Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] stukanie podczas zmiany biegu


Gość marek777
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

podczas zmiany biegow, albo jade po woli na jakims biegu ( glownie na 2) i przyspiesze to slychac takie metaliczne stukniecie, to tak jak by byl gdzies luz i zeby nie bylo tego stukniecia to musial bym bardzo powoli sprzeglo puszczac zeby wszystko bylo plynne a to nie wygodne zebym kilka sekund puszczal sprzeglo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też Myślałem że poduchy kiedyś u siebie, ale stukało tylko z prawej strony.

Ja obstawiam końcówkę drążka kierowniczego albo sworzeń wahacza. Końcówkę to wyczujesz szybko ruszając kierownicą na wyłączonym silniku. Może stukać także łożysko zwrotnicy na sworzniu królewskim ( jeśli jest u was w P10) Sworzeń to raczej tylko na szarpakach ewentualnie łomem na podnośniku sprawdzisz, no chyba że jest już tak rozkołatany , że szarpiąc za koło jest czuć luz i ścina opony

Przy walniętych poduchach to lewarek zmiany biegów zachowuje się jak wibrator, a i maska radośnie podskakuje

Przegub to strzela na zakrętah jak z karabinu, a nie stuka przy zmianie biegów. Zwłaszcza jak sie wyrobi pierścień od ABSu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim aucie miałem coś podobnego. Były to luzy na wahaczu. Podczas dodawania gazu lub jego odpuszczania tworzyły się albo redukowały luzy. Było słychać wtedy nieprzyjemne stuknięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas ruszania kierownica na zgaszonym silniku czuc pukanie ale bardzo delikatne. bede musial pokombinowac z tymi wachaczami tez

 

[ Dodano: Nie 26 Kwi, 2009 20:53 ]

znalazlem na innym forum ze moze stukac przegub wewnetrzny a tak sie sklada ze na moim przegubie wewnetrznym jest przerwana guma, co o tym sądzicie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz gumę walniętą to wywaliło cały smar ze środka i przegub pracuje na sucho. Dochodzi do tego jeszcze błoto i syf uliczny. Jeśli długo z tym nie jeździsz to porządnie wypłucz przegub nałóż nowy smar i osłonę. Jak jest zatarty to tylko wymiana, a tani nie jest. Myślę ze stuki pochodzą właśnie od niego, a końcówki też się kończą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość sky_ven

u mnie też były takie objawy, jak napisał and_pec postanowiłem sprawdzić wahacze, lecz niestety nie byłem w stanie ich uratować :( po wymianie wahaczy i końcówki drążka kierowniczego klekotanie ustało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...