Gość deejaygolas Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 kolejny temat to temat silnika. Po zakupuie auta miałem silnik N13 ca18de po awarii panewek kupiłem silnik niby ten sam...ca18de- mechanik mi zeswapował, jednak twierdził, że było wiele różnic pomiedzy tymi silnikami...widziałem napewno, że klolektor ssący jest inny , ale czy są jeszcze jakieś inne różnice???może warto abym przełożył całą gurę silnika ze swojego starego n13 do nowego???może cos się poprawi, bo teraz widze, że trochę jest wolniejszy...albo ja już mam jakies problemy ze swoją osobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 może warto abym przełożył całą gurę silnika ze swojego starego n13 do nowego??? Więcej szczegółów co do "góry" :?: (kolektor ,wałki ,itd) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fifo Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Witam wszystkich forumowiczów niedawno kupilem Nissana Pulsara NX z 87 z silnikiem ca16de, pochodzi z kanady. Niestety nie jest na chodzie ;/ mianowicie sprzeglo jest do wymiany oraz zbiornik paliwa (dziurawy przez rdze) i pompka.. to wiadomo mi tak wstepnie, napewno okaze sie jeszcze kilka rzeczy bo auto stalo 9 lat nieuzywane. z czego moge dobrac sprzeglo? a jesli tylko z 16de to czy jest jakas europejska strona z takimi czesciami? bo znalazlem na amerykanskich ale ta przesylka ;/ i moze ktos ma bak do takiego modelu na sprzedaz? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tanx Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Witam, podlacze sie przy okazji pod temat mam pytanie troche z innej beczki a mianowicie mam N13 sedana w idealnym stanie bez grama rdzy z zawiecha po remoncie i mam standartowo dieselka cd17 ktory tez daje rade, ale tak sie zastanwiam czy swap z cd17 na ca18de to bedzie duza sprawa? w sensie jak sie patrzy na oba silniki to ona maja identycznie ulozony filtr powietrza itd, czy wiec w takiej sytuacji wystarczyy kupic silnik z łapami osprzetem, polosiami, wiazka elektryczna, bakiem, pompa paliwa oraz skrzynia i zamontowac i bedzie dzialac? Jak wyglada sprawa z zegarami tzn musza byc te z obrotkiem do 9tys i predkoscimierzem do 240 czy ze zwyklej benzyny tez beda pasoac, czy maja inny indeks predkosci? pytam bo chyba wszystko wlasnie oporcz zegarow mozna by wziasc z B12? jaki moze byc koszt czegos takiego co o tym sadzicie? Bym mial jedynego w Polsce Sunnego N13 sedan GTI(ze znaczkiem DIESEL LX tak dla niepoznankie dla innych golfow 3 itd xD) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.