Gość krzysno Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 W weekend po raz pierwszy pojechałem Almerką w dłuższą trasę- 2x360 km wszystko jest w porządku, ale zauważyłam 2 problemy pierwszy - prędkościomierz przekłamuje niemiłosiernie- prawie 10% ale już wyczytałem że to norma drugi- znacznie poważniejszy- chmura czarnego dymu przy mocnym przyśpieszaniu- na 2 i 3 biegu- w światłach samochodu z tyłu widać go dużo, to samo w dzień czy jest jakaś szansa że to nie to o czym myślę- czyli wtryski? pali po mieście dość dużo- ale w trasie wyszła 5,04- po górach na Słowacji to chyba całkiem nieźle reasumując- co to może być, jakie mogą być koszty naprawy, czym grozi jazda w tym stanie? w/g licznika ma przejechane dopiero 95kkm- i prawie mu wierzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 W weekend po raz pierwszy pojechałem Almerką w dłuższą trasę- 2x360 kmwszystko jest w porządku, ale zauważyłam 2 problemy pierwszy - prędkościomierz przekłamuje niemiłosiernie- prawie 10% ale już wyczytałem że to norma drugi- znacznie poważniejszy- chmura czarnego dymu przy mocnym przyśpieszaniu- na 2 i 3 biegu- w światłach samochodu z tyłu widać go dużo, to samo w dzień czy jest jakaś szansa że to nie to o czym myślę- czyli wtryski? pali po mieście dość dużo- ale w trasie wyszła 5,04- po górach na Słowacji to chyba całkiem nieźle reasumując- co to może być, jakie mogą być koszty naprawy, czym grozi jazda w tym stanie? w/g licznika ma przejechane dopiero 95kkm- i prawie mu wierzę Co do prędkościomierza, to standardowa sytuacja we wszystkich obecnie produkowanych autach. U mnie przy 100km/h licznikowych realna prędkość to 94km/h, przy 200 licznikowych 186 realne. Co do ciemnego dymu - a nie ubywa Ci oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 czym sprawdzaliscie przeklamania licznika? bo jezeli gpsem to to zadne odniesienie . Na standardowym rozmiarze kol przeklamanie nie powinno przekroczyc 2%. Co do chmury dymu 2,2 lubi sobie zakopcic przy przyspieszaniu ,wymien filtr powietrza na czysty to spalanie bedzie pelniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 czym sprawdzaliscie przeklamania licznika? bo jezeli gpsem to to zadne odniesienie . Co do chmury dymu 2,2 lubi sobie zakopcic przy przyspieszaniu ,wymien filtr powietrza na czysty to spalanie bedzie pelniejsze Nie sugerowałem się tylko wskazaniami gps Bylem na Słowacji- 4-5 razy po drodze był nad ulicą radar pokazujący prędkość we wszystkich przypadkach jego wskazanie było identyczne z gps różniło się max 2 km/h i jak pisałem niższe niż licznikowe o jakieś 10% starałem się wjeżdżać na te radary z prędkością 50 km/h - licznik pokazywał mi wtedy troszkę poniżej 60 co do dymu- czyli to nie zuzyte wtryskiwacze? oleju raczej nie bierze filtr powietrza ma jakieś 5kkm tak jak olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 nie spotkalem sie jeszcze z problemem zwalonych wtryskow w tym silniku ,to diesel i czasem lubi sobie zadymic. moim zdaniem ma za duzo wachy wzgledem powietrza ,ja po zmianie filtra na stozek nie mam juz takiej przypadlosci ,nawet przy palowaniu nie wystepuje dymienie. Co do tego licznika to masz cos nie tak ,nie mozliwe zeby przy 50km przeklamywal az 10km! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.