Gość slawekk78 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam, Przymierzam się do wymiany przednich tarcz w Almerze i w związku z tym mam dwa pytania. 1. Jaki klucz jest potrzebny do odkręcenia samego zacisku od zwrotnicy? 2. Jaki klucz jest potrzebny do otwarcia zacisku i wymiany klocków? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. -- Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suchy12345 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jak dobrze pamiętam to są to klucze 12 i 17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Jak dobrze pamiętam to są to klucze 12 i 17. Ponowie temat do wymiany klockow akurat u mnie byla jedna 12 i jedna 13:P a do odkrecenia zacisku bodajze 19. Ale nie o to mi chodzi. Mam pytanie, czy po zdjeciu jarzma z klockami tarcza powinna sie lekko ruszac miedzy zaciskiem czy powinna byc jakos przymocowana?? Pytam, bo z jednej strony siedzi mi sztywno ze nie moge rudzyc, a z drugirj moge ja normalnie reka ruszac..Dzis odkrecalem kolo prawe i sruby ledwo co byly dokrecone..Obawiam sie ze przez ta ruchoma tarcze, podczas skretow luzuja mi sie sruby na szpilkach:( Co z tym zrobic???? Nie chcialbym zeby mi kolo w czasie jazdy odpadlo!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Tarcza dociskana jest felgą podczas dokręcania koła, więc po ciągnięciu koła może się ruszać. Jeżeli jest nieruchoma tzn, że jest zapieczona do piasty, ale to w niczym nie przeszkadza. Więc koło od "ruchomej" tarczy na 110% się nie odkręci. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Tarcza dociskana jest felgą podczas dokręcania koła, więc po ciągnięciu koła może się ruszać. Jeżeli jest nieruchoma tzn, że jest zapieczona do piasty, ale to w niczym nie przeszkadza. Więc koło od "ruchomej" tarczy na 110% się nie odkręci. pozdr. skoro tak twierdzisz to Ci wierze:) A wiesz moze jak wymienic klocki z tylu w N16?? Tzn chodzi mi raczej o to jak odkrecic zacisk, bo z tego co widzialem, tam jest troszke wiecej roboty niz z przodu co?? Chcialem przeczyscic sobie z tylu wszystko, ale nie moge odkrecic srub i juz niewiem ktore musze odkrecic:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 2 śrubki trzymające zacisk, są to na klucz 12 albo 13mm w zależności od wersji. Tylko tyle;). pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nestio_vip Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 2 śrubki trzymające zacisk, są to na klucz 12 albo 13mm w zależności od wersji. Tylko tyle;). pozdr. Hmm...oki sprawdze i sie odezwe czy sie udalo:) Dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.