Gość Marooo Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 jakby nie bylo, pomysl ciekawy ale potrzebny worek ze zlotem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zachariaszs Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Dzięki za wszystkie odpowiedzi, pomyślimy, zobaczymy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Teraz ja mam pytanko. Wyprowadziłem smarowanie z czujnika ciśnienia oleju, jak wiadomo jest on na jedynym w bloku kanale ciśnienia oleju, teraz pytanie: Czy po tym zabiegu olej dotrze do głowicy i zapewni jej odpowiednie smarowanie, czy ciśnienie aby nie ucieknie przewodem smarowania turbiny? pierwsze proby przeprowadzone turbinka pompuje. pozostalo zrobic porzadny kolektor orurowanie poogarniac wszystko i testy;) 0.8 bar bez odprezenia na odcinku 500m wykonane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miela Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 o kur** to musi latać ... wrzuć no jakieś filmiki zdjecia czy co ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 spoko spoko powolutku wszystko. jak na razie faza testow, dzisiaj niestety turbinka zakreciła sie ostatni raz. jutro wpadnie nowa takze bedziemy rzezbic, tak się mowi ze to hop siup i już, rzeźby jest od cholery. kolektor, rury dolotu, wydech wtryski, sterowanie. Robię to aby udowodnić ze jesli sie chce to mozna jak narazie koszt nie przekroczył 700zł. turbo: 400zł kolektor: 50zł wtrysk: miałem rurki, węże itp: 50zł różne inne materiały ok 100zł. bardzo dużo czesci z moich zapasow i zdobyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miela Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 okej czekam z niecierpliwością na dalszy rozwój wydarzeń ;D powiedz no mi tylko jaki silnik masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 litrowy polatalem dzisiaj na zero siedem BAR. nie wiadomo jak dlugo to zniesie ale jesli zniesie to polecam kazdemu no i w pizduuu! peugeot 307 niestety nie dał rady ale silnik przy 180 km/h chyba tez.. stracił ducha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miela Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 to znaczy wiecej niz 180 nie idzie czy sie rozpadł? ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Do uturbniena swojej Micry namwiam Szybqa - z miłą chęcią mu wykonam taką suługę Ps. nim wpierw zabierzesz się za uturbianie, polecam wymianę silnika na 1,3, naprawdę po takim zabiegu jest przepaść... O tego typu projekcie możesz przeczytać tu: http://www.sumo.boo.pl/?p=698 A nie doczytałem już zaturbiłeś swojego maluszka 1.0 Czym go stroiłeś, z czego wsadziłeś większe wtrsyki paliwa ?? Do ok. 120KM przy podniesionym ciśnieniu paliwa starczają zwykłe z 1,6... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 zastosowałem patent Grabowskiego na soft turbo z dodatkowym wtryskiem na dolocie. aktualnie mam przerwe w wymianie silnika... zastosowałem patent Grabowskiego na soft turbo z dodatkowym wtryskiem na dolocie. aktualnie mam przerwe w wymianie silnika... czwarty silnik juz na miejscu.. bedziemy sie bawic dalej Mała ciekawostka, jak konczą się zabawy z turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zapłon w funkcji doładowania CI się nie cofał bo nie miał jak i oto konsekwencja... Jak nie masz świnki i korzystasz z drut patentu to cofnij ręcznie zapłon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 odnawiam temat. w jaki sposob mozna ustawic zapłon na granicy spalania detonacyjnego? czy mozna dołozyc czujnik i podpiac np do ECU mastera? czy seryjne wtryski dadza rade na cisnieniu paliwa 5 Bar? czy sonda Lambda powinna byc przed czy za turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Jak tam Turbo micra się miewa? W końcu pierwszy projekt tego typu i coś podumiera? Daj znać co i jak się dzieje i czy poradziłeś sobie z zapłonem;) Mile widziany był by rachunek ile kosztowała ciebie na chwilę obecną cała ta zabawa. Pozdrawiam i czekamy na info ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Czekamy az sie zrobi cieplej. druga turbina przegrzana. na wiosne bedzie z grupy VW tylko ze VTG i trzeba wymyslec sterowanie do niej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Koniecznie pisz o tym co tam się dzieje. Jesteś moim przewodnikiem jeżeli chodzi o turbo i jeżeli fundusz pozwoli latem chciał bym też coś podłubać. Niestety nie jestem na tyle ogarnięty co by przecierać szlaki w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Witam. Mrozy minely snieg topnieje a prace trwają oto wynik: co z tym momentem cholernym? jak to uzyskac? doladowanie 0.25 bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 (edytowane) Jak na litrowy silniczek bajka. Jak mogę prosić to fajnie by było jak byś zapodał jakieś foto z pod maski. Zastanawia mnie jak tam się udało ogarnąć sprawę kolektora wydechowego Jak uda się tobie ogarnąć temat i będziesz dysponować czasem to pisze się w kolejkę na przyjazd do ciebie co byś mi zaturbił mojego microlota. U mnie w mieście nikt nie chce się podjąć tematu a w stolicy firmy krzyczą sobie kosmiczną kasę Edytowane 3 Marca 2011 przez QXs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 (edytowane) postaram sie wrzucic zdjecia. nie wiem czy podjałbym sie zrobienia takiego drut patentu u kogos. jak ja sobie sam tłoki upale to poł biedy a jesli ty jadac trasa nagle zgubisz poł silnika to co? Edytowane 6 Marca 2011 przez elektryk1e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.