sebapol Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 czy poprzez przediurawienie go wewnatrz nie bedzie jakis skutkow ubocznych typu zapalenie sie kontrolki check engine albo jakis innych problemow? czy ktos mial z tym jakie sdoswiadczenia?czytalem forum ale o tym nie znalazlem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Nie mozna-trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebapol Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 ale to mam po prostu wziac jakiegos preta czy wiertarke z duzym wiertlem i sie przebic ? odrecajac caly kat czy da sie przez dziure z sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolega Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 katalizator wymontuj i sprzedaj, kup rurę (zastępczą za katalizator) czteropak piwa i do roboty :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sargoszyygy Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 katalizator wymontuj i sprzedaj, kup rurę (zastępczą za katalizator) czteropak piwa i do roboty :one: może głupie pytanie ale słyszałem że go trzeba wyciąć i wspawać tłumik, to jak w końcu jest on jest przykręcony jeżeli tak to na co (jakie śruby, jak to odkręcić) czy przyspawany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebapol Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 no spawac to raczej nie bo ona jest na nakretkach i jest tuz za sonda i kolektorem wydechowym , tak on wyglada :http://allegro.pl/item603241619_nissan_almera_n15_1_4_katalizator_spalin.html ,a tobie moze chodzi o ten 2 co jest od spodu samochodu, wtedy to sie go wycina i wstawia rure albo strumienice jak kto woli, ja mam rure i teraz dzwiek jak w polonecie troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Są fachowcy którzy wytną go z układu, wybiją wkład na zewnątrz, wstawią rurą perforowaną - znaczy przerobią na tłumik - i wstawią spowrotem Taka operacja kosztuje około 50 zł i do tego od razu zwykle wkład odkupić mogą Więc zarabiamy na tym układzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebapol Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 czyli ze nie zapali mi sie lampka check engine? pewnie troche szybciej tłumik sie bedzie zuzywal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 sebapol, z tego zdjecia co dales - wybija sie jakies wnetrznosci i zaklada spowrotem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapeciontko Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 tez zamierzam usunac kata i po tym zdjeciu zglupialem bo teraz rozumie ze u nas na wydechu sa 2 katy? pierwszy zaraz za sanda a drugi podspodem czy moze jest albo -albo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi