Coobcio Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 nie zapominam u Zuru się turbo robi w między czasie, jak chcesz to i dla twojego pożeracza oleju mogę głowicę przygotować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 No nie ukrywam że ten weekend spędziłem dość pracowicie co widać na fotkach poniżej: Tak więc Almerce zafundowałem odmłodzenie silnika, miało być tylko planowanie głowy ale nie był bym sobą jakby nie skorzystać z tej okazji i nie zmienić uszczelniaczy zaworowych, pierścieni i panewek korbowodowych a na koniec wyregulowałem zawory... Tak więc po docierce udałem się dziś w godzinach popołudniowych na hamkę i oto efekty (już po korekcji ustawień wałków i zapłonu): nie ukrywam że wynik rozczarowuje, Primery po takich modach już spokojnie generują ponad 165KM i 200Nm a tu d*pa z tymi niutonometrami, ostatnie co przychodzi mi do głowy to wymiana kolektora ssącego na ten z P10 - Roki u siebie miał taką hybrydę silnik alma GTI seria + te mody co u mnie bez planowania i ssący z P10 no i 165KM i 206Nm.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Primery po takich modach już spokojnie generują ponad 165KM i 200Nm a tu d*pa z tymi niutonometrami, ostatnie co przychodzi mi do głowy to wymiana kolektora ssącego na ten z P10 - Roki u siebie miał taką hybrydę silnik alma GTI seria + te mody co u mnie bez planowania i ssący z P10 no i 165KM i 206Nm.... i u mnie krecenie walkami nie odbylo sie na hamowni tylko na doswiadczenie krecacego ciekawe jak jezdzi ta Alma w porownaniu z Prima Lukasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Kuba odśwież temat, bo wiem że w aucie ciągle idą postępy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 167/197???? co zostalo pomodzone ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 ten to ma zdrowie nastepna fura niedlugo pół osiedla to beda nissany coobcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Jak tak będę co chwila zamieszczać wykresy to nie będzie niespodzianki w gazecie potem Ale niech będzie no... A co zrobiłem na szybko wleciał ECU Master w zakresie do 2000 zdjąłem wachy w zakresie 2000-6500 dodałem a od 6500 do docinki zostało na fabrykę... W próbach elastyczności sporo się poprawiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 z checią skonfrontuję na kresce swoją primę-wyniki z hamowni są dosłownie identyczne--różnica 2-3km...alma nie powinna przegrać.bo różnica masy to ze 150kg na moją niekorzyść no i ma krótką skrzynie.ale jaja by były gdyby mój pożeracz oleju dał sobie jednak radę z twoją uliczną almerką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) Ładny wykresik, moment płaski do prawie odcinki to i moc się generuje. To teraz wedle Yarkowych doświadczeń Alma powinna robić ~6,2s do 100 Może porównamy nasze "bolidy" na jakiejś prostej? Edytowane 13 Września 2009 przez bodek_n14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Z miłą chęcią i Lukasa można zaprosić na mini sparing Almerką wcozraj wywalczyłem 2 miejsce na torze lublin w klasie J3 i 5 w genralce A co nowego w niej się zmieniło - z przodu lekki negat i już przodem tak nie pluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) http://forum.rajdowiec.pl/viewtopic.php?p=21714#21714 No no dzięki almerce podskoczyłem z 3 na 2 miejsce w punktacji genralnej na 2009 rok (TOR LUBLIN) Edytowane 14 Września 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 TA ALMERA JEST I TAK ZNANA, a teraz jeszcze takie wyniki-PODIUM,fiu fiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 No po Październikowym numerze jeszcze bardziej sławna będzie Muszę w niej ogarnąć amorki bo jednak zwykła KYB EXEL-G na tor zdecydowanie za miękka - zwłaszcza przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Na forum kolejne mody już znamy. W gazecie dopiero dziś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Ale jaja muszę pojechać do wydawnictwa po gazetę dla siebie i bliskich - dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 gratuluje artykułu, nawet cie pokazali teraz :-) , i ładnie żeś podziekował dziewczynie na końcu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) no ba w końcu wszystkie fotki są jej w budrzetowym tuningu czy 2 Teraz właśnie nie wiem co dalej, chyba inny wóz po zimie trzeba podjąć - może MAXIMY 3.0... ?? Bowiem jeśli chodzi o przyszłość SR20 to albo trzeba iść w zmienne fazy bąć w Turbo. Ps. najfajniejsze jest to że blisko 320Konny Seat Leon Cupra R robi raptem o 0,2 sek lepszy czas na 1/4 mili - więc chyba nie najgorzej alma podaje :D No to dokonałem troszkę deTuningu almerki... A więc wleciał seryjny katalizator oraz wydech 2" przelotowo komorowy firmy SCORPION, zrobiło się znacznie znacznie ciszej, troszkę spadło mocy i momentu ale absolutnie nie przeszkadza to w jeździe na co dzień a wręcz przeciwnie - hehe pisze jak stary emeryt ale w końcu musiałem oddać EL-TECowe 2,5" właścicielowi Pegazowi - dziękuje CI Tak się prezentuje nowy wydzior ze stali nierdzewenej wcześniej latał najakimś ANGOLU:P Ps. wykres: Jak widać spadły 2KM i 3Nm i co ciekawe mimo że wydech znacznie mniejszej średnicy i do tego seryjny kat to wydawać by się mogło że tylko góra ucierpi a tu praktycznie całość poszła o te 3Nm w dół... Za to od 6500obr.min do odcinki nic się nie pogorszyło Edytowane 17 Listopada 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 to w Twoim przypadku koszt ciszy to "tylko" 2KM i 3Nm mierzyłeś moze przyspieszenie jakims zwykłym g-tech?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Na G-techu jak było 167KM wychodziło różnie od 6,64sek - najlepsze co uzyskałem po 7,11 jak wyraźnie zmuliłem start... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Czyli wychodzi ze nie ma co szalec ze srednica wydechu bo poza glosniejszym ukladem na mocy roznicy nie bedzie (w almie wyszlo troche mniej ale to moze byc wina kata). Zreszta widze to po mojej maximie gdzie mam niecale 2,5" (61mm) a przyrosty sa znaczne (30km/nm). Chyba ze ktos w sr-ce celuje w ponad 200km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 alma ladnie sie prezentuje i podaje. Swietne auto na sleepera ;)gratki coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) Tez gratuluje .. i troche zazdroszcze. Tez mialem plany co do saniacza ale od dluzszego czasu brak $ na mody. Wiec musze menczyc sie seryjnym zagazowanym Gti. (ale i tak frajda pogonic czasem co niektotych cwaniaczkow) P.S. dzieki za pamiec o TPS ale na razie wszelkie plany zakupowe ograniczone go niezbednego min. (nawet takie) Edytowane 17 Listopada 2009 przez viehu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Ciekaw jestem właśnie ile mocy zabiera sam katalizator... ale jakoś nie chce mi się go pozbywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 widzę,że szykuje się koniec przygody z almerką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Od początku w zasadzie była ona robiona z myślą o robienie doświadczeń, sam dla siebie nie mogłem się zmotywować tak wiec wspólnie z redakcją GT opracowaliśmy plan co do niej... Na dniach jeszcze jakiś dodatek do oleju Xados będę testować, jak wynik wyjdzie pozytywnie to będzie kolejny artykuł w GT No i jeszcze pomysł był na testowanie osiągów jeśli chodzi o różne rodzaje kół od 14 do 17... tylko troszkę ślisko chyba jest na takie testy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.