Gość _PM_ Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam Cieknie mi czujnik o którym mowa w temacie. Niestety warszaty w których byłem (Katowice i okolice) nie berdzo chcą się podjąć "regeneracji" zalepienia, czegokolwiek. W grę wchodzi wymiana. Nowy kosztuje krocie, tymczasem trafiła się okazja kupić czujnik, ale z modelu z silnikiem 1,8. Ja mam 1,6 czy czujnik jest taki sam?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 to jest tylko i wyłacznie czujnik obciązenia.. daje info do ecu czy kozystasz ze wspomagania czy tez nie po czym ecu podnosi obroty silnika... pracuje on w 2 pozycjach obwód otwarty obwód zamknięty.. jezeli gwint pasuje to śmiało mozesz zakładać .. poszukaj na szrotach nie raz maja węze w rozmontowywanych autach i nikt tego nie wyciąga ani nie zwraca na to uwagi moze wychaczysz za pare pln.....idealny do swojego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mchmaryan Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 podpinam się pod temat, czy w związku z tym masz jakieś objawy w pracy wspomagania??? ja po odpaleniu rzez pierwsze 5-10sekund czuje jakby układ nie miał ciśnienia i kierownica mi skacze nie chce się kręcić płynnie ale trwa to naprawdę kilka chwil później spokój tylko chyba coraz częściej i nie wiem na co zwrócić uwagę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _PM_ Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Nie mam takich objawów jak ty. Raz zdarzyło się, ze poziom płynu był już doś niski i było słychać takie buzcenie przy mocnym skręcaniu kierownicą. Na chwilę obecną co jakiś czas dolewam płynu i jakoś jeżdżę. ...a nie można tego jakąś poxylina zapaćkać?;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 donn_primerra ma racje. Spokojnie załóż z silnika 1,6 i wszystko będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 ..a nie można tego jakąś poxylina zapaćkać?;-) mozna tylko po co.. zobacz najpierw ile tego na szrotach lezy... nikt na to uwagi nie zwraca. poniewiera sie z węzami od wspomagania..podpinam się pod temat, czy w związku z tym masz jakieś objawy w pracy wspomagania??? ja po odpaleniu rzez pierwsze 5-10sekund czuje jakby układ nie miał ciśnienia i kierownica mi skacze nie chce się kręcić płynnie ale trwa to naprawdę kilka chwil później spokój tylko chyba coraz częściej i nie wiem na co zwrócić uwagę... zobacz czy nie ślizga sie pasek.... bądz jak jest naciągnięty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 czy mozecie mi pomoc, chcialem sie dowiedziec, ktore sruby nalezy poluzowac, aby "uwolnic" pompe wspomagania, w celu sciagniecia paska widok od dolu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/11e2bea8f612d864.html i od gory http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3cba3a45b675156a.html nie chce jej calkiem wyciagnac, jedynie poluzowac, aby mozna bylo sciagnac pasek ps. o poluzowaniu napinacza pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Od góry luzujesz napinacz, czyli tą długą śrubę napinającą i tą wkręconą z boku, a od dołu trzeba poluzować nakrętkę na długiej śrubie na dole, ładnie ją widać na zdjęciu, równoległa do przegrody czołowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 chodzi o ta najjasniejsza na zdjeciu, zaraz przy takim laczniku-wsporniku w ksztalcie luku? jesli tak to dzieki wielkie za podpowiedzRaf4rb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 chodzi o ta najjasniejsza na zdjeciu, zaraz przy takim laczniku-wsporniku w ksztalcie luku? Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slodki1270 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Mam pytanie a wktórym miejscu znajduje sie ten czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 koło silniczka wycieraczek taki wąż ciśnieniowy z wtyczką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Możesz włożyc czujnik z każdego typu silnika w P11 a oprócz tego m.in. z K11, N15, Y10, W10, N13, B13 i jeszcze jakieś inne. Numer części 49761-V5400 . Pozdrawiam. Bart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slodki1270 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) nie moge go znalezc moze ktos da zdjecie w którym miejscu jest ten czujnik powinien byc chyba tutaj, ale zamiast tego czujnika odchodzi jakis wężyk Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez nowakmariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 no u mnie jest właśnie na tym przewodzie, a może Ty nie masz tego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slodki1270 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 A jest mozliwe zeby wogóle tego czujnika nie było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 jak nie ma to pewnie jest, jak z reszta w samochodzie, niektórzy mają el. szyby i lusterka inni nie a wiązka jest do tego i tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.