Gość Tolo74 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Bo jak będziesz najpierw odkręcał "+" to nie daj Boże abyś przypadkiem dotknął kluczem jakiegoś elementu podłączonego do "-", których w samochodzie jest od groma i ciut, ciut...Klucz jak nie strzeli to poparzy ci dłonie... A jak najpierw odkręcasz "-" to nie ma takich elementów w pobliżu które są na "+" - najbliżej jest sama klema dodatnia, która jest osłonięta plastikiem. Teraz rozumiesz? P.S. Ja wiem jak jest w elektryce "domowej" jedno- i trój-fazowej, ale samochód to zupełnie co innego. To rozumiem, dlatego tez laikom poleca sie zdejmowanie masy i tu masz racje, z punktu widzenia elektroniki jest troszke inaczej. Ja zdejmuje najpierw PLUSa, czego innym wobec tego polecac nie bede, teraz juz wiem co miales na mysli. a propos Almery - tam nie ma takiem mozliwosci aby dotknac kluczem plusowej klaemy do masy - i chawala za to konstruktorom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 a propos Almery - tam nie ma takiem mozliwosci aby dotknac kluczem plusowej klaemy do masy - i chawala za to konstruktorom. Ja też nie, ale zasada to zasada - ta akurat nie jest po to aby utrudniać życie EOT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konstruktor Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Czyli aby odłączyć aku muszę tylko odkręcić klemę MINUS?? Położyć ją obok , włączyć światła ,wyłączyć i zabrać się za fotele tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Się brać zebrała . Ja, jak by nie było też elektronik (co prawda radiota) powiem, żę z punktu widzenia elektrotechniki kolejność jest dowolna, dla bezpieczeństwa zaczynamy od tego, co na wieszchu, bo jak będziemy wyciągać z pod spodu to jeszcze zewrzemy. Cytat z instrukcji do N15: "Należy uważać, aby przewód dodatni nie zetkną się ani z przewodem ujemnym, ani żadnym elementem nadwozia czy silnika." Chyba lepiej żeby luzem pałętał się -. Konstruktor, odłącz -, olej światła, zapóść WD40 gdzie trzeba, browar i kręcisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konstruktor Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Zapuściłem i nic załamuje już ręce.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wik Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 może w zła stronę kręcisz kluczem, załóż klucz na śrubę a na klucz jakąś rurkę tak żeby przedłużyć klucz będziesz miał wtedy większą siłę i wtedy na pewno puści a jak nie to urwiesz łeb śrubie ale przynajmniej siedzenie zejdzie . Można jeszcze przyspawać jakiś klucz a temperatura pomoże w odkręcaniu (tylko nie na podłączonym akumulatorze spawaj) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Konstruktor, popukaj młotkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konstruktor Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Nie wydaje mi się aby ta śruba była jakaś zardzewiała, zapieczona spróbowałem drugiej pod plaskiem z tyłu wygląda na nowiutką błyszczy się jeszcze i tak samo a ni drgnie... Pudzianowski je chyba zakręcał.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Wez porzdadny klucz oczkowy albo nasadowy i ciag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Nie wydaje mi się aby ta śruba była jakaś zardzewiała A Ty właściwe śruby próbujesz odkręcać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Popukaj młotkiem, to "obruszy" zastany gwint. Metoda wydaje się być dziwna, ale kilka razy mi pomogła. No i zawsze możesz przedłużyć ramie np: rurą. Dźwigni 1m nie oprze się żaden gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konstruktor Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 A Ty właściwe śruby próbujesz odkręcać? No a jakie niby miał bym odkręcać?? Przecież nie od koła.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 tak własnie myslłem zę moze ktos je przyspawal zeby sie nie odkrecily sam chcialby,m sie z nimi zmierzyc -wpadnij DO mielca do przekonamy sie jakie sa mocne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konstruktor Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Panowie śruby odkręcone, fotele wyjęte także jest ok dziękuje wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Panowie śruby odkręcone, fotele wyjęte także jest ok dziękuje wszystkim za pomoc Jeździsz bez foteli? Można i tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.