Gość demano1 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Witam Robi sie ciepło , więc pojawił się pomysł montażu klimatyzacji do tego auta. Z części potrzebne będzie : - osuszacz , pod zderzakiem z prawej strony patrząc na wprost auta - skraplacz ? czy jak to sie tam dokładnie nazywa , taka mała chłodniczka pod deską rozdzielczą. - elektryczny włącznik klimy - część panelu nawiewu. dokładnie to ta pleksa przyklejona na panel , z wyciętym profesjonalnie otworkiem na włącznik klimy , gdyż sam panel posiada w sobie miejsce na włącznik - 3 aluminiowe przewody do klimy - sprężarka klimy - chłodnica klimy - wentylator klimy - podstawka pod sprężarke klimy - przekaźnik klimy. - nowy pasek napędowy do alternatora , który napędzać będzie klimę. - chyba z 6 śrub do montażu kompresora Chyba to wszystko z potrzebnych części. Teraz zaczynają się pojawiać u mnie pytania i wątpliwości. Drogą kupna nabyłem już od ziomka pierwsze cztery rzeczy. Moja micra k11 ma motor 1.3 i wizualnie elektryka wygląda na gotową pod montaż klimy , gdyż z tego co zauważyłem posiada : kabel do włącznika klimy pod kokpitem , kabel do osuszacza pod lewą lampą , kabel do wentylatora klimy , gniazdo na przekaźnik klimy , gniazdo na bezpiecznik wentylatora klimy , gniazdo na bezpiecznik klimy w kabinie . NIE zauważyłem kabla do załączania sprężarki klimy - ktoś wie może jak to wygląda i gdzie może byc ???? Jest jeden wolny kabel przy zbiorniku płynu do spryskiwaczy , koloru pomarańczowego , posiada złącze na 4 piny , jednak to chyba nie to ?? Bo nie chce mi się wierzyć że japończyk zapomniałby o tym kabelku , robiąc całą pozostałą część instalacji elektrycznej... Drugie moje pytanie jest natury czysto technicznej : czy jeżeli zamontuje kompresor klimatyzacji , to czy nie ulegnie on uszkodzeniu gdy będzie chodzić na sucho bez czynnika chłodniczego i tego oleju który się tam do tego czynnika chyba dolewa ? Bo klime składam częściami , w miarę jak pozwalają finanse tak też będę ją montować.. Jeżeli ktoś zna odpowiedź na moje pytania , to proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz19690 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam.Kable powinny pasować-włączanie sprzęgła elektromagnetycznego to wychodzą dwa kabelki od spężarki do przekaźnika.Klima bez freonu nie ma prawa się włączyć chyba,że miniesz zabezpieczenie niskiego ciśnienia(nie polecam). Co do części to nie pamiętam dokładnie jak jest w mikrze ale pewnie trzeba zmienić koło pasowe,pasek wieloklinowy i napinacz-ten od alternatora. Ta mała chłodnica w kokpicie to parownik a ta duża z przodu to skraplacz-pozdrawiam Mariusz. [ Dodano: Pon 20 Kwi, 2009 16:24 ] Zapomniałem o jednym"drobiazgu".Konieczny jest jeszcze zawór rozprężny-bez tego nie zatrybi!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demano1 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Zawór rozprężny to to co jest w osuszaczu < ta beczuszka>, pod zderzakiem ? Co do części to już wszystko wiem co potrzebuje i czego mi brakuje , chodzi mi teraz o elektryke, nie moge znaleźć i jednoznacznie określić który kabel załacza sprężarkę , wszystko inne juz wiem jak podłączyć. Znalazłem w tej mikrze już 2 wtyczki koło prawej lampy , na wysokości wlewu do zbiorniczka spryskiwaczy. Jedna wtyczka ma 4 kabelki , jest koloru pomarańczowego , druga zaś jest koloru białego i ma w sobie 2 kabelki. Pojutrze będę miał przekaźnik do tej klimy. Teraz jak sprawdzić czy w którejś z tych znalezionych wtyczek po wciśnięciu przycisku AC na panelu pojawi się prąd ? Mam taki pomysł : podłącze cale okablowanie wewnątrz auta , włącznik AC , kabelek dochodzący do tej małej chłodniczki w kokpicie a następnie zmostkuje kabel który wychodzi z tego osuszacza < taka podłużna beczuszka >. Wdusze przy włączonym silniku przycisk AC , wtedy według mojego rozumowania na kablu od załaczania sprzęgła sprężarki < nie wiem który to , dlatego będe probować> powinien pojawić się prąd a przycisk powinien zaświecić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Znalazłem w tej mikrze już 2 wtyczki koło prawej lampyW K11 masz zawsze zamontowane okablowanie do świateł przecwimgielnych z przodu. Jeśli ich nie masz, to wiesz do czego jest jedna z tych wtyczek. Nie zapomnij o bezpiecznikach i ew. przekaźnikach klimy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Halogeny mam , moja micra to wersja super s , wiec posiada w standardzie te halogeny . Pozostają nadal dwie niezidentyfikowane wtyczki...... Oraz kolejne pytanie : w jaki sposob w micrze z klimą reguluje się naciąg paska od alternatora , który jednocześnie napędza kompresor klimy ? bo z moich obserwacji wynika ze nie ma tam naciągu :>.. Jak ktoś ma klime w micrze to zapewne wie o czym mówie . Na szczęscie mam ten element do którego mocuje się alternator od góry , jednak tam chyba nie reguluje się naciągu paska , a kupuje się go po prostu na wymiar ?? Pojutrze mam otrzymać kompresor klimatyzacji wraz z chłodnicą , jednak tutaj kolejne wątpliwości , podobno są 2 rodzaje kompresorów o różnej mocy każdy. Ja będę miał kompresor od micry z silnikiem 1.0 mimo tego że sam posiadam motor 1.3 , mam nadzieje ze to będzie poprawnie współpracować.. Zaczynają się coraz większe schody z tą klimą , ale na razie się jeszcze nie poddaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajdek419 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Pojutrze mam otrzymać kompresor klimatyzacji wraz z chłodnicą , jednak tutaj kolejne wątpliwości , podobno są 2 rodzaje kompresorów o różnej mocy każdy. Ja będę miał kompresor od micry z silnikiem 1.0 mimo tego że sam posiadam motor 1.3 , mam nadzieje ze to będzie poprawnie współpracować.. Zaczynają się coraz większe schody z tą klimą , ale na razie się jeszcze nie poddaje Sprezarki klimy w tych samochodach nie roznia się mocą, wydajnościa a jedynie średnicami portów przyłączeniowych (ssanie i tłoczenie) Problemem moze być własnie to, że nie bedziesz miał szczelności gdy kompresor bedzie miał inne przyłącza ciśnieniowe niż końcówki pzreewodów które w nie się montuje. Poważnie bym, się zastanowił nad montażem używanego kompresora, chyba że był on dobrze zaślepiony. Jeżeli nie byl zaslepiony to oprócz syfu wewnętrz mogły zacząc korodowac wewnętrzne elementy. Filtr osuszacz tylko nowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 No to znaczy sie mam kolejny problem :> chociaż dzwoniłem do ludzi którzy handlują częściami od micry i powiedzieli że rurki przyłączeniowe do silnika 1.0 jak i do silnika 1.3 są takie same... Jeszcze się nie zniechęcam ! Kolejne pytanie : czy kompresor po założeniu na samochód może być zainstalowany bez wpuszczenia do niego freonu ? nie chodzi mi o start kompresora , ale jedynie czy może tam sobie być i " czekać " na napełnienie , czy można w tym czasie jezdzić autem jeśli nie jest podłączony do instalacji elektrycznej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnubisJaffa Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 No to znaczy sie mam kolejny problem :> chociaż dzwoniłem do ludzi którzy handlują częściami od micry i powiedzieli że rurki przyłączeniowe do silnika 1.0 jak i do silnika 1.3 są takie same... Jeszcze się nie zniechęcam ! Kolejne pytanie : czy kompresor po założeniu na samochód może być zainstalowany bez wpuszczenia do niego freonu ? nie chodzi mi o start kompresora , ale jedynie czy może tam sobie być i " czekać " na napełnienie , czy można w tym czasie jezdzić autem jeśli nie jest podłączony do instalacji elektrycznej ? Witam 1) I bardzo dobrze-nie poddawaj się Ja też gadałem z wieloma handlarzami na Allegro i naprawdę mało który zna różnice "we flakach" m-dzy SS a zwykłą K11 1,3 .... W ten sposób już 2 razy wtopiłem przy zakupie części.Jeszcze trochę i chyba założę jakiś osobny wątek na ten temat Tych różnic jest więcej,niż się wydaje. 2) Jeśli ten kompresor potrzebuje do działania zasilania prądem el., to moim zdaniem TAK. Ale zrobiłbym koniecznie to,o czym pisał wyżej kolega gajdek419 - zaślepić mu tam te wszystkie dziurki... :diabel: ps. Pisałeś,że masz "...gniazdo na przekaźnik klimy , gniazdo na bezpiecznik wentylatora klimy , gniazdo na bezpiecznik klimy w kabinie..." - w mojej SS jest identyko ) Z ciekawostek - fotel kierowcy miał matę grzewczą podłączoną do gniazdka w podłodze pod fotelem,a pod kanapą tylnią z prawej strony mam kabelek zakończony 4-pinową wtyczką... HGW po co i na co :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demano1 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Dzis przyjechała paczka z kompresorem oraz chłodnicą klimy wraz z wentylatorem. Podobno pare dni temu wyciągnięte z auta i to chyba by sie zgadzało bo wylatuje takie przeźroczyste "coś" z otworów ciśnieniowych i nie ma śladów rdzy na kole pasowym. Miłe zaskoczenie , kompresor na 100% może chodzić na aucie jeśli nie poda mu się +12V na wtyczke od elektromagnetycznego sprzęgła. Drugie miłe zaskoczenie to takie że węże wysokociśnieniowe które kupiłem wcześniej od innej osoby pasują jak ulał do kompresora oraz chłodnicy klimy. Teraz czekam na przekaźnik klimatyzacji który najprawdopodobniej będzie u mnie jutro. Jak tylko go otrzymam , będę musiał przeprowadzić testy na znalezienie kabla który załacza elektromagnetyczne sprzęgło od sprężarki klimy. Sprężarka klimy posiada zupełnie inną wtyczkę , niż te dwie które juz wcześniej znalazłem i są niewiadomego dla mnie pochodzenia.. Teraz mam pytanie czy według mojego rozumowania jeśli zrobie tak : popodłaczam całą elektrykę w aucie , następnie zmostkuje kabel który wchodzi do osuszacza powietrza a znajdujący się za zderzakiem i wlacze przycisk AC to czy " w teori " na kablu który ma wchodzić do sprężarki pojawi się +12V ???? Mam w ten sposób 2 kable do sprawdzenia , przeprowadziłbym testy na żarówce 12V... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 na kablu który ma wchodzić do sprężarki pojawi się +12V ???? Nie mam pojęcia, ale obstawiałbym, że to jest raczej sterowane masą (jak wszystko w japońcach). Jeśli nikt lepiej zorientowany się nie wypowie, to weź i to pod uwagę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 A masa nie jest brana z nadwozia auta ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Szkoda, że dopiero teraz przeczytałem Twój post, bo ja mam K11 z klimą i chcę się jej pozbyć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Hm... Mam ogromna prośbe do osób które mają micre ale w roczniku !! 94-95 !! z klimatyzacją , aby jeśli mogą zobaczyły jak wygląda wtyczka od kompresora klimy... Wczoraj założyłem wszystko co jest pod konsolą , popodłaczałem wtyczki , włącznik. Teraz przy wduszeniu przycisku AC i wlaczeniu ewentylatora , zapala się niebieska lampka w guziku - dobry znak ! Moj najwiekszy problem na chwile obecną to wtyczka od kompresroa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 ja Ci mogę zrobić fotkę, ale ja mam 01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 micry z 2001 zupelnie inaczej mają to rozwiązane .. wlasnie w roczniku 94-95 instalacja będzie wyglądac dokładnie takjak u mnie ;/.. [ Dodano: Pon 27 Kwi, 2009 21:58 ] micry z 2001 zupelnie inaczej mają to rozwiązane .. wlasnie w roczniku 94-95 instalacja będzie wyglądac dokładnie takjak u mnie ;/.. Dzisiaj wszystko sobie poskładałem do kupy. Całą klimę mam już zamontowaną w aucie... Pozostaje sprawdzenie jej na szczelność , oraz... podłączenie sprężarki klimy , gdyż nadal nie znalazłem tego nieszczesnego kabelka. http://img254.imageshack.us/img254/3411/60479667.jpg Mam taki przekaźnik , jeśli teraz by sie okazało że faktycznie nie ma tego kabelka wyprowadzonego to z ktorej nóżki mam wyprowadzić załączenie sprzęgła klimatyzacji ? Wg instrukcji nissana K11 , element oznaczony jako 18 to bylo by to.. tylko czy tam musi byc jeszcze jakaś dioda czy coś ? nie znam sie na elektryce.. A i jeszcze jedno pytanie , czy jesli włączy się "pustą klimę" to wentylator od klimy powinien ruszyć czy nie ? u mnie tylko swieci się przycisk AC , natomiast wentylator nie startuje mimo ze zmieniam prędkość nawiewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demano1 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 No więc generalnie klimatyzacja została zamontowana i działa... Jednak nie obyło sie bez dość dużych problemów.. Otóż proszę sie nie sugerować wyprowadzonymi wtyczkami do zalaczania klimy , do wentylatora klimy , do czujnika temperatury pod deską rozdzielczą.. Jak juz pisałem wcześniej , brakowało mi kabla od zalaczania sprzęgła kompresora.. Najnormalniej w świecie nie był on wyprowadzony z instalacji elektyrcznej auta. Tak samo brakowało kabla do poprowadzenia +12V na przekaźnik od klimy. Ja po paru dniach walki z elektryką w tym aucie - poddałem się i zawiozłem auto do elektryka.. Zrobił mi to w jeden dzień. Skasował 300zł , najlepsze ze nie potrafie dojść do tego co popodłaczał < już mi sie nawet nie chce...> mimo tego ze auto dostał bez deski rozdzielczej z całą elektryką na wierzchu. Sądze ze byla to jakaś pierdoła. Ale płaci się za niewiedze i za cudze umiejętnośći które muszą być w cenie Koszt całkowity założenia klimy ,napełnienia i elektryka wacha się w granicach 1200zł , ale przy kwocie zakupu auta w wysokości 430 euro uważam że sie opłacało.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fidel24 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Witam, mam prośbę do posiadaczy klimy w microlocie. Mianowicie udało mi się kupić kompletną używaną klimę i będe chciał w najbliższym czasie zamontować ją do auta. I tu mam prośbę czy może mi ktoś zrobić kilka fotek instalacji w komorze silnika, gdzie idą węże od sprężarki, jak montowany jest osuszacz itp. Fotki byłby mi bardzo pomocne z góry dzięki za pomoc. Email: p_fidelus@interia.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Witam ja bym uprzejmie prosił o parę fotek klimatyzacji w roczniku 2001 mam zamiar ją sobie zainstalować ale dopiero w następnym sezonie i moje pytanko czy będzie pasować np od rocznika 95-97 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Witam ja bym uprzejmie prosił o parę fotek klimatyzacji w roczniku 2001 mam zamiar ją sobie zainstalować ale dopiero w następnym sezonie i moje pytanko czy będzie pasować np od rocznika 95-97 Jak dam radę to w ten weekend zrobie te zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fidel24 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam, mam prośbę do kolegi, czy możesz zrobić opis kolejności montażu, chodzi mi o to żeby się nie pogubić i wszystko założyć. Dodam, że ceny założenia w przypadku posiadania swojej klimy w serwisie to 1200... Także warto chyba pobawić się samemu tym bardziej, że auto już nie jest pierwszej młodości ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cantaloop Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 A ja ma mserdeczna prosbe - oswieccie mnie na jakiej zasadzie swiecie niebieski guziczek klimy i jak wymienic spaloną zaróweczkę znajdującą sie pod nim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam, mam prośbę do kolegi, czy możesz zrobić opis kolejności montażu, chodzi mi o to żeby się nie pogubić i wszystko założyć. Dodam, że ceny założenia w przypadku posiadania swojej klimy w serwisie to 1200... Także warto chyba pobawić się samemu tym bardziej, że auto już nie jest pierwszej młodości ;-) Kurcze to drogo ja bym to poskładał w przeciągu jednego dnia za 1/3 tej ceny :> Tylko że jeśli nie jesteś elektrykiem to nie unikniesz wizyty u elektryka bo tam jest ten myk z podlaczeniem spreżarki w fabryczną instalacje elektryczną tego auta.. Napisz DOKŁADNIE jakie masz już części , wliczając wszystkie podkładki i śrubki a postaram sie powiedziec co i jak zamontować... z tym jest zabawa na około jeden dzień intensywnej pracy lub 2 dni spokojnej roboty.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fidel24 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Witam, klimę udało mi się zamontować tzn, części znajdujące się w komorze silnika i w kabinie (parownik, panel z przyciskiem). Zajęlo mi to jeden dzień bez ściemniania. Jak się niestety okazało instalacja elektryczna wykonana jest częściowo, i wszystkich potrzebnych kabli nie ma min. kabla do spężarki itp. Autko zawiozłem do macherów od klimy mają podłączyć i nabić, koszt 400 zł, zobaczymy czy będzie działać. Podobnie jak kolega auto zawiozłem ze zdemontowaną deską tak, że wszystko jest dostępne. Generalnie z tego co widzę koszt założenia klimy do micry to +/- 1200 zł jak uda się znaleść auto nie bite, z którego można zdemontować kompletną klimę, myślę, że w czasie gdy upały coraz bardziej doskwierają i chyba się to nie zmieni to warto wydać te pieniądze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Witam, klimę udało mi się zamontować tzn, części znajdujące się w komorze silnika i w kabinie (parownik, panel z przyciskiem). Zajęlo mi to jeden dzień bez ściemniania. Jak się niestety okazało instalacja elektryczna wykonana jest częściowo, i wszystkich potrzebnych kabli nie ma min. kabla do spężarki itp. Autko zawiozłem do macherów od klimy mają podłączyć i nabić, koszt 400 zł, zobaczymy czy będzie działać. Podobnie jak kolega auto zawiozłem ze zdemontowaną deską tak, że wszystko jest dostępne. Generalnie z tego co widzę koszt założenia klimy do micry to +/- 1200 zł jak uda się znaleść auto nie bite, z którego można zdemontować kompletną klimę, myślę, że w czasie gdy upały coraz bardziej doskwierają i chyba się to nie zmieni to warto wydać te pieniądze. Pozdrawiam Gratuluje koledze ;-) Jednak dopilnuj aby jeśli to możliwe przy podlaczaniu elektrycznym skorzystali z instalacji w micrze , jeśli to zrobią są na prawde dobrzy. U mnie wlasnie tak zrobil elektryk i nie ma rzeźby w aucie dzięki temu. Przekaźniki też miałeś ? brązowy wymagany i chyba czarny od zwiększania prędkosći obrotowej biegu jałowego , chociaż ten to nie weym czy jest wykorzystywany... A jak Ci sie uda , to wypytaj co i jak popodlaczali zeby klima zaczeła działać.. Ja mimo tej sciągniętej deski nie mogłem znaleźć połączeń ktore wykonał elektryk , zresztą miałem już dość tej klimy i chcialem auto jak najszybciej złożyć do kupy A klima super sprawa , w micrze k11 działa na prawde elegancko ;-) ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fidel24 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Witam, dzisiaj odebrałem autko, klima działa! Instalacja elektryczna została podpięta pod oryginalną nissanowską Pan z serwisu nie chciał za bardzo podzielić się wiedzą, generalnie oryginalna wiązka zrobona jest częściowo, brakuje kabli do czujnika w osuszaczu, kabla do sprężarki, przekaźnika, który montowany jest w pudełku obok akumulatora, jest koloru brązowego na dole ma cewkę i dwa styki jeden do sprężarki, drugi do wętylatora na skraplaczu. Dodam, że klima działa bardzo ładnie po włożeniu termometru do nawiewu na biegu jałowym było chyba 5C* także myślę, że nie jest źle. Facet z serwisu stwierdził także, że sprężarka jest w bdb stanie, a gdy sprawdzali szczelność mimo że montowałem to sam wszystko było cacy, potwierdza się niestety fakt, że auta z Niemiec są inaczej serwisowane bo klima była odgrzybiona (nic nie śmierdzi) i sprężarka nie wymagała regeneracji. Generalnie zabawa z montażem tej klimy wymaga trochę zachodu, trzeba mieć również pewne zaplecze, porządny zestaw kluczy, i trochę wolnego czasu, niemniej chłodzi pięknie także polecam taki dodatek. Koszt calkowity zabawy 1200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.