Gość Toman Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Problem w mojej primerce (benzyna 1,8 l) polega na tym, że jak silnik osiągnie właściwą temperaturę, to obroty nie chcą wchodzić powyżej 2700-2800. Mam zamontowany gaz, ale silnik zachowuje się tak samo przy jednym i drugim paliwie. Na biegu jałowym, jak wcisnę pedał "gazu" to obrotu rosną do 2800, a potem spadają do 2500 i tak w kółko - jakbym robił "przygazówki". Przy zimnym silniku wszystko jest ok - kręci w pełnym zakresie. Komputer wskazuje błąd P0403, czyli źle działający zawór recyrkulacji spalin. Zastanawiam się czy z jego powodu silnik może zachowywać się w ten sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Sprawdź, czy przez zawór EGR albo jego gumowe wężyki silnik nie ciągnie lewego powietrza. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zatykanie zaworów EGR to był popularny sposób na tuning Nissana :-) Ale to było przy silnikach 1.4 i 1.6...a w 1.8 to nie wiem, może faktycznie jakieś lewe powietrze gdzieś leci. Objaw jest typowy dla uszkodzonego przepływomierza, ale tu powinien wyskoczyć błąd przepływki. Można to łatwo sprawdzić - po prostu odłączyć przepływomierz i jak nic się nie zmieni to pewnie uszkodzona przepływka (Uwaga! Podpinaj ponownie na wyłączonym zapłonie!). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Toman Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Dzięki za podpowiedzi. Będę walczył z problemem. Zacznę od testu przepływki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtos15 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 spróbuj wyczyścić przepływomierz może to coś da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krol55 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 też chciałbym wiedzieć czym czyścić przepływkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtos15 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 ja prze pływkę czyściłem delikatnie pędzelkiem (koszta ok. 0,50 zł) wiec nie drogo i mało pracy można sprawdzić powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mchmaryan Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 najlepiej wymontować i niech się przez noc wymoczy w nafcie ja tak zrobiłem i spokój a problem miałem prawie identyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apcar Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 zmierz napięcie z przepływki na zgaszonym silniku powinno być 1.04 volta jerzeli jest inaczej to przepływka jest do zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.