jest Boscha tylko Zexsela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 zdecyduj się gdzie prowadzisz dyskudsję bo pytasz w dwóch tematach http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=627350#627350 tak się nie robi Tematów takich jest kilka a przyczyn może być wiele; ruszany nastawnik grzebane w pompie, przestawiony rozrząd, żle ustawiony kąt wtrysku, żle ustawiona dawka paliwa. Przy potencjometrze powinieneś mieć śrubę regulacyjną ( nie zawsze), ale raczej bym jej nie ruszał Odwiedż dobry serwis diesla bo tam co byłeś to czuję że tylko portfele czyszczą DO ZAMKNIĘCIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 po uruchomieniu silnika obroty biegu jałowqego wchodża do wartości 1200 - 1300 i nie chcą wogóle zejść poniżej tej wartości nawet jak sielnik się rozgrzeje Czujnika wału bym do tego nie mieszał. Rzadko, ale się zdarza, że potencjometr, czyli pedał 'gubi' wolne obroty, np. po odłączeniu akumulatora, ale też i tak sobie od niechcenia. No i trzeba te obroty wyzerować. A robi się to 'Consultem'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej666 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Witam wszystkich na forum Byłem włąśnie na stacji ASO NISSANA z tym problemem zwiększonych onrotów silnika na biegu jałowym i po podłączeniu prawdziwego komputera stwierdzono zabrudzoną przepustnice.Przeciscili przepustnice wyregulowali jeszcze obroty na biegu jałowym i za całość tzn podłączenie komputera , przeczyszczenie przepustnicy, wyregulowanie obrotów - zapłaciłem 120 zł.Moja rada dla wszystkich jak macie jezdzić do domorosłych mechaników i przepłacać to lepij pojechać do ASO NISSANA i zaoszczędzicie czasu i pieniędzy a napewno będziecie mieli 100% satysfakcji.Ja napewno bedę tak robił no cgyba że znajde jakiegoś dobrego mechanika od DISLA ale to może być trudne, ale cuda sie zdarzają.Dzieki za wszytko i napewno bede obserwował forum i coś pomagał w miare możliwośći. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 W dieslu jest przepustnica?? :?: Jeszcze dużo muszę się nauczyć :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Bu ha ha U ha ha Pewnie gratis jeszcze wymienili linkę od gazu i sprzęgła Kolego zapamiętaj. Primer Diesli nie sprzedawano w Polsce i żaden z ASO Nissan nie ma pojęcia o nich. U mnie w Autoniss od razu odsyłają do serwisu diesla. Owszem robią w nich jakieś drobne pierdułki typu filtry, płyny, świece, czyli to co sam możesz na dobrą sprawę zrobić, ale układu paliwowego nikt tam nie serwisuje Regulacja obrotów w BOSCH SERWIS DIESEL autoryzowanej stacji kosztuje 50 zeta Taaaa kupuj w ASO i serwisuj się u nich, Tylko dobrze licz bo może nie starczyć do pierwszego jak wypłatę weżmiesz na koniec miesiąca :diabel: Ciekawy jestem Faktury co na niej napisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej666 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 OK mogę zrobić skan tego pisma w którym napisali co zrobili, na stacji NISSANA W WARSZAWIE .Nie wiem czy jest gdzieś przepustnica nie wiem jak działa pompa wtryskowa Zexsela Disel czy ma jakieś dysze Moze dodam że moja pompa wtryskowa to nie jest pompa Boscha tylko Zaxsela i w boschu nie wiem czy by chcieli coś regulować w tej pompie.Linki gazu nie wymieniali bo mam w pedale gazu potencjometr i gaz jest sterowany elektrycznie.Sprzęgło jest też nie na linke po jest sterowane hydraulicznie.Naprawde nie wiem nic na temat disla i nie wiem gdzie jest przepustnica ale w najblizszym czasie podjade do innego serwisu i coś postaram sie doweidzieć NArazie dzięki.Mam teraz jedynie problem z klimatyzacja nie chce sie właczyć ale to juz inny temat do dyskusji.Pozdrawiam wszystkich. [ Dodano: Sob 25 Kwi, 2009 19:20 ] :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Nie chce się włączać bo Ci pewnie koła podpompowali czynnikiem Andrzej Przecież to co napisałem wcześniej i teraz to czysta ironia na mechaników. Dobrze wiem ( jak i inni użytkownicy diesli) że nie ma linek. Ceny z Boscha są po to abyś sobie uzmysłowił że zdarli z ciebie i nabili w butelkę. Dobrze że nie chcieli wymieniać katalizatora i sondy lambda a potem ustawić zapłon :one: . Czy Bosch VE ETC czy Zexel nie ma znaczenia. Obie pompy są rotacyjne i zasada ich działania jest taka sama, a obydwie są sterowane nastawnikami HDK. jedyny problem to znaleźć stół i fachowca do zexela Zapoznaj się z układem paliwowym i całą resztą w swoim traktorze bo możesz jeszcze nie raz trafić na jakichś naciągaczy. Tylko nie szukaj przepustnicy pod maską bo nigdy jej nie znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleryk Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Witam wszystkich na forum Byłem włąśnie na stacji ASO NISSANA z tym problemem zwiększonych onrotów silnika na biegu jałowym i po podłączeniu prawdziwego komputera stwierdzono zabrudzoną przepustnice.Przeciscili przepustnice wyregulowali jeszcze obroty na biegu jałowym i za całość tzn podłączenie komputera , przeczyszczenie przepustnicy, wyregulowanie obrotów - zapłaciłem 120 zł.Moja rada dla wszystkich jak macie jezdzić do domorosłych mechaników i przepłacać to lepij pojechać do ASO NISSANA i zaoszczędzicie czasu i pieniędzy a napewno będziecie mieli 100% satysfakcji.Ja napewno bedę tak robił no cgyba że znajde jakiegoś dobrego mechanika od DISLA ale to może być trudne, ale cuda sie zdarzają.Dzieki za wszytko i napewno bede obserwował forum i coś pomagał w miare możliwośći. To widze ze w Twoim miescie jest tanie ASO bo u mnie w łodzi za samo podłaczenie do koputera biorą 122 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.