Gość Wosovsky Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witam, 2 dni temu zmieniłem swoja K11 na primerke P10 1991 rok 1.6 na gaźniku + LPG. Żeby nie było za miło, mam z nią pewien problem. Otóż sa kłopoty z jej odpaleniem na zimnym silniku, obojętne czy na gazie czy na benzynie. GDy przekrecam kluczyk na gazie to slusze tylko dzwiek rozrusznika silnik nic niereaguje bez wzgledu na to czy dodam gazy czy nic. Na benzynie troche zaskakuje i jak "podpompuje" pedalem to narazie odpala ale z trudem. Po odpaleniu tez jakos dziwnie.. silnik zimny a ma nieco ponad 500 obrotów i strasznie sie widac biedaczysko dusi bo trzesie buda oj... dlatego staram sie trzymac gaz, a gdy juz sie rozgrzeje to obroty nieco ponad 1000 czyli jakby normalnie na ssaniu. Wydaje mi sie ze regulacja obrotów nie pomoże, sęk jest w czymś innym bo przecierz po jakims czasie obroty wchodza na normalne. W micrze mialem wtrysk i problemy z przepływka, dalem rade i juz troche ogarenełem ten silnik, za to ten jest na gaźniku co jest dlamnie czarna magia. Czekam na jakies rady sugestie? Jak to samemu wyregulowac/narawic? Mam nadzieje ze sie da;P A teraz lece analizowac co tam z czym pod ta maska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek89 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 a chodzi Ci na wszystkie cylindry? ja mialem podobnie i nie chodzil mi na 2 cylindry a po nagraniu bylo juz ok. mozesz to sprawdzic wyciagajac przewody na odpalonym silniku i sluchac czy jest reakcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wosovsky Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Okey zaraz poddam ja diagnozie, ale podchodze sceptycznie bo spalanie jest prawidlowe Dokladnie tak, silnik pali na wszytki cylindry : Czekam na inne sukgestie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ja bym sprawdził ustawienie zapłonu. W przypadku samochodów z gazem, kiedyś mechanicy przestawiali delikatnie zapłon. Może tutaj ktoś przegiął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ja miałem podobne objawy nie dawno choc mam na monowtrysku ale buda tez sie telapała bo obroty były zbyt niskie poprostu srubka od brotów na biegu jałowym nieco sie poluzowała wiec ustawiłem sobie tak na oko i jest ok chodzi równo bez wzgledu na czym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Powiedz mi jeszcze jedno, czy jak już silnik dostanie temperatury to pracuje normalnie? I czy jak na rozgrzanym silniku zgasisz auto i próbujesz odpalić to jest OK, czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 jak sie nagrzeje to chodzi elegancko rowniutko moze ma ciut za wysokie obroty ale wlasnie dlatego chce podjechac gdzies zeby mi ustawili jak trzeba bo sam cos nie moge utrafic albo krece ie tam gdzie trzeba.Jak sie nagrzeje i go zgasze pali na dotyk dosłownie drgne kluczykiem lakko i silnik hula choc pamietam w zimie mialem takie sceny ze pojezdzilem troche nagrzal sie a pozniej musialem krecic z 10 sekund bo nie mogł załapać ale mam swiezo rozrusznik zrobiony wiec sie nie boje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Moti, sorki, ale nieprecyzyjnie się wyraziłem, pytanie było do "Wosovsky". U Ciebie powinna pomc regulacja. A jakie masz obroty na rozgrzanym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 nie wiem bo nie mam obrotomierza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wosovsky Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 jak sie rozgrzeje to jest ok, obroty trzyma ladnie niegasnie podczas jazdy rowne +/- 700-800 obrotow na luzie, z odpaleniem jak jest nagrzany to hymmm odpala niby ok tzn raz na dzien czy 2 nieodplai na "dotyk" trzeba przygazowac ale kumple mowią ze to normalne na gazniku.... i niema róznicy czy na benzynie czy na gazie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Wosovsky, bój się Boga, popraw swoje posty na język polski, użyj polskich znaków. Jak ktoś kiedyś będzie chciał znaleźć cokolwiek co jest w tym temacie to nie znajdzie, bo dziwne słowa popisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żyzny Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Wosovsky, Może coś jest nie tak ze ssaniem? Generalnie dokładnie bym się przyjrzał gaźnikowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 a zobacz te przewody WN moze i pali na wszytskich cylindrach , ale przewody moga miec przebicia i moze gdzies ten pradzik gubic, a i ustawinie zaplonu tez wazna sprawa,moze nierowno prad na swice podaje,zobacz czy masz dobrze przewody do cewki popodlaczane, w odpowiedniej kolejnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek89 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 no tak jak fago mowi moga miec przebicie bo te objawy ze trzesie buda itd to tak jakby nie mial mocy i sie dusil ( jesli przewody maja przebicie czesto slychac charakterystyczne "cykanie" ja u siebie myslalem ze to lancuszek halasuje). na zimnym silniku moze byc wiecej wilgoci i dlatego po rozgrzaniu juz jest ok. mozesz sprawdzic tez przewody recznie czy Cie nie trzepnie troche voltow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wosovsky Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 może lepiej nie Zobaczymy, niestety z powodu braku czasu obawiam się że nie podołam temu sam, pojutrze auto zabieram na przegląd, z innego powodu (coś mi regularnie stuka przy hamowaniu i ruszaniu z prawej strony, nie wiem... oby nie kosztowało zbyt dużo ) później zabieram go do poleconego speca od gaźników i umawiam się na regulacje gazu w firmie która go zakładała... no i jeszcze urząd miejski ble.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 ja miałem podobne objawy nie dawno choc mam na monowtrysku Moti Ty masz silnik GA16DS i to nie jest wtrysk ani monowtrysk, tylko gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fago Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 t6e stukanie , to moze byc juz ci mowie, lacznik stabilizatorow , gorny wahacz moze miec luz u gory,lub sworzen tak sobie latac na wszystkei strony:) , ai jeszcze zobacz oslonki na przegubie, bo moze sa kicha i przegub ci juz slychac takie tryki podczas ruszania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.