Gość Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Gdzie pogrzebać, żeby el. szyby działały na pozycji kluczyka ACC (tak jak radio) a nie dopiero na ON? Trochę to niewygodne teraz, człowiek czasami np. siedzi w samochodzie, czeka na coś lub na kogoś, chciałby pobawić się szybami i co chwilę trzeba kluczykiem kręcić - to już ręczne szyby są wtedy wygodniejsze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 zrob tak... eeeeeeeeeee zmien na korbki :D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Broda Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Cześć, Generalnie, musisz przepiąć zasilanie szyb z kabelka za stacyjką (który działa tylko po przekręceniu kluczyka) do kabelka przed stacyjką, który ją zasila nieprzerwanie (ewentualnie prosto z aku, ale to raczej bez sensu ciągnąć kabelek od nowa i dodatkowo musiałbyś się zabawić w nowy bezpiecznik) żeby szyby były cały czas zasilane. Niestety nie pamiętam teraz jak to jest z kolorami, ale gdzieś tu na forum widziałem manuala, który opisuje wszystko co, jak i gdzie jest podpięte. W sklepach są dostępnę fajne końcóweczki, które wpina sie w kabel, bez zrywania izolacji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 jak podłączysz pod aku to pierwszy lepszy chłystek przy pomocy kawałka metalowego wieszaka otworzy sobie samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Broda Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 jak podłączysz pod aku to pierwszy lepszy chłystek przy pomocy kawałka metalowego wieszaka otworzy sobie samochód. Nie do końca rozumiem w jaki sposób miałby to zrobić. W końcu pod aku podpinamy centralkę. Możesz wtedy otwierać z guzika no i ewentualnie jak zewrzesz końcóweczki, ale one są przecież pod blachą... No chyba, że czegoś nie wiem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Ale ja nie chcę żeby działały zawsze, tylko tak jak radio - z kluczykiem na pierwszej pozycji, oznaczonej na stacyjce "ACC" (od accessories, a nie accumulator). Domyślam się, że trzeba "przełożyć kabelek" - tylko gdzie go szukać i który to będzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Nie do końca rozumiem w jaki sposób miałby to zrobić. W końcu pod aku podpinamy centralkę. przyciskając czymkolwiek guzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Broda Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 przyciskając czymkolwiek guzik No ale żeby to zrobić musieliby się dostać czymś do środka, nie mając pewności, że to zadziała. Biorąc pod uwagę, że działaliby w jakimś stresie, myślę że dawno by wybyli szybę żeby czegoś poszukać. A jak byliby to bardziej zaawansowani złodzieje to na pewno nie bawiliby się w szukanie jakiegoś buga z szybami. Azarien, poszukaj w manualu do auta (dostepny na forum) kolorów kabelków za stacyjką za co odpowiadają. Znajdź np. gdzie jest wpięte radio i tam wepnij zasilanie szyb. Chociaż pod radio ja bym się nie wpinał żeby nie było zakłóceń. Znajdź coś innego co Ci się włącza po przekręceniu stacyjki i po prostu tam wepnij się z zasilaniem. Nikt Ci nie poda kolorów kabelków, bo mogą być wyblakłe lub mogły być jakieś zmiany czy coś w tym rodzaju. W końcu nie jest to nowe auto:) Musisz rozebrać trochę auta i zobaczyć co i jak. A jeżeli nie Jesteś pewien, jedź do jakiegoś "fachowca". Zrobi Ci to od reki jeżeli będzie miał czas:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 No ale żeby to zrobić musieliby się dostać czymś do środka, nie mając pewności, że to zadziała. Biorąc pod uwagę, że działaliby w jakimś stresie, myślę że dawno by wybyli szybę żeby czegoś poszukać. A jak byliby to bardziej zaawansowani złodzieje to na pewno nie bawiliby się w szukanie jakiegoś buga z szybami. Mało wiesz ale uwierz mi na słowo (co oznacza dostać się do środka?) Nie jest to dobre rozwiązanie. Co do założyciela tematu. Ile masz pozycji stacyjki, 3 czy 4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Broda Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Mało wiesz ale uwierz mi na słowo (co oznacza dostać się do środka?) Nie jest to dobre rozwiązanie. Dobrze, uznajmy więc, że mało wiem...bo widzę, że dalsza dyskusja mija się z celem. Wróćmy do tematu... Co do założyciela tematu. Ile masz pozycji stacyjki, 3 czy 4? O ile się nie mylę, to pewnie ma tyle samo co w każdej N15, czyli 3 pozycje. Dwie zasilające i zapłon. Niech poszuka kolorów kabelków i ustawi tak jak mówił w pierwszej pozycji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 jak ma dwie zasilające to musi mieć 4 pozycje i dlatego pytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 A tak z ciekawości. Po co ci to? Ile razy w tygodniu/mieisącu otwierasz szybę na stojaka? Mnie się zdarza moze raz na pół roku. No chyba, że jestes taksówkarzem. Ale wówczas tez - jako zawodowiec - nie stoisz zbyt długo przy słupku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Broda Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 bujany, masz rację. To żeby tak już było jak powinno: -pozycja zerowa, -acc, -accumulator, -zapłon. Chyba tak, no nie:) I powinienn podpiąć się pod jakiś kabelek, który ma zasilanie po włączeniu kluczyka w pozycję acc. Manual i jakiś mierniczek ewentualnie by się przydał, jakby kolory kabelków były wyblakłe. Zgadzam się też z pen. Ile razy jest to potrzebne:) Jak jedziesz to działa, a na postoju to w sumie się w aucie nie siedzi:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Są cztery pozycje kluczyka. Co do złodzieja - zauważcie że korbkę też mógłby obrócić, tyle że manipulując tylko np. kawałkiem druta łatwiej nacisnąć przycisk niż kręcić korbą która moze ciężko chodzić... Jeśli chodzi o kable - to gdzie ich w ogóle szukać? Schematy znalazłem, ale nic nie mówią gdzie to jest ;-) [ Dodano: Czw 23 Kwi, 2009 13:01 ] A tak z ciekawości. Po co ci to? Ile razy w tygodniu/mieisącu otwierasz szybę na stojaka? Mnie się zdarza moze raz na pół roku. No chyba, że jestes taksówkarzem. Ale wówczas tez - jako zawodowiec - nie stoisz zbyt długo przy słupku. Nie jestem taksówkarzem, ale jak napisałem, często zdarza mi się czekać w samochodzie np. 10 minut albo dłużej, a ostatnio trzy godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Broda Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Jeśli chodzi o kable - to gdzie ich w ogóle szukać? Kabelki te idą do stacyjki więc tam musisz szukać. Dobre narzędzia, trochę rozbierania auta i będziesz wiedział co i jak. generalnie pod kierownica itp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.