Gość zdzlip Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Po ukręceniu półośki w P10-2,0i-16v-automat-oryginalnie z ABS, zakupiłem na Allegro kompletną półośkę (z przegubami)....oczywiście z automatycznej skrzyni. Zapewniano mnie , że z P10 nie będzie pasować do P11.....podobno chodzi o ABS, natomiast odwrotnie tak. Mechanik, jeszcze późnym popołudniem w piątek przed Świętami, wymienił półośkę, ale niestety zniknął ABS...świeci się lampka i nie działa. Mechanik twierdzi, że przy najbliższej naprawie, będzie musiał, coś tam wymontować z końcówki starej półośki i założyć na tą nową...czyt. używaną kupioną na Allegro. O co ro właściwie chodzi??. Czy ktoś jest może zorientowany w temacie?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 napeno chodzi o czujnik abs ktory to wlasnie znajduje sie gdzies w okolicach piasty czyli moze byc na przegubie zmieni i bedzie dzialac pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 na polosce sa takie trybiki od abs, tak jakby pierscien, moze zalozyl ci poloske od primery bez abs i po prostu musi ten pierscien przelozyc, ciekawe czy nie bedziesz musial jechac na skasowanie bledu na kompa pozniej po tym jak Ci zrobi te poloske Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 popieram fago...może nie masz na przegubie pierścieni zębatych ABS-u (to to o czym wspominał mechanik żeby przełożyć choć prawdopodobnie będzie to cały przegub choć nie wiem czy można dołożyć sam pierścień bo wiem że takowe można kupić osobno) i czujnik nie ma z czego zliczać obrotów koła...stąd błąd...zajrzyj pod auto i zobacz czy one są..błędu nie trzeba będzie kasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 naet jesli trzeba by kasowac blad to zajmuje to doslownie minutke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 pewnie kupiles poloske do wersji bez ABS. podejzewam ze mozna nabic pierscien abs i powinno dzialac. no chyba ze mechanik wymieniajac oske uszkodzil przewod badz sam czujnik od abs-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 jesli dobrze czytam to masz pół oś z przegubem od p11 sprawdz czy na tej która masz załozoną masz taką samą liczbe tych zębow od czujnika ABS . kontrolka jesli bedzie wszystko ok zgasnie sama.. oczywiście jezeli nie uszkodził czujnika badz kabla tak jak piszą koledzy... kiedys miałem przypadek ze nawet nowy przegob z taką samą ilościa zembow a czujnik nie widział ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.