Gość Mas Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 (edytowane) Do takiej odpowiedzi chciałem Cię sprowokować dobrze ze mamy ciebie na forum Hehe Kuba, poszło pw Edytowane 5 Października 2009 przez Mas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Mas udziel mi odpowiedzi na następujące pytanie: - kiedy w końcu wrzucasz ECU Mastera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Ja też z niecierpliwością oczekuję na wyniki remapu qg18de by Coobcio Fajnie jakby chociaż 130KM pękło! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Najpierw trzeba znaleść mechaniczną przyczynę takiego słabego stanu rzeczy Masa N16... Strojeniem na chwilę obecną obstawiam maks 5KM i 5Nm... Wydaje mi się że u niego nie działa VTC - co można sprawdzić na hamce po przez odpięcie... No i seryjne nastawy wałków są raczej słabe skoro silnik o pojemności 1,8 po tych modach co ma nie osiąga przynajmniej 95Nm z litra pojemnoći... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Najpierw trzeba znaleść mechaniczną przyczynę takiego słabego stanu rzeczy Masa N16... Strojeniem na chwilę obecną obstawiam maks 5KM i 5Nm... Wydaje mi się że u niego nie działa VTC - co można sprawdzić na hamce po przez odpięcie... No i seryjne nastawy wałków są raczej słabe skoro silnik o pojemności 1,8 po tych modach co ma nie osiąga przynajmniej 95Nm z litra pojemnoći... Zmienil dolocik na seryjke i czeka na Ciebie cobyscie na hamke podlecieli Wiec ile mamy jeszcze czekac ?!?!?!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 (edytowane) trochę zajęty byłem ostatnio ale już się poprawiam więc tak, po kolei : ECU master III - myślę, że z końcem listopada / początkiem grudnia trzeba się będzie tym zająć - Coobciu podeślij mi jakieś info jak temat z DET III wygląda. VTC może być rzeczywiście zjebany... A dzisiaj udało mi się zdobyć: a na najbliższym dynoday też się postaram pojawić co by sprawdzić ten dolot serię i może coś jeszcze Edytowane 7 Listopada 2009 przez Mas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Najlepsze jakie można było amorki zakupiłeś Z jakimś obniżeniem będą wspołgrać czy do seryjnej sprezyny - bo w obu przypadkach sprawują się BDB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 trochę zajęty byłem ostatnio ale już się poprawiam więc tak, po kolei : ECU master III - myślę, że z końcem listopada / początkiem grudnia trzeba się będzie tym zająć - Coobciu podeślij mi jakieś info jak temat z DET III wygląda. VTC może być rzeczywiście zjebany... A dzisiaj udało mi się zdobyć: a na najbliższym dynoday też się postaram pojawić co by sprawdzić ten dolot serię i może coś jeszcze Nic lepszego za te pieniade nie mogles kupic Jednak nic sie nie moze rownac z jazda testowa w celu sprawdzenia czy na pewno amor bedzie pasowac ch-tyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Najlepsze jakie można było amorki zakupiłeś Z jakimś obniżeniem będą wspołgrać czy do seryjnej sprezyny - bo w obu przypadkach sprawują się BDB -30/-30 już jest od jakiegoś czasu, ale seria amory nie dały rady i tyłu już praktycznie od jakiegoś czasu nie miałem (trochę miotało pasażerami ) wcześniej wyglądało tak: a po obniżce tak: Przy okazji dzisiaj złapałem gumę i mój nowiutki nokian wrg2 jedzie jutro w bagażniku do wulkanizatora Nic lepszego za te pieniade nie mogles kupic Jednak nic sie nie moze rownac z jazda testowa w celu sprawdzenia czy na pewno amor bedzie pasowac ch-tyka mam nadzieję, że już jutro się przejadę na Ultra SRach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Chiba i ja bede musial pomyslec o wymianie, bo odkad silnik pracuje w innym zakresie obrotow roboczych kazdy zakret to podsterovny slizg... trzeba uwazac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 podsterowność jak chyba w kazdym nissanie FWD rada na to jest tylko jedna - kąty kół przednich... Amorki trochę pomogą ale szału nie będzie, za to na prostej dużo pewniej będzie się prowadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Jednak nic sie nie moze rownac z jazda testowa w celu sprawdzenia czy na pewno amor bedzie pasowac ch-tyka Koło naprawione i amorki zamontowane Jest po prostu za***iście Wydaje mi się, że u mnie na Weitec'ach jest troszkę twardziej niż na Eibach'ach Onyx'a, ale żeby potwierdzić to trzeba by się oboma przejechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Nono Ciekaw jestem jak się teraz prowadzi taki furex A że prędzej kupie niż mnie przewieziesz to już odkładam hajs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 (edytowane) podsterowność jak chyba w kazdym nissanie FWD rada na to jest tylko jedna - kąty kół przednich... Amorki trochę pomogą ale szału nie będzie, za to na prostej dużo pewniej będzie się prowadzić. Seryjny zawias w n16 jest beznadziejny, w tym przypadku to jest przepasc na korzysc oczywiscie ulrta sr no i krotszego springa Edytowane 9 Listopada 2009 przez Onyx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Mas, to w koncu na jakim dolociQ bedziesz sie hamowal? Seria czy stozek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Onyx dziś się przyjrzałem twoje almerce - ma ona dużo bardziej większy kąt wyprzedzenia amorków jak w sunnym N14 czy Almerze N15 tak więc już w serii przód o wiele lepiej powinien lepić jak w starszych modelach Ultra SR, gleba i dodatkowo minimalnie z przodu bym zrobił negatywa tak na -1,5 i myślę że to auto bardzo fajne na tor by mogło być... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Mas, to w koncu na jakim dolociQ bedziesz sie hamowal? Seria czy stozek? dolot seria trzeba w końcu jasno sprawdzić co namieszał stożek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 (edytowane) Mas spojrzyj tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/58904-n16-wujka-trzciny/page__view__findpost__p__687651] Zapewniam profi warunki (podnosniki/kanaly) co Ty na to? Edytowane 12 Listopada 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Onyx dziś się przyjrzałem twoje almerce - ma ona dużo bardziej większy kąt wyprzedzenia amorków jak w sunnym N14 czy Almerze N15 tak więc już w serii przód o wiele lepiej powinien lepić jak w starszych modelach Ultra SR, gleba i dodatkowo minimalnie z przodu bym zrobił negatywa tak na -1,5 i myślę że to auto bardzo fajne na tor by mogło być... To wszystko co napisales sie zgadza. Al eseryjne amory sa tragiczne, dopiero po wymianie sprezynek i amorkow to auto zaczelo sie godnie zachowywac i dla mnie sie prowadzi swietnie mimo belki z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 (edytowane) Mas spojrzyj tutaj http://forum.nissank...ost__p__687651] Zapewniam profi warunki (podnosniki/kanaly) co Ty na to? Można pomyśleć Jak wrócę z NL to pogadamy Zastanawiam sie czy Mas zgodzilby sie zdjac wydech caly i zalozyc go teraz do ciebie. Mozna by w 100% stwierdzic co dalo d*py i czy wydech jest naprawde ok. Bo to zakrawa o paranoje. Mysle ze uklad dolotowy raczej nie jest przyczyna (chyba ze stozek jest tak brudny ) A co z EGRem u Masa? z tego co widzialem to kiedys tam byl a teraz... Moze jakies bledy z tego wynikaja? Stożek był czyściutki, prany tydzień wcześniej. EGR... Może być pewnym problemem, bo jest Po tym jak ostatnio rozebrałem sam zawór, średnio co 2 tygodnie wywala mi checka. Co ciekawe, bawiąc się z podłączaniem / odłączaniem EGR: - odłączenie wtyczki od zaworu nie wywala checka, ale... mam wtedy odcinkę na 2800RPM... czemu?? - odpięcie czujnika temperatury od EGR przy kolektorze dolotowym od razu wywala checka Nie próbowałem jeszcze odpiąć obu jednocześnie - postaram się sprawdzić niedługo jaki będzie efekt . Co do osiągów, to mam wrażenie, że komp jest mega nieelastyczny i po prostu nie daje rady się dostroić - DET III powinien pomóc (mam nadzieję) btw. czy ecumasterem można ogarnąć egra?? Edytowane 13 Listopada 2009 przez Mas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Nie wydaje mi się... a nie myślałeś żeby zaślepić otworu przy kolektorze czyli słynny mod za 2zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Nie wydaje mi się... a nie myślałeś żeby zaślepić otworu przy kolektorze czyli słynny mod za 2zł? egr jest oślepiony już od roku tylko chętnie pozbyłbym się całego tego śmietnika z pod maski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 A jak tak to chyba nie ma co kombinować i trzeba zostawić "śmietnik" żeby checków nie potrzebnych nie było. Wiesz zawsze możesz pomyśleć o standalone gdzie wywalisz sobie co tylko chcesz;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 2 pytania gdzie i za ile dorwales kayaby i jak sie jezdzi? nic nie tlucze/dobija? Moze byc na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 (edytowane) Wiesz zawsze możesz pomyśleć o standalone gdzie wywalisz sobie co tylko chcesz;) to już przesada 2 pytania gdzie i za ile dorwales kayaby i jak sie jezdzi? nic nie tlucze/dobija? Moze byc na pw nic nie tłucze i nie dobija - wszystko jest tak jak być powinno w sprawie amorków napisz do Osy - on dla mnie ściągał. Edytowane 15 Listopada 2009 przez Mas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.