Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] Kapitalka N14


Gość xsiu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zaplanowalem zainwestowac w sunniacza, zaczelem juz blacharke z rownoczesnym przygotowaniem od malowania. Chce rowniez autko lekko stuningowac na poczatek.

 

Szukalem podobnych postow, ale nie znalazlem odpowiedzi na pare problemowk ktore znalezlem w swoim aucie, chcialbym wysluchac waszych rad na kilka problemow:

 

1) Jadac na LPG silnik czasem sie dlawi przy zmianie biegu z dodaniem gazu, silnik 1.4

ben-gaz (gaz wyregulowany, swiece nowe, kable swiec ok, nowy filtr powietrza WIEC CO ... ?

 

2) Mam wyciek oleju miedzy skrzynia a silnikem, mozna to samemu naprawic ?

 

3) Jak zamontowac dolot i filtr stożkowy powietrza

 

4) Co myslicie na skroceni oryginalnych sprezyn zeby zribic mniejsza glebe ( opcja ?! )

Jak zdejmowac sprezyny tyli i przod ?

 

5) Lewo kolo z przodu ma nienatrualny kat wzgledem osi pionowej patrzac z przodu auta, dolna krawedz bardziej do zewnatrz niz gorna, co z tym zrobic ?

 

6) Czy warrto montowac sportowy tlumik bassowy w silnku 1.4 w gazie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wycieku to musisz zmienic uszczelkie a czy sam to zalezy czy masz czas i kanal a co do obnizenia to raczej nie slyszalem o tym w tym modelu bedzie ci opcierac ukladem wydechowym zobacz ile nizej jest od reszty i tego radzil bym nie robic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4) Na twoim miejscu nie obcinal bym sprezyn tylko zakupil obnizajace sa dosyc tanie http://moto.allegro.pl/item607397872_jamex..._sunny_n14.html

Ale lepszym wyborem bylo by zalozenie takiego zawieszenia http://moto.allegro.pl/item615168559_kspor...nny_nissan.html

Aby zdjac sprezyny z amorka trzeba je scisnac sciagaczem (jakims sciskiem czy cos) i dopiero od gory odkrecic nakretke.

5) Powinienes pojechac na ustawienie zbierznosci jezeli masz cos do wymiany to Ci powiedza i wtedy elegancko ustawia.

6) Co do tlumika jak chcesz miec huk to warto, ale taka przerobka nie doda zadnej mocy w samochodzie, musial bys przerobic caly uklad ssacy i wydechowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w N14 nie ustawia sie kątów tylko zbierzność jeśli koło ucieka ci dołem na zewnątrz to musisz zobaczyć tuleje gumowe wachaczy lub sworzeń może coś jest wytłuczone.Co do obcinania spężyn jeśli je obetniesz to na 90% dopiero rozjadą się koła i pewnie za jakieś 10-20tys. rozpadną sie seryjne amorki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac ze cchesz isc po taniosci

ja bym czegos takiego nei zalozyl..

 

po pierwsze ciezk oebndzie idealnie to ustawic a po drugie tam nawet nakretek kontrujacych nie ma wiec to jakas masakra i badziew

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podlacze sie pod temat chcial bym wiedziec co bedzie sie bardziej oplacalo mowa jest o tylnych nadkolach wewnetrznych i okolice kol ma miejscami duza rdze i nawet dziury sie trafiaja i tu moje pytanie czy kupowac te nadkola i kielichy wewnetrzne czy jak dzis znalazlem w stanie jak nowy caly tyl do kupienia od zderzaka az po tylne siedzenia za jedyne 400zl i zrobic operacje wstawienia calego tylu jak nowka :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość conan_librarian

Jeśli chodzi o filtr stożkowy to bardzo często pojawiają się problemy jeśli jeździsz na gazie i można tym popsuć osiągi (filtr K&N kupiłem za 170 zł i nie było różnicy więc dałem bratu i jemu pogorszyło osiągi i ostatecznie sprzedał go komuś za 40zł). Co do buczącego wydechu to (to moje osobiste zdanie) można kombinować z dolotem w sportowych autach ale zakładanie tego do 1.4 tylko po to by było głośniej to dla mnie zwykłe buractwo. Jeśli masz furę w ekstra stanie to inwestuj ale jeśli sporo w nią jeszcze trzeba włożyć to może lepiej ją sprzedaj i kup jakieś 1.6 - dołożysz może z 500 zł a dostaniesz fabrycznie coś o lepszych osiągach niż stuningowane 1.4. Oczywiście zrobisz jak uważasz. A co do tych zacisków za 8 zł to tak tanich części nie zamontowałbym nawet do swojego roweru. Na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać.

 

ps Ile max leciałeś swoja furą na lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam identyczny samochód, też mi chodziło po głowie kombinowanie z obniżonym zawieszeniem, wydechem, dolotem ale w końcu stwierdziłem, że wolę całą kasę ładować w eksploatację tak, aby móc jeszcze kilka razy pojechać sobie tym samochodem daleeeko na wakacje, czy jeździć autostradą bez obaw, że mi koła odpadną ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny samochód, też mi chodziło po głowie kombinowanie z obniżonym zawieszeniem, wydechem, dolotem

Ja się za to zabrałem i dopiero teraz cieszę się radością z jazdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjemność to jedno, ale świadomość, że możesz dojechać do Dalmacji i wrócić to druga ważna sprawa. Jeszcze trochę czasu i pieniędzy będę musiał poświęcić, żeby dojść do tego stanu, ale mam nadzieję, że do października zdążę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...