Gość Franz W Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witam Wszystkich. Na wstępie proszę o wyrozumiałość. Jestem całkiem "zielony" w sprawach aut terenowych i moje pytania mogą wydać się głupie i oczywiste dla osób bardziej doświadczonych. Jednak, „kto pyta nie błądzi". Zacznę od tego, że mam Navarke D22 (starszy silnik 104 Km) i chciałbym ją przygotować do wyprawy w teren. Będzie to wyprawa w mało znane mi tereny (myślałem o Rumuni), nie planuje bardzo ciężkiego terenu, ale mogą się zdarzyć przeprawy przez jakąś wodę i napewno bezdroża. I tutaj pojawia się moje pytanie, od czego mam zacząć przygotowania??? Z góry dziękuje Wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zacznij od rzetelnego przeglądnięcia wszystkich podzespołów. Zawieszenie, paski wszelakie, sprawdzić i ewentualnie wymienić termostat itp. No, a później to już planowanie zagospodarowania przestrzeni bagażowej. Widzę, że ekstremu nie szykujesz to spokojnie oponki typu AT starczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Franz W Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Jest sens go podnosić? W jakiś sposób dozbrajać tzn. wyciągarka, 'Snorkel' itp.? Jeśli tak to gdzie to znaleźć, od czego zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...