tomiw Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Wypas !! No ładnie teraz wygląda! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 A jeszcze z ciekawostek: przy okazji odkryłem, że mam z przodu seryjną dolną rozpórkę Wg manuala to też jakaś "opcja", ale jest i ma się dobrze. - nr. 25 [ Dodano: Wto 07 Lip, 2009 18:54 ] Wypas !! No ładnie teraz wygląda! Nie dość, że ładnie to jeszcze w zakrętach fajnie jedzie :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Z tego co się orientuje to nie jest rozpórka tylko stabilizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Z tego co się orientuje to nie jest rozpórka tylko stabilizator No czepiasz się - tak mi się tylko napisało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Kilka dni temu stuknął przebieg o kolejny tysiąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość soda Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Siedzą jednak ciągle seryjne amortyzatory - przód radzi sobie jeszcze całkiem nieźle, ale tył działa słabiutko... Myślałem o nowych, seryjnych amorach Kayaby albo Sachsa na tył - dadzą radę na krótszych springach? Ktoś ma jakieś inne propozycje co założyć na tył? Podobno bilstein b6 dają radę do krótszych sprężyn. Nie wiem jak to wygląda u Ciebie, ale mi się wydaje, że przy krótszych sprężynach amortyzator mocno dobija. Wcześniej miałem civica i założony koni kit 1110 i było o niebo lepiej. Co innego ,że w civicu z tyłu zawieszenie jest wielowahaczowe, a nie belka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Z tego co udało mi się znaleźć i co podejdzie: Tył: Kayaba Ultra SR (351028) Koni 80-2837Sport Przód: Kayaba Ultra SR (323061 i 323062) Koni 610-1409Sport Z Bilstein'a nic nie znalazłem - nie produkują chyba dedykowanych do Almery Tył muszę wymienić koniecznie - jak kogoś wiozę z tyłu, to na nierównościach lewituje a nawet jazda w pojedynkę jest trochę uciążliwa... Czy macie inne propozycje co zadziałają z moimi springami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asterix Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 witam i się przypominam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) Trochę się podziało w temacie:) Wjechał kolektor 4-2-1: Edit: Coś obrazki nie działają - daję linki: Foto 1 Foto 2 Foto 3 Trzeba go było trochę "dostosować" na prasie co widać na drugiej focie bo dwururka zapierała się o miskę olejową Nie ogarnąłem jeszcze tematu drugiej sondy - muszę ją przesunąć gdzieś na dalszą część wydechu bo tu nie ma na nią miejsca - na razie jeżdżę bez:D. Autko odpycha się przyjemniej - najbardziej zauważalne w zakresie powyżej 4,5kRPM. Jak ogarnę hamownię to zobaczymy co z tego wyszło Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez Mas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 grafika mi sie nie laduje wkleiłem już linki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Fajnie wyglada ale głupio ze sie o miske olejowa (chyba) opiera to fota z przymiarki w trakcie podginania - teraz jest minimum jakieś 4-5mm luzu do miski. Dźwięk też się zmienił - znacznie bardziej basowy - jak dla mnie to już dopuszczalna granica głośności. Tak więc zanim podziałam coś dalej z wydechem potrzebuję naprawdę dobrego i cichego tłumika środkowego na 2 cale albo może nawet dwóch takich;). A wcześniej muszę zawiechę doprowadzić do porządku - Kayaba Ultra SR musi wejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) kolejny update. Ogarnąłem temat drugiej sondy - dzisiaj zostało ładnie wspawane mocowanie sondy w kwasiaka i siedzi już na swoim miejscu Pomimo braku kata check się nie świeci Jeszcze muszę poprawić coś przy tej misce olejowej - niby rury są od niej odsunięte, ale... chyba tam jakąś płytkę z bakelitu albo kawałek azbestu lub czegoś podobnego wsadzę Z rzeczy innych - pod maską jest teraz cieplej - będę musiał zrobić osłonę kolektora albo zostaje bandażowanie - altek się już dobrze ciepły robi. Reszta wydechu musi poczekać - gościu mi ucieka na wakacje - powrót do tematu 15 września. Jak wróci to coś będziemy rzeźbić - wejdzie 1 lub 2 tłumiki środkowe przelotowe, końcowy zostanie obecny - jest już na 2 cale. Rury jednak nie kwasiak - będą powlekane aluminium rury stalowe do wydechów. W międzyczasie do ogarnięcia temat zawiechy - poszukiwania Ultra SRów trwają Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez Mas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 jedź już na tą hamownię a nie na necie siedzisz widzimy się wieczorkiem na m1! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 jedź już na tą hamownię a nie na necie siedzisz widzimy się wieczorkiem na m1! szału nie ma... przyrosty są, ale bardzo nieduże - moim zdaniem dalej wydech go trzyma - za środkowym rura ma po zewnętrznej 39mm(!!!) czyli w środku pewnie coś pod 1,4 cala... poza tym vs poprzedni pomiar: dzisiaj wacha 95 vs 100 wtedy, stożek był wtedy czysty teraz ma 5,5kkm nalatane bez prania, no i temperatura - dzisiaj było 29,7 stopnia... do tego dołożyłbym temperaturę pod maską - od kolektora jest baaardzo ciepło - muszę go obandażować... plusem jest to, że pomimo warunków bariera 120KM została przełamana - celem na tą chwilę jest (tak dla przypomnienia ) 130KM & 180Nm czyli seryjne osiągi SR20De. jak pogadamy dzisiaj wieczorem to trzeba będzie coś pokombinować, ulepszyć i znowu pomierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) To napiszesz ile w koncu ma mocy i dasz wykres?? wykres wrzucę później, bo pendrive w samochodzie został wyszło 121KM, niutony coś tak jak przed kolektorem - trochę powyżej 160. mówiłem, że mizernie ale to jeszcze nie jest ostatnie słowo kolejny pomiar po owinięciu kolektora, wypraniu stożka i na 98-100 oktanach. może też być nieco chłodniej do pomiaru jak nie będzie znaczącej poprawy to czekamy do połowy września na nowy wydech - no chyba, że ktoś dysponuje wolnym wydechem z 2,2Di (fi 45) i chciałby go użyczyć do testów . zastanawiam się też na ile wpłynie owinięcie kolektora - gdzieś wyczytałem, że może obniżyć temp pod maską nawet o 60%... a i jeszcze przy okazji reset kompa zrobię na wszelki wypadek po wszystkim tak czy inaczej trzeba to będzie jeszcze wystroić Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez Mas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 zastanawiam się też na ile wpłynie owinięcie kolektora - gdzieś wyczytałem, że może obniżyć temp pod maską nawet o 60%... Czy to prawda??? Ja mam goły. Może warto go owinąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Chętnie bym się z Tobą na kresce ustawił Mody podobne Ja już od 2 miesięcy bandażuje swój kolektor i jakoś dalej jest nie za bandażowany, pewnie zrobisz to szybciej niż ja - jestem ciekawy efektu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Chętnie bym się z Tobą na kresce ustawił Mody podobne Ja już od 2 miesięcy bandażuje swój kolektor i jakoś dalej jest nie za bandażowany, pewnie zrobisz to szybciej niż ja - jestem ciekawy efektu! Heh W tym tygodniu bandaże się pojawią Jeszcze muszę resztę wydechu zrobić i zobaczymy co wyjdzie. Później podstroić trzeba to wszystko i może przy okazji większe wtryski wejdą Trochę do Ciebie daleko żeby się na kresce ustawić, ale co się odwlecze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Wg americanosów ori wtryski wystarczają na wszystkie mody N/A. Ja przez ostatni czas miałem strasznie auto przelane w związku z moimi problemami i te wtryski na pewno potrafią dać więcej niż jest w ori mapie. Ze strojeniem to ja czekam na DET III, będzie trochę droższy ale więcej ficzerów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 No wygląda naprawdę nieźle Ciekaw ile wyjdzie po ukończeniu wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 a tu w końcu wykres: sam jestem ciekawy jak ten silnik zareaguje na rozluźnienie wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Tak od 4800 juz sie coś załamuje.Na moje trzeba by było wystroic bez tego się nie obejdzie ale najpierw wydech trzeba skończyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Wg americanosów ori wtryski wystarczają na wszystkie mody N/A. Ja przez ostatni czas miałem strasznie auto przelane w związku z moimi problemami i te wtryski na pewno potrafią dać więcej niż jest w ori mapie. Ze strojeniem to ja czekam na DET III, będzie trochę droższy ale więcej ficzerów A co piszą o soft (0.4) turbo? Wtryski wydadzą? Widziałem jeden projekt który wydał na serii (pompa jeno wleciała). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 A co piszą o soft (0.4) turbo? Wtryski wydadzą? Widziałem jeden projekt który wydał na serii (pompa jeno wleciała). to musieli bardzo malo dmuchac seryjne to 215cc. Przy BSFC 0,5 i duty cycle na 80% dadza rade do 130HP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Tak od 4800 juz sie coś załamuje.Na moje trzeba by było wystroic Do strojenia jeszcze daleka droga... Wpierw niech ten wydech Fi38mm rodem z Micry 1.0 zmieni na coś luźniejszego chociażby z 2,2Di - choć i tak biednie będzie, jakieś 2 maks 2,25" i do boju o kolejne KM i Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.