Gość far77 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Czy ktos orientuje sie jakie są różnice między tymi skrzyniami,długości poszczególnych biegów lub przełozenia głownego i czy bedzie pasowała do sunny GTI ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Do uturbionego GTi, najlepiej zapodać skrzynię z Primery 116 i 130konnej (SR20Di, SR20De) np. LX, SLX, Invitation, SRi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a do NA najlepiej i najprościej skrzynke z SR16VE LSD, FD 4,444 i 3 bieg krótszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 a do NA najlepiej i najprościej skrzynke z SR16VE LSD, FD 4,444 i 3 bieg krótszy ale.... to nie jest plug and play Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 jak to nie ? aktualnie u Coobcia jest z tego co wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A półosie ??? Jeśli tak, to się zastanowię. Wyścigi wyścigami, ale czerwona jest drogowa, i tak ma zostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 co do p11.144 to ktoś zakładał i pisał mi że hydraulika won łapa z naszej coś tam pod szlifować i coś jeszcze przy lewarku i giteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość far77 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 ma skrzynie od primery po całkowitym przegladzie w siedlcach tylko nie wiem jak poznać od jakiej wersji silnikowej pochodzi i mam obawy ze przełozenia moga byc za długie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 masz turbo wóz to najlepiej jakby podeszła skrzynia od disela... ultra mega długa na jedynce być ponad 70km/h miał... PS. skrzynie z żebarkami chłodzącymi pochodzą z wersji GT/GTi a reszta to zwykłe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 z moich spostrzeżeń wynika dziwna sprawa--primera gt ma krótsząskrzynię niżseryjna slx ,a i tak na 2 biegu dobijam do 110km?h w porównaniu do seryjnej skrzynki[105km/h] z tym że moje gt do 7500 seryjnie się wkręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość far77 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 generalnie długosć biegów obecnej skrzyni bardzo mi odpowiada i coś dłuższego odpada w aucie smigajacym po miescie czyli wychodzi ze skrzynia którą posiadam jest z normalnej primery 2.0,czy to jest spora róznica na poszczególnych biegach miedzy GT/GTI ?? Ps.Skrzynia założona z primery 2.0,różnice na poszczególnych biegach około 10 km/h więcej niz na starej skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.