Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11-Jakie przyrosty daje wymiana wałka ssącego z DEH do De?


eszi

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, ciakawe na ile miarodajny i efektywny to mod w SR20De(131 KM). Sam niebawem będe testował, ale chętnie posłucham opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5-7KM w maksie i nie spada tak Nm powyżej 5 tysi, sam maks Nm się nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5-7KM w maksie i nie spada tak Nm powyżej 5 tysi, sam maks Nm się nie zmieni.

ciekawe jak wygląda krzywa mocy? Ciekawe w jakim zakresie utrzymuje najwyższe wartości wobec De. Wkrótce się zobaczy, może w tym... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

nie wiem czy w dobrym temacie zapytam... nie chciałem tworzyć nowego...

Czy wiecie może jak się mają wersje 131KM i 150KM do siebie pod względem wytrzymałości silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze kształtem tłoków jak zauważyłem....

Czyli w sumie nie powinien być za bardzo wysilony, ale 20 kucyków więcej powinno być zauważalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w P10 rzeczywiście SR20De miało 130KM i okolice 170Nm, SR20DE (model GT) miał inny wałek ssący, doprężające płaskie tłoki i kolektor 4-2-1, no i inne nastawy ECU wyżej odcinkę i co najbardziej wpływa na przyspieszenie krótszą skrzynie biegów...

 

Co do P11 i jej SR20DEH, to wersja słabsza ma realne 135KM i nieco ponad 170Nm, wersja mocniejsza to już tylko inny wałek ssący, kolektor wydechowy i nastawy ECU, seryjne GT dobijają do 150KM i 180Nm.

 

[ Dodano: Wto 05 Maj, 2009 10:48 ]

ciekawe jak wygląda krzywa mocy? Ciekawe w jakim zakresie utrzymuje najwyższe wartości wobec De.

Przy obrotach maksymalnym masz największy zysk, np. w P10 moc maks wychodzi przy ok 6100 te 130KM przy 6500 masz okolice 125KM a na wałkach z GT przy tych 6500 masz 145 czyli w piku dochodzi dochodzi 20KM :)

 

W P11 nieco mniejsze przyrosty są... tak jak wspominałem największa różnica na plus jest po przekroczeniu 5 tyś obr.min, nie ma takiego spadku Nm nagłego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w P10 rzeczywiście SR20De miało 130KM i okolice 170Nm, SR20DE (model GT) miał inny wałek ssący, doprężające płaskie tłoki i kolektor 4-2-1, no i inne nastawy ECU wyżej odcinkę i co najbardziej wpływa na przyspieszenie krótszą skrzynie biegów...

 

Co do P11 i jej SR20DEH, to wersja słabsza ma realne 135KM i nieco ponad 170Nm, wersja mocniejsza to już tylko inny wałek ssący, kolektor wydechowy i nastawy ECU, seryjne GT dobijają do 150KM i 180Nm.

 

[ Dodano: Wto 05 Maj, 2009 10:48 ]

ciekawe jak wygląda krzywa mocy? Ciekawe w jakim zakresie utrzymuje najwyższe wartości wobec De.

Przy obrotach maksymalnym masz największy zysk, np. w P10 moc maks wychodzi przy ok 6100 te 130KM przy 6500 masz okolice 125KM a na wałkach z GT przy tych 6500 masz 145 czyli w piku dochodzi dochodzi 20KM :)

 

W P11 nieco mniejsze przyrosty są... tak jak wspominałem największa różnica na plus jest po przekroczeniu 5 tyś obr.min, nie ma takiego spadku Nm nagłego...

Auto na pewno zhamuje przed i po, aby rzeczywiście było widać dla innych czego mogą się spodziewać. W tym tygodniu przekładka, bliżej weekendu, czekam na Coobcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdrowe p11 GT na seryjnych wałkach, ssac i wydechu 2,5 cala, krótkim dolocie to ~170 km przecież to oczywistość... wszyscy to wiedzą a Ty pytasz o przyrosty :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdrowe p11 GT na seryjnych wałkach, ssac i wydechu 2,5 cala, krótkim dolocie to ~170 km przecież to oczywistość... wszyscy to wiedzą a Ty pytasz o przyrosty :P

Poczytaj sobie tytuł tematu :fuckyou: , bo chyba nie zatrybiłeś o co pytam???

 

[ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 21:25 ]

Dzisiaj odwiedziłem Energy na Ostrobramskiej, ciągle brakuje mi wachy jak widać, moze przedobrzyłem z zapłonem, albo złe przełożenie? Szkapa hamowana na 4-tym biegu. Wyniki miarodajne, bo dopiero dzisiaj wyczyszczona przepływka i niedawno filtr po zimie. Wykres przed wałkiem z DEH

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...13551fb182.html

ca817f13551fb182m.jpg

Dzisiaj zawitałem do Energy na rolki, aby sprawdzić co w moim przypadku dała podmiana wałka z DEH + oraz małe korekty programu zrobione przez Coobcia na parkingu i niespodzianka: 150, 8 KM, 195 Nm(temp. 23 'C!!!), oto wykres:

ee8246ec48cefd01m.jpg

resumując mod warty uwagi, Coobcio ogarnia go w godzinkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...