Gość pp_1 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Będę musiał zmienić tłumik w mojej N15, bo zaczął mi pierdzieć w okolicach 3k rpm. Chciałbym zamienić go na jakiś, który brzmi...lepiej. Żeby była jasność, NIE zależy mi na takim jakimś dźwięku, które wydają wioskowo stjuningowane stare golfy, ani na pomruku jakbym miał V12, bo uważam to za buractwo w 11 letniej Almerze. Nie chce też (tzn. nie musi ) dawać dodatkowych koni. Po prostu drażni mnie, że dźwięk przy przyspieszaniu jest aż tak wysoki. J ak temu zaradzić i jaka jest cena takiej modyfikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Zmienić tłumik Ja zobaczyłem że mój wisi na gumach o spaline śmigają przed nim i warczy jak maluch po wsiowym tuningu. Podjechałem do zakładu z tłumikami, podnieśli na podnośniku. Koleś stwierdził - ostatni do zmiany - szrot. Poszliśmy do magazynu a tam ...... tłumika z almery ani widu ani słychu Wsadziliśmy od Mazdy 323 - fajnie buczy 130 zeta z wymianą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 pp_1 kup normalny. Z porzadniejszych firm to BOSAL. MOzesz tez zrobic z nierdzewki ale to koszt 450-700 zł Popieram Bombel, ja już czekać nie mogłem bo mnie tłumik odpadł. Jeśli mógłbym poczekać 48godzin to założyłbym od Almery oryginalny taki jaki był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.