koziro Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 podejrzewam,że szybko znajdzie się kupiec na to auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Wozu nie chciałbym sprzedawać pierwszej napotkanej osobie, liczę że będę je serwisował i coś tam z mocą się zadziała... Na razie jeszcze po głowie chodzi mi przerobienie kolektora ssącego, na które wpadł Goago, bowiem w środku górnej połówki kolektora znajduje się taki dziwny odlew, no zobaczmy co wyjdzie w praniu, na razie alma została na działce bo musiałem się zająć Sunnym SR20VE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 almerka to moj ideal chyba no dla mnei jeszcze VE moglo by tam byc ... jak sie do 2010 nei sprzeda (a watpiie:( )to bede o nia trul dupe pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Na dniach jeszcze jakiś dodatek do oleju Xados będę testować, jak wynik wyjdzie pozytywnie to będzie kolejny artykuł w GT tylko obiektywnie prosimy, nie wciągnij się w jakiś kłamliwy artykuł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Mam z nimi taki układ że jak dodatek nic nie da to poporstu artykółu nie będzie, znaczy się będą moje wnioski i iobserwacje napisane tu na forum i nic wiecej Almera ma sporo sztywniejszą budę jak Sunny GTi myślałem czy by z niej nie robićtorówki ale jakoś szkoda mi wyalać z niej klimy i środka, wsyztko sprawne i w bardzo ładnym stanie.. Jedyne co bym w niej zmienił to przednie amortyzatory, KYB Exel-G nie sprawdza się w przypadku tej budy, z tyłu ok ale z przodu musi być KYB ale Ultra SR... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 jak tam nowy zawias? wystarczająco nisko można go skręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Nim wsadzę ten zawias muszę go odszczurzyć bo nie atrakcyjnie wygląda ale wrażenie robi, z montażem się nie spieszy w nowej almerze - bowiem czerwoną sprzedałem Jak będzie sucho to skoczę na tor lublin zobaczmy co to warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Nim wsadzę ten zawias muszę go odszczurzyć bo nie atrakcyjnie wygląda ale wrażenie robi, z montażem się nie spieszy w nowej almerze - bowiem czerwoną sprzedałem Jak będzie sucho to skoczę na tor lublin zobaczmy co to warte masz wesję aluminiową? może by wyjąć wkłady i dac do anodowania ??? na złoto jak nowe by były tfu oksydowania jak stalowe są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Są stalowe, dałbym je z chęcią w piach i do cynkowania, oksydowania byle ładnie błyszczały i miały złotawy połysk... Wiesz gdzie mi coś takiego ogarną ?? Amorki fajne bo w pełni rozbeiralne, rozlorze je wyczyszcze wsyztko w środku i wymienię olej, hehehe przypominają mi się stare dobre czasu jak jeździłem na rowerze i staranie co sezon rozbeirałem swojego Marzochi Bombera Z2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 (edytowane) Są stalowe, dałbym je z chęcią w piach i do cynkowania, oksydowania byle ładnie błyszczały i miały złotawy połysk... Wiesz gdzie mi coś takiego ogarną ?? Amorki fajne bo w pełni rozbeiralne, rozlorze je wyczyszcze wsyztko w środku i wymienię olej, hehehe przypominają mi się stare dobre czasu jak jeździłem na rowerze i staranie co sezon rozbeirałem swojego Marzochi Bombera Z2 rozbieralne i serwsowalne o ile się nie mylę intrax używa wkładów koni-sport... jak odpowiedno zadbasz o niego to parę bud przeżyje... no to co wnętrze out, do Trelucha robić klatkowską, auto na cyce, deska flok do tego pełen slick i ogień z vvl-em Edytowane 20 Stycznia 2010 przez PMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Oj szkoda czerwonej a już myślałem że coś takiego z niej zrobisz Ale wiesz że czarne jest szybsze dobrze ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 (edytowane) Zawsze można zrobić a czy czarne szybsze no napewno będzie tylko trzeba zapewne troche czasu a ta czerwona to faaaaajna Zdjęcia Almerki po pucowaniu Edytowane 6 Lutego 2010 przez scribler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Dawaj te fotki na jakiś serwerek i wklejaj na forum będzie wygodniej milej i szybciej Ps. pochwał się z pojedynku ze 192Konną Hondą Civic, Pan sam, wydmuszka dwa fotele tylko a ty w 3 osoby i na ciężkim kole... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 (edytowane) Kilka fotek po umyciu i woskowaniu bo już za bardzo brudny był Ps. A no z hondą civic to było no coś, ze startu to wyrwałem ale pozniej chłopak na 3 biegu odszedł, a tak jak Coobcio pisał no ja 3 osoby na pokładzie i cięższe koła ale chłopak był naprawde zdzwiony i powiedział że pierwszy raz widzi jak Almera tak zapierdziela Powiedziałem mu że w wakacje sie spotkamy i wtedy zobaczymy Nie było tak źle naprawde sam jestem pod wielkim podziwem Edytowane 7 Lutego 2010 przez scribler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Zostawiasz te koła?? jak tak to maluj na biało gratulacje pojedynku to co takiego jeszcze masz zamiar kombinować na wakacje? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 No chyba własnie zostawie jeszcze zobacze albo kupie jakieś fajne białe No jeszcze mam coś napewno zamiar zrobić, Coobcio mowił mi o jakiś dobrym wałkach co podnoszą dobrze moment obrotowy no i trochę kucy doda planuje tak gdzieś wyciągnąć 180+ aby do wakacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Wałki to Piper Cams Street 156 i 248 stopni - najlepsze jakie są do tego silnika, praktycznie w całym zakresie dodają Nm. Co do mocy to okolica 175 powinna być do osiągnięcia. A jeśli chodzi o moment obrotowy to mimo wszytko najwięcej go doda kolektor ssący z Primery P10 130KM... Koła koniecznie białe i jakieś lekkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 No i dobrze wszystko sie zrobi w swoim czasie narazie sie musze nacieszyć tym co mam jest zima i nie ma za bardzo co szaleć bedzie cieplej to sie wtedy pojeździ a później pomyśli i napewno zrobi więcej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) No no Scribler dobry zakup poczyniłeś, wydmuszki Hondowe trzeba tępić Pikne fotki jak wpadam na Włochy to czasem podbijamy z kumplami na fabrykę ursus kiedyś się tam działo piękne czasu... Pozdro Pgaz PS. Ile ta felga waży ? Edytowane 8 Lutego 2010 przez pgaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) No dzieki Pgaz ja też jestem bardzo zadowolony z tej Almerki Szczerze to nie wiem ile waży ale wiem że jest lekka jak była bez koła. Mam nadzieje ze bedzie mi dobrze i długo służyć. Będzie tępienie dziś byłem u Coobcia i mówił mi o jeszcze lepszych wałkach co podobno gdzieś ze 185 kucy można wyciągnąć więc teraz czekam tylko na kase uzbieram i kupuje odrazu a Ty jesteś z włoch czy okolic ? Bo nie wiem czy kiedyś Ciebie nie widziałem Edytowane 8 Lutego 2010 przez scribler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Mieszkałem na Starch Włochach teraz koło Pruszkowa pewnie spotkamy się na jakimś dynoday lub wyprawie do kina jak bede miał chwilkę to zapodam jakiś fajny pomysł ostatnio dyno day popsół śnieg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 No spoko jak coś to dawaj znać Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) No chłopaki może by tak test wałków zrobić i opublikować go w GT Jeden z was by kupił S3r - do ok 175-180KM idzie na nich zrobić z podstawywymi bollts onami przy czym praktycznie w całym zakresie obrotów poprawia się moment obrotowy... No i S4r - widziałem wykresy że i 200KM na nich robią też z podstawowymi ulepszeniami do ok 3700obr.min momentu będzie tyle co w seryjnej GTi potem ciut lepiej no i od 5000 do końca góra robi się piękna - w tym przypadku tego do kogo będziemy je montować to zobowiązuję się przesunąć odcinkę do 8000obr.min A potem porównanie na drodze zrobić obu Almerek przy użyciu V-boxa Cena za koplet to 560$ plus schiping. Więcej Info: http://www.jimwolftechnology.com/customer_part_detail.asp?PartID=12 Oj Hondy będą miały ciężko w tym sezonie Edytowane 9 Lutego 2010 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Oj no bedą miały ciężko ja napewno te wałki będę kupował do swojej czerwonej żeby killować te szybkie i luksusowe wozy a no i odcinka przy 8000obr.min to juz całkiem fajnie aby zimę przetrwać i potem się bedzie robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Oooo jakby zrobić z którejś Almerki pod te 200KM to można by porównanie z VE zrobić i na kresce i wykresy nałożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.