Gość marek777 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 podczas zmiany biegow, albo jade po woli na jakims biegu ( glownie na 2) i przyspiesze to slychac takie metaliczne stukniecie, to tak jak by byl gdzies luz i zeby nie bylo tego stukniecia to musial bym bardzo powoli sprzeglo puszczac zeby wszystko bylo plynne a to nie wygodne zebym kilka sekund puszczal sprzeglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 sprawdz mocowanie silnika inaczej poduszki moze któras sie oberwała pozdro...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek777 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 ok. a to latwo rozpoznac czy poduszka jest oberwana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 moze przeguby poduch bym racze jnie obstawial ale mzoesz to raczej latwo sprawdzic dodajac gazu na luzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek777 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 poprostu przy kazdym szarpnieciu samochodu jest stukniecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Też Myślałem że poduchy kiedyś u siebie, ale stukało tylko z prawej strony. Ja obstawiam końcówkę drążka kierowniczego albo sworzeń wahacza. Końcówkę to wyczujesz szybko ruszając kierownicą na wyłączonym silniku. Może stukać także łożysko zwrotnicy na sworzniu królewskim ( jeśli jest u was w P10) Sworzeń to raczej tylko na szarpakach ewentualnie łomem na podnośniku sprawdzisz, no chyba że jest już tak rozkołatany , że szarpiąc za koło jest czuć luz i ścina opony Przy walniętych poduchach to lewarek zmiany biegów zachowuje się jak wibrator, a i maska radośnie podskakuje Przegub to strzela na zakrętah jak z karabinu, a nie stuka przy zmianie biegów. Zwłaszcza jak sie wyrobi pierścień od ABSu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianus Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 W poprzednim aucie miałem coś podobnego. Były to luzy na wahaczu. Podczas dodawania gazu lub jego odpuszczania tworzyły się albo redukowały luzy. Było słychać wtedy nieprzyjemne stuknięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek777 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 podczas ruszania kierownica na zgaszonym silniku czuc pukanie ale bardzo delikatne. bede musial pokombinowac z tymi wachaczami tez [ Dodano: Nie 26 Kwi, 2009 20:53 ] znalazlem na innym forum ze moze stukac przegub wewnetrzny a tak sie sklada ze na moim przegubie wewnetrznym jest przerwana guma, co o tym sądzicie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Jak masz gumę walniętą to wywaliło cały smar ze środka i przegub pracuje na sucho. Dochodzi do tego jeszcze błoto i syf uliczny. Jeśli długo z tym nie jeździsz to porządnie wypłucz przegub nałóż nowy smar i osłonę. Jak jest zatarty to tylko wymiana, a tani nie jest. Myślę ze stuki pochodzą właśnie od niego, a końcówki też się kończą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek777 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 no ze guma jest walnieta zobaczylem nie dawno wiec moglem tak jezdzic kilka miesiecy nawet. no to chyba bedzie trzeba zacząc od wymiany przegubu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sky_ven Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 u mnie też były takie objawy, jak napisał and_pec postanowiłem sprawdzić wahacze, lecz niestety nie byłem w stanie ich uratować po wymianie wahaczy i końcówki drążka kierowniczego klekotanie ustało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.