Gość pagio1 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Witam, mam pytanie czy śruba do holowania pojazdu wkręcana w zderzak jest taka sama z przodu i z tyłu? Bo mam jedną w wyposażeniu i udało mi się ją wkręcić tylko z przodu auta, po wielu próbach nie udało mi się jej wkręcić w tylny zderzak. :036: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 jest to ten sam uchwyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek00 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 witam gdzieś posiałem taką śrubę, czy mogbyś podać jej wymiary oraz typ i skok gwintu posdr jurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 witamgdzieś posiałem taką śrubę, czy mogbyś podać jej wymiary oraz typ i skok gwintu posdr jurek M16 . Ja tez dorabiałem na długość ok 200 mm + ucho dospawane. [ Dodano: Wto 28 Kwi, 2009 18:35 ] po wielu próbach nie udało mi się jej wkręcić w tylny zderzak Gwintownik potrzebny żeby oczyścic gwint wewnętrzny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 powodzenia w szukaniu takiego gwintownika , ale gwint trzeba oczyścić bo nic z tego wkręcania nie będzie. śruba do wyrzucenia. a pomyślcie jak to zrobić jak auto padło na drodze , ja to przerabiałem, po szkodzie oczywiście zapakowałem w oczyszczony otwór smar i zatkałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 powodzenia w szukaniu takiego gwintownika żaden problem, jakby kolega mieszkał bliżej pożyczyłbym a i na allegro też bywają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Ja mialem to samo z przodu i ztyłu, znalazlem na szczescie taki gwintownik i juz jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pagio1 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 I pomogło - gwintownik i trochę smaru i wszystko w porządku. :one: Zardzewiałe otwory uniemożliwiały wkręcenie śruby do holowania. Polecam sprawdzcie sobie w swoich Nissanach bo nigdy nie wiadomo ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarilitmanen Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Mam pilną sprawę A więc tak pojechałem rano do pracy ,postawiłem Nissana a po chwili zobaczyłem sporą plamę oleju ! Sprawdziłe olej w silniku a tam nic ! Prawdopodobnie miska ! Za jakieś 2 godziny jadę go z holować ! Gdzie zaczepia się linkę ? _____________________ holowanie Wrocław Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thk Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Mam pilną sprawę A więc tak pojechałem rano do pracy ,postawiłem Nissana a po chwili zobaczyłem sporą plamę oleju ! Sprawdziłe olej w silniku a tam nic ! Prawdopodobnie miska ! Za jakieś 2 godziny jadę go z holować ! Gdzie zaczepia się linkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komar18 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 rok temu musiałem odholować kolegi skodę do warsztatu i trochę się zdziwiłem jak po zdjęciu zaślepki w tylnym zderzaku nie było gdzie wkręcić uchwytu. okazało się, że jest przyspawany stały po drugiej stronie pod zderzakiem, czyli typ A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 W N16 przed FL z przodu są dwa ucha po obu stronach pod zderzakiem - ja ostatnio na tym byłem holowany i wytrzymały) + wkręcany hak, z tyłu jest po lewej ucho pod zderzakiem na stałe (nie wygląda zbyt solidnie) i wkręcany hak. PS: Polemizowałbym czy przy wkręcanym haku jest to gwint M16, bo u mnie 16 gwintownikiem nie było szans żeby tam przegwintować. Poszło jakims nietypowym 14 albo 15 już nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.