Gość miic Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Jestem nowy na forum Mam Sunnego n14 liftback gti z dobrze znanym sr20DE. Założyłem sondę lambda która kupiłem w firmie zajmującej sie używkami do japońców. Dość nietypowa sprawa. Silnik na starej sondzie jeździł na prawdę kiepsko, już lepiej było jak ją odłączyłem, natomiast w tej chwili zaraz po odpaleniu silnika chodzi ładnie ( o ile się nie dławi i nie spada poniżej 500 obr a czasami tak robi ) natomiast później już tak ładnie nie chce ciągnąć od dołu, dopiero od jakiś 4000 zaczyna ładnie ciągnąć, ale też nie zawsze. zastanawiam sie czy to wina sondy ( dałem ją na tester i śmiga bardzo ładnie ) czy też może to być wina świec ( założyłem briska LGS i chyba niezbyt dobrze zrobiłem... ) z góry bardzo dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 jak ci spada z obrotow to moze ci silniczek krokowy padl a jak ci nie chce ciagnac to moze ci sie sprzeglo konczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miic Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 jak ci spada z obrotow to moze ci silniczek krokowy padl a jak ci nie chce ciagnac to moze ci sie sprzeglo konczy Silniczek krokowy na pewno nie jako że przy odpaleniu trzyma magiczne 1400 a przy ruszaniu i zastopowaniu troszkę przygasa. jak jest rozgrzany nie ma w ogóle problemu... A sprzęgło to to na pewno nie jest, w sobotę jechałem 200 na a4 i nie było żadnych ślizgów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 to lepiej tyle nie jeździj, jeszcze sobie krzywde zrobisz ;-) kolego - problem bedzie trudny do zdiagnozowania, ale powiem Ci ze moje auto na briskach też nie chciało jeździc jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miic Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zazwyczaj... staram się tyle nie jeździć... lecz czasami po prostu się nie da :diabel: jutro postaram sie kupić zwykłe NGK... zobaczymy czy to coś da... jeśli nie to może jednak będzie konieczna wymiana sondy lambda... Kiedy wchodzę w tryb diagnostyczny silnika mam kod 55 a potem kiedy chwilę pochodzi zaczyna się świecić check... nie stale, ( kiedy zmieniłem sondę zaświecał się tylko chwilami przy dodawaniu gazu. teraz wydaje mi się że świeci się częściej, w zasadzie to rzadko gaśnie )... chyba czeka mnie 430 zł wydatku... sam nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 a masz gaz ?? u mnie sonda mimo tego ze sprawna przestala dzialac po zalozeniu gazu ... jak demontowalem mikser to wszytko ok ... ale nawet jesli masz gaz to w sr20 pewnie sekwencja wiec problem inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 a po zapaleniu kontrolki jaki masz kod błędu? (55 to wszystko ok) Dobre pytanie to czy jeździsz na gazie - centralki gazu są w obwodzie z sonda lambdą i jesli cos sie w sterowniku zepsuje to moga się dać cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miic Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 kontrolka u mnie się zapala po uruchomieniu silnika w trybie sprawdzenia błędów... i nie mam LPG więc to na pewno nie ingerencja w sterowanie [ Dodano: Wto 21 Kwi, 2009 22:10 ] po rzekręceniu stacyjki pojawia się 55 więc zero błędów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Miic sprawdź przepływomierz (wyczyszczenie, napięcia - instrukcje w serwisówkach i na forum). Albo najlepiej - jeśli masz taką możliwość, podmień na próbę z kimś kto ma identyczny u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miic Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 przepływomierz działa wzorowo, juz sprawdziłem... wyczyściłem cały dolot wraz z przepustnicą Preparatem liqui moly... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 No to cóż następne: lampa stroboskopowa i sprawdzić ustawienie wyprzedzenia zapłonu, sprawdzić podczas jazdy wskazania sondy lambda (czy są skoki ubogo - bogato). A jak dalej nic się nie znajdzie to może zajrzeć do rozrządu - może ktoś kiedyś źle go złożyl i jest wałek (wałki)przestawione o 1 czy 2 ząbki ? Czytałem chyba kiedyś o podobnym przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miic Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 ufff... Dziś jeszcze raz przeczyściłem przepływkę wymontowywując tym razem całość z obudowy. I cud... Działa tak że chce mi łeb urwać. Teraz to już wiem co to 143 km... Wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.