Gość piter2323 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 witam wczoraj jechałem maxi prędkością ok 180km/h na odcinaku ok 30 km i zauważyłem ze wskazówka temperatury przy tej prędkości była na godzinie 10:30 tz ok 5 mm od czerwonego pola. Czy wam tez tak temperatura podskakuje przy tej prędkości?czy coś u mnie jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 cos masz nie tak. ja swoja prulem 200-220 km/h na odcinku 300 km i temp pokazywala non stop "9 godzine" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 witam wczoraj jechałem maxi prędkością ok 180km/h na odcinaku ok 30 km i zauważyłem ze wskazówka temperatury przy tej prędkości była na godzinie 10:30 tz ok 5 mm od czerwonego pola. Czy wam tez tak temperatura podskakuje przy tej prędkości?czy coś u mnie jest nie tak W najgorszym upale, stojąc w korkach pokazuje 9 godzinę. Coś u Ciebie nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 ja bym sprawdzil czy uklad nie jest zapowietrzony i stan plynu chlodzacego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 hmm no właśnie sprawdziłem i w tym zbiorniku wyrównawczym niebylo płynu. Sorry za tak blache pytanie ale czy da się całkowicie ściągnąć ten kurek z chłodnicy?bo chciałbym dolać do chłodnicy na maksa i do zbiornika aby sie stan zgadzal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 oczywiscie ze sie da. upewniej sie tylko ze silnik nie jest goracy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 dzięki chłopaki za odpowiedzi. Pozdrawiam [ Dodano: Pią 05 Cze, 2009 09:46 ] witam ponownie i sobie poradziłem z moim problemem wyższej temp przy szybszej jeździe. Co się okazało miałem malutka dziurę w wężu od układu chłodzenie w okolicy wejścia układu w nagrzewnice. Waz się troszkę przypalił od wydechu. A płyn zaczął uciekać dopiero wtedy jak w układzie powstawało większe ciśnienie tz wyższe obroty . Wymieniłem waz i jest super. Przy wyższych prędkościach i w korkach mam wskazówkę na godzinie 8:30 i wyżej niedrganie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.