tomiw Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Jestem bardzo ciekaw ile da Ci kolektor 4-2-1 (zrzuć linkiem) bo w mojej almie robi się właśnie custom 4-2-1 + przelotowy wydech. Jak da Ci więcej niż u mnie to nie będę szczęśliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Jestem bardzo ciekaw ile da Ci kolektor 4-2-1 (zrzuć linkiem) bo w mojej almie robi się właśnie custom 4-2-1 + przelotowy wydech. Jak da Ci więcej niż u mnie to nie będę szczęśliwy Link do kolektora: http://www.jperformance.co.uk/nissan-almer...2001-p-178.html Myślę, że kolektor nawet po zrobieniu reszty wydechu na przelot nie da jakoś bardzo dużo - max 7-10KM i 10-12Nm obstawiam - ECU Mastera mu będzie trzeba zapodać, żeby w pełni wykorzystać mody Mam nadzieję po tych operacjach uda się osiągnąć 135KM i coś pod 180Nm - to takie optymistyczne nadzieje - zobaczymy co wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Zawsze jeszcze można głowicę poprawić Ps. kolektora jeszcze nikt nie testował sam jestem cholernie ciekaw jak on wpłynie na QG, osobiście powiem że seryjny strasznie kasztani robotę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Głowicę to trzeba poprawić gdzieś japońce musieli tą moc schować.... Wczoraj wpadłem na pomysł żeby wykorzystać podgrzewane kolektora dolotowego w sposób odwrotny - do chłodzenia czyli odpiąć przewody z układu wodnego auta i zrobić mu obieg zamknięty z jakimś radiatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 heh najpierw chcę sprawdzić, co da się uzyskać bez wchodzenia w sam silnik. jakby co, to wujek_trzcina znalazł też tłoki o większym sprężu - z seryjnego 9,5:1 na 11,7:1... a standardowy kolektor to faktycznie zupełna lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Gadałem z wujkiem_trzciną o tych tłokach, cena jest dobra - jak chcesz zostać przy N/A to warto się nad nimi zastanowić, ale dopiero po portingu głowicy. Ja mam trochę inny plan... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 czyli jednak te motorki są rozwojowe Z chęcią bym poskładała jakiegoś męskiego QG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Kolejnym ciekawym sygnałem jest to iż istnieje nawet Stad Alone obsługujący ten silnik - EMS Stinger (http://www.enginemanagementsystem.com), goście z Australii (http://forum.pulsar.org.au/showthread.php?t=82877) naprowadzili mnie na jego trop. Cena nie jest dramatyczna bo w USA 500$ na ebayu, u Niemców kolo 700E a sprzedają też na Słowacji, ale nie mają ceny na stronie. Jak się okaże że elektronika QG18DE będzie cyrki odstawiać to będę nad nim myślał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Kolejnym ciekawym sygnałem jest to iż istnieje nawet Stad Alone obsługujący ten silnik - EMS Stinger (http://www.enginemanagementsystem.com), goście z Australii (http://forum.pulsar.org.au/showthread.php?t=82877) naprowadzili mnie na jego trop. Cena nie jest dramatyczna bo w USA 500$ na ebayu, u Niemców kolo 700E a sprzedają też na Słowacji, ale nie mają ceny na stronie. Jak się okaże że elektronika QG18DE będzie cyrki odstawiać to będę nad nim myślał. Oglądałem kilka filmów właśnie i stwierdzam, że chyba faktycznie nie doceniałem tego silnika. Mimo wszystko wolę już zostać przy SRku skoro już udało mi się go zaimplikować. Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 heh najpierw chcę sprawdzić, co da się uzyskać bez wchodzenia w sam silnik. jakby co, to wujek_trzcina znalazł też tłoki o większym sprężu - z seryjnego 9,5:1 na 11,7:1... a standardowy kolektor to faktycznie zupełna lipa a przypadkiem nie trzeba obrabiać czegoś dodatkowo pod takie tłoki?wchodzą bez przeróbek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 W komplecie dostajesz tłoki oraz pierścienia do nich pasowane. Poza tym powinny być p'n'p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 heh najpierw chcę sprawdzić, co da się uzyskać bez wchodzenia w sam silnik. jakby co, to wujek_trzcina znalazł też tłoki o większym sprężu - z seryjnego 9,5:1 na 11,7:1... a standardowy kolektor to faktycznie zupełna lipa a przypadkiem nie trzeba obrabiać czegoś dodatkowo pod takie tłoki?wchodzą bez przeróbek? pomimo ze maja ten sam wymiar to kucizna ma inne (luzniejsze) pasowanie do bloku niz seryjne, wiec bedzie potrzebny szlif pod nowe tloki W komplecie dostajesz tłoki oraz pierścienia do nich pasowane. Poza tym powinny być p'n'pJesli to sa tloki z ipp by wiseco to w komplecie nie ma pierscieni ale mozna je dostac w tym samym miejscu za niecale 100$ dodatkowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 W komplecie dostajesz tłoki oraz pierścienia do nich pasowane. Poza tym powinny być p'n'pJesli to sa tloki z ipp by wiseco to w komplecie nie ma pierscieni ale mozna je dostac w tym samym miejscu za niecale 100$ dodatkowo A faktycznie, jest gwiazdka i drobny druk .... #3 Non-coated, not supplied with rings. Można kupić w 3 rozmiarach - 1 identyczny jak seria i 2 pod szlif. No dobra to prawie p'n'p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 jest tak że kucizna jest pasowana do wymiarów naprawczych i STD, tak więc jak kupisz pod seryjny wymiar to nie będzie trzeba bloku dawać do obróbki tylko wsadzać... Osobiście to czekam na test kolektora wydechowego w tym silniku - szkoda że jeszcze go nikt nie przytargał do Polski, chwila moment i testing na hamowni :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 No to się chyba doczekasz, może nie teg-o który Mas zamówił ale również 4-2-1 z pełnym przelotem zrobione w MG;) Dziś odebrałem furę i dupohamownia stwierdziła że na pewno jest lepiej Jutro założę jeszcze BMC-CDA i powinno być już znośnie. Na hamownie pojadę 6.06, tą samą co wcześniej żeby sprawdzić przyrost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 No to się chyba doczekasz, może nie teg-o który Mas zamówił ale również 4-2-1 z pełnym przelotem zrobione w MG;) Dziś odebrałem furę i dupohamownia stwierdziła że na pewno jest lepiej Jutro założę jeszcze BMC-CDA i powinno być już znośnie. Na hamownie pojadę 6.06, tą samą co wcześniej żeby sprawdzić przyrost. Najlepiej by było jakbyś się zmierzył po montażu samego kolektora a drugi raz po zamontowaniu jeszcze BMC - żeby zobaczyć co daje jakie przyrosty [ Dodano: Sro 03 Cze, 2009 23:34 ] a mojego kolektora jak nie było tak nie ma już sobie myślę, że może dopiero z Chin płynie :/ za to sprężyny Weitec'a zamówiłem już w Polsce - za 2 tygodnie mają przyjść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Co się tu nie chwalisz wykresem z hamki -dawaj go ! Ps. zmieniliście przełorzenie na hamamowni jakie masz ?? Ja w energy gaz zawsze jak jestem dobieram je na 4 biegu przy 4000obr.min... [ Dodano: Pon 15 Cze, 2009 15:16 ] Aaaa co do kolekotra wydechowego to niech wypożyczy ci go niejaki Onyx - do czasu aż twój się pojawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Co się tu nie chwalisz wykresem z hamki -dawaj go !Ps. zmieniliście przełorzenie na hamamowni jakie masz ?? Ja w energy gaz zawsze jak jestem dobieram je na 4 biegu przy 4000obr.min... [ Dodano: Pon 15 Cze, 2009 15:16 ] Aaaa co do kolekotra wydechowego to niech wypożyczy ci go niejaki Onyx - do czasu aż twój się pojawi Wykres wrzuciłem do pierwszego posta - zresztą już go widziałeś w innym temacie . Przełożenie zostało zmienione i odpowiednio dobrane przez gościa z EG - wyszło, że właściwe to 52. Co do kolektora to poczekam na swój albo na zwrot kasy i będę wtedy myślał co dalej - na szczęście przez PayPala płaciłem - sprawa jest w toku. A już w poniedziałek autko pójdzie ciut w dół - springi Weitec'a już doszły: Przy okazji wymiany będzie czas na kontrolę zawiechy i innych pierdół od spodu autka btw. czy ktoś sprawdzał możliwość przesunięcia odcinki w N16? u Bombla słyszałem, że pomimo chęci nie dało się jej ruszyć - miejmy nadzieję, że tu się da w razie potrzeby :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 No widzę że mody idą do przodu Mas gdzie kupiłeś sprężyny? Daj namiar A kolektor już masz czy jeszcze nie ? Co do przesuwanie odcinki to może być problem bo qg18de ma dość długi skok tłoka i prędkość mogła by wzrosnąć nadmiernie. Ciężko powiedzieć czy ecumaster dałby radę przesunąć odciekę. A pochwalcie się kto wygrał death race :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 A pochwalcie się kto wygrał death race :diabel2: Startowaliśmy z 200 km/h i ścigaliśmy się kto pierwszy osiągnie swój max. Mas wygrał :one: No niezupełnie - startowaliśmy ze 195km/h Do vmax przy około 203km/h dobiłem trochę szybciej niż Bombel przekroczył 230km/h Tak to wyglądało jak czołgałem się do przekroczenia 200 - do 6k obrotów na 5 biegu nie dociągnął - wskazówka zatrzymała się tuż przed - niutków tam brakuje :/ tomiw odnośnie sprężyn poszło PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Ale miałeś czas żeby fotki strzelać Jak w okolicach krk będzie jakaś nie remontowana na całej długosci autostrada to też będę musiał vmax sprawdzić :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spootie Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 btw. czy ktoś sprawdzał możliwość przesunięcia odcinki w N16? u Bombla słyszałem' date=' że pomimo chęci nie dało się jej ruszyć - miejmy nadzieję, że tu się da w razie potrzeby :diabel2:[/quote'] Mas... jeśli autko nie bierze Ci oleju... to tym bardziej nie przesuwaj tej odcinki... im wyższe obroty tym szybciej wydmuchuje uszczelkę... Chyba, że tam już tłoki itd pozmieniałeś... Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Mas... jeśli autko nie bierze Ci oleju... to tym bardziej nie przesuwaj tej odcinki... im wyższe obroty tym szybciej wydmuchuje uszczelkę... Chyba, że tam już tłoki itd pozmieniałeś... Piotrek. Autko rozwija się powoli - szukam na razie różnych opcji, co będzie można w nim podziałać w przyszłości Najbliższe plany nie przewidują tego, ale później... [ Dodano: Czw 02 Lip, 2009 13:28 ] Update: Weszły springi Weitec -30/-30. W zakrętach jest odczuwalnie lepiej Siedzą jednak ciągle seryjne amortyzatory - przód radzi sobie jeszcze całkiem nieźle, ale tył działa słabiutko... Myślałem o nowych, seryjnych amorach Kayaby albo Sachsa na tył - dadzą radę na krótszych springach? Ktoś ma jakieś inne propozycje co założyć na tył? A tak to wygląda na nowych sprężynach: Pozdro [ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 01:14 ] Po dzisiejszym spocie aktualizacja czasu 0-100. Obecnie 9,97s by Bombel - sam pojechałem równe 10,00s Cytat wieczoru nt. dolotu: zabrzmiał jak V8 Gdyby osiągi też już były jak dźwięk, to było by gruuubo :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wasil Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 no ladnie autko wyglada teraz Niby tylko o 30 a juz od razu zmienia wyglad samochod Tylko ze jak patrze to wydaje mi sie ze jakby przod byl wyzej. Nie wiem ale pewnie to tylko zludzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Tylko ze jak patrze to wydaje mi sie ze jakby przod byl wyzej. Nie wiem ale pewnie to tylko zludzenie Heh To tu masz dla porównania zdjęcie jak wyglądało w serii: Poza tym hak, sub i reszta gratów w bagażniku ważą pewnie razem z 60-70kg, więc mogło go już troszkę obniżyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.