Gość ttom Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam, jestem tutaj nowy, ale mam nadzieje, ze znajde pomoc. Przelozylem silnik do mojej P11-tki z modelu GT, czyli znany wszystkim silnik SR20DEH. Przekladka od strony mechanicznej przebiegla bez wiekszych problemow, ale mam problem z komputerem. W tej chwili chodzi mi wszystko na starym ECU, bo po podpieciu od silnika SR20DEH samochod nie wstal... a kontrolka "check" zaczela sobie ladnie mrugac. Czy ktos moze pomoc, jak poradzic sobie z ta elektronika? Lepiej wgrac na starego ECU mapy dla nowego silnika? czy Walczyc o zadzialanie nowego? I jak to zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Auto zle jezdzi ze chcesz kompa zmieniac? Zapomnij o wgraniu nowych map nie da rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ttom Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Auto jezdzi poprawnie. Silniczek chodzi bardzo kulturalnie, bez oporow i bardzo przyjemnie wchodzi na obroty... Aczkolwiek, jakos nie czuje tej roznicy 35KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alchemik4 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Auto jezdzi poprawnie. Silniczek chodzi bardzo kulturalnie, bez oporow i bardzo przyjemnie wchodzi na obroty... Aczkolwiek, jakos nie czuje tej roznicy 35KM... a czy zmieniales sam silnik czy z listwa ? ja dzis mam podobny zabieg zmieniam silnik ze 131 KM na 140 konny i ciekaw jestem jak bedzie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ttom Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 moje auto zjechalo z tasmy grudzien 96', a silnik SR20DEH mam rocznik 99'. Listwy sa rozne i wymienialem. W zwiazku z tym musialem ciac kable i przerabiac wtryski, bo wiazka elektryczna jest tez inna i do starej trzeba bylo zapiac nowe wtyczki. Tak czy inaczej, niestyty nowy silnik chodzi mi na ustawieniach starego i dalej nie wiem, co mam zrobic, zeby mi ECU od SR20DEH zadzialal z tym silnikiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ttom Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 To mam w takim razie jeszcze tylko jedno pytanie czy ten komp, ktory ma od silnika SR20DEH i mi nie dziala, jest calkiem bezuzyteczny i mam go wywalic? rozumie, ze Coobcio podpialby starego kompa do ecumastera i pozniej by wystroil ten silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ttom Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Żeby go zamontowac bys musial immobiliser wylaczyc,a to bez sensu. no dobra... a co jest potrzebne do wylaczenia imobilajzera? ta pastylka siedzi w kluczyku? czy moze jeszcze jest potrzebny ten modul, co jest przy stacyjce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ttom Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 wiesz, bo to jest najtansze rozwiazanie i najszybsze. Chyba zaczne od tego... zobacze, czy zagada ale dzieki. Jesli komp nie dziala przez imobilajzer, to i tak duzo pomogles. A do Coobcia pewnie i tak bede sie chcial zwrocic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Komputer powinien sam sie dopasowac do noweg silnika. Przeciez nie dziala to na zasadzie "mam sztywne mapy i tyle". Po to sa sondy/sonda, przeplywka zeby wszystko dobrze dograc. Mysle ze dodatkowy komp tu zawiele nie zdziala. GT ma inny kolektor wydechowy mozliwe ze wydech jest luzniejszy, inny dolot (przeplywka fi70 moze przepustnica tez inna) i tu bym szukal tych koni a nie w ecu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ttom Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 przepustnica jest taka sama, o kolektorze wiem, o przeplywce nie wiedzialem ale do sprawdzenia. natomiast co do ecu, bylem ciekaw, dlaczego nie dziala i jak go uruchomic wiesz, w sumie jestem po elektronice, co prawda, poszedlem pozniej w mikrofale, ale cos tam w glowie zostalo po studiach... co prawda nigdy nie bawilem sie elektronika samochodowa, ale mysle, ze nie jest to temat nie do ogarniecia, jak sie ma jakies podstawy i chcialbym sie pobawic po prostu lubie rozumiec, co sie wokol mnie dzieje i jak dzialaja niektore sprzety a ze lubie swoja taczke i mam do niej ogromny sentyment, bo wlasnie dzieki niej poznalem moja przyszla z**e (wjechalem w nia w korku i tak sie poznalismy), to musze o nia czasem troche zadbac, bo ma u mnie dozywocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 A jak robiles mody u siebie to zaczales od swiniaka? Masz teraz go zamontowanego? I zeby nie bylo rozczarowania ze swiniak albo komp od deh zalozony po wielu trudach da taki efekt jak komp od p10gt w n14gti. Ale jesli chcesz bawic sie z kompem to spoko a noz da 15km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.