Gość Bravo Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Mam Nissanka 1,4 z 90 roku i do tej pory było wszystko OK ale od jakiegoś czasu pali po 15 literków PB jak i LPG .Tu i tam czytałem i szukam wszystko na temat Automatycznego ssania - a konkretnie jak to samemu przeglądnąć i naprawić - podejrzewam , że problem tkwi właśnie tam, tak jakby sprężyna nie chciała odbić i jazda jest z ssaniem o wiele za długo. Jak do tego podejść.Co radzicie koledzy NISSANOWCY. Za wszelką podpowiedź dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Bravo Z tego co piszesz to rozumię że masz słoneszko na gaźniku. Sprawdź czy na tą czarną puszkę z tyłu gaźnika po odpaleniu dochodzi napięcie.Jest to grzałka sprężyny bimetalowej,która po nagrzaniu się, uwalnia ssanie.Napięcie powinno być przy odpalonum silniku.Jeśli nawet lekko styki są zaśniedziałe to ssanie będzie się uwalniało "wieki".Można mechanizm ten rozebrać wyczyścić i przesmarować.Ponadto pytanie :kiedy ostatnio zmieniałeś filtr powietrza? Po zdjęciu pokrywy filtra powinno być widać jak się ssanie otwiera "klapka w pionie" Jeśli nie będzie się otwierać do końca to może się zacinać mechanizm,wystarczy nieraz wyczyścić i nasmarować :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sakal Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 wyjeb go w gnuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 wyjeb go w gnuj kolego masz zamiar coś więcej napisać bo widzę, że w wielu wątkach piszesz praktycznie to samo? Delikatnie radziłbym Ci się opamiętać chyba, że chcesz żeby Moderatorzy Cię odpowiednio docenili :kosci: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 628749 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 hmm po pierwsze czy to jest N14 skoro to 90r bo mi sie wydawalo ze od 91 byly produkowane chyba ze sie myle. Jezeli jest to N14 sprawdz czy masz okopcona koncowke tlumika (tak jak w dislu (czarna)) jak tak to 90% ze to jest sonda lambda, na wlasnym przykladzie juz to przerabialem, pozostaje wymiana na nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 rure moze ci okopcic np jeszcze przez swiece kable zepsuty aprat zaplonowy ...jeszcze pare przyczyn moze byc ...sonde latwo sprawdzic czy jakos dziala ...wystarczy prosty miernik cyfrowy ... a najlepiej to oscyloskop ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bravo Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Dzięki za podpowiedzi Rocznik 90 to pewne i nadwozie N14 Sprawdzę jutro sondę mam w zapasie jedną --- rura z tyłu okopcona a świece nowe , kopułka i palec wymieniałem rok temu tak jak i przewody wysokiego. W kopułce widziałem na wyjściach trochę tlenków (takiego nalotu) to delikatnie oczyściłem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 rura z tyłu okopcona a świece nowe , kopułka i palec wymieniałem rok temu tak jak i przewody wysokiego. u mnie ta sama sytuacja tylko że zaczeło okapcać końcówkę wydechu po usunięciu EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.